Hehe...Oke wat jullie willen. Ik heb het wel netjes gehouden toch? Ik gaf 'm 'n flame maar niet onder de gordel en daarbij had hij zich ook iets meer van zijn goede kant kunnen laten zien in zijn reacties....of gebrek daaraan.
Trouwens kansarm? De communitymanager van Rare, George Kelian, heeft zelf tegen ons gezegd dat we onze stem als gamer moesten laten horen. En toen we vroegen hoe, gaf hij zelf aan dat we het via een petitie konden doen omdat je dat centraal kunt beheren, en losse emails en klaagtopics op losse fora niet. Als je me niet gelooft, ik ben de designer van xboxforum.nl en de nieuwe versie(niet niet uit hoor) van Rare-Elite, je mag die gasten best benaderen voor een check hoor. Rare-elite is het officiele Amerikaanse Rarefanforum en we hebben regelmatig contact met medewerkers van Rare, Nintendo en Microsoft.
Maar goed, het blijkt dat jullie het geen kans willen geven, natuurlijk wel spelen als ie wel uitkomt, maar nu alleen maar klagen. Ach ja, ik geef het op, ik ben in ieder geval niet de enige met een plank voor mijn kop.
Jammer dat sites als 1up, Major Nelson, IGN en N4G er wel aandacht aan willen besteden, ook op hun reactie-sites, maar de echt grote sites als XBW.nl niet, en zoals blijkt al helemaal niet op hun forums.
Laatst bewerkt: 16 jan 2008