Forza Motorsport 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.008
    ik had het vandaag ook heel even maar had er weekje terug wel erg last van.

2. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je eigenlijk nog ergens je eigen Driver trainen? Zoals bij Forza1? Ik vond dat echt een briljante optie bij het vorige deel. En no way dat ik zelf alle Endurances ga rijden, daar train ik wel een slaafje voor:+

3. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Nee trainen kan niet jammer, maar je kan er wel 1 inhuren.

En ik vind dat er nog wel langere endurances mogen inzitten, bijvoorbeeld 50 ronden over road atlanta.

Laatst bewerkt: 8 jan 2008
  4. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Alsjeblieft niet Road Atlanta, die baan is zo ruk imho.

5. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    De korte versie is leuk, de lange is alleen goed voor een muscle car 8)

6. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, heb niks tegen de baan. Net eindelijk weer eens fatsoenlijk kunnen spelen op live. Je kan ook matches zoeken met mensen met betere skills toch? Want sommige mensen spelen echt zo onserieus.

7. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er nou leuk aan Endurances van 50 laps8) Ben je een uur bezig, en waarschijnlijk lig je na een paar laps toch al ruim voor, dus is er ook niet echt veel meer aan om de volgende 40-45 laps te rijden toch?

8. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een fatsoenlijke Tsukuba set-up voor de WRX STi 05?

9. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.008
    wat is nou de fijnste map om te drifte?, ik haat al die haarspelt bochte.
    ..
    sinds vandaag de setup van forzamotorsport.net en even wat geprobeerd.
    stelt niet veel voor maar toch maar even filmpje geschoten.
    http://www.youtube.com/watch?v=3nS8WccfKQ8

vind het wel jammer dat veel bochten niet met deze camera positie in beeld komen dus daarom steeds de zelfde bocht.

Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Sunset peninsula infield short en Suzuka East. (of west, ik weet hetn iet uit m'n hoofd. De versie waar je start op de plaats waar je bij Suzuka long ook moet starten.)

11. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Maple Valley is ook een leuke drift track vind ik.
    Silverstone, als je start rijdt tegen het verkeer in en daar heb je een erg leuke slinger!

12. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    What..? Ik ben van de auctionhouse gebanned. Ik heb alleen geen idee waarom dit kunnen de oorzaken zijn:

Also just a reminder for everyone new or veteran, that selling cars with inappropriate paintjobs (featuring nudity, hate speech, swastikas, drugs, etc.) in our online auction house is a violation of Xbox Live Terms of Service. We have very proactive community VIPs who are vigilant about reporting these offenses (presumably, because like most of us, they are truly offended) and keep us constantly up-to-date on who's being naught or nice. You may not be banned instantly, but once you're reported, you're on our list and the banhammer will fall. Several times a day. A first-time ban lasts a week. Second time offenses last a month. And the third time gets you a permanent vacation from auction house and gifting. I'm not trying to make light of the situation, nor do I we enjoy banning our players. But we would very much like for everyone to play Forza 2 without feeling harassed, uncomfortable, or just plain disgusted by some of the content that's out there. For more information on general Forza 2 online etiquette, go check out our FAQ here.

Maar ik heb gewoon doodnormale auto's erop staan met PGR4 erop. Wat bedoelen ze dan met featuring nudity? en swastikas?

Edit: En ik heb nog nooit iets gekocht..

Laatst bewerkt: 12 jan 2008
  13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Wat heb je allemaal gekocht? Een paar blote borsten, en je kan al de sjaak zijn.

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Lees dit hier maar eens:
    BRON:
    http://forzamotorsport.net/news/pitpassreports/pitpass73.htm

En ook dit lezen:
    BRON: http://forzamotorsport.net/news/pitpassreports/pitpass74.htm

15. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Aha overheengekeken thanks. Heb gelijk een mail gestuurd.

Is hier iemand die een miljoen kan missen (voor een dag) trouwens? Ik wil alle auto's kopen. Je krijgt het miljoen gelijk terug wanneer ik ze heb gekocht. Ik heb niet zoveel zin meer om nog 3x dezelfde endurance te doen. Dus dan koop je een auto van mij van 1 miljoen dan koop ik later een autotje van jou van 1 miljoen. Reageer maar of stuur maar een PM als je even wilt helpen :)

16. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Forza 2 he, volgens mij ben ik nog nooit een spel tegengekomen met zulke waardeloze servers. Niet echt nieuwswaarde, maar toen ik deze week alle content had gekocht en even online wilde racen werd ik weer eens fijn teleurgesteld. Ik was even vergeten hoe het ook alweer was. De helft van de rooms zijn niet te joinen. Zoeken naar rooms is omslachtig en duurt ongelooflijk lang. Tevens vind je de helft niet. Wat je vind wordt op een onhandige manier weergegeven, en het komt er altijd op neer dat de rooms waar je in wilt en in kan komen je 15 minuten laten wachten totdat je zelf kan racen.

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat is nu een week of twee zo, helaas. Daarvoor liep alles als een zonnetje en was er echt niets te klagen. Maar dat is nu inderdaad wel irritant ja.:mad: Hopen dat alles weer snel bij het oude komt.) Wil je een room joinen die nog niet aan het racen is, dan moet je er eentje joinen met een groen bolletje ervoor ipv een grijs bolletje. De kans bestaat natuurlijk altijd dat ze net aan de race beginnen als je aan het joinen bent, en dat is natuurlijk gewoon pech.

18. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    misschien kunnen we wel wat auto's ruilen , ik weet niet welke jij nog moet?

19. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Hee, ik heb die 2 gratis auto's gedowned. (Seat leon en de Clio) maar waar kan ik die nu vinden dan?

20. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je eerst kopen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina