wat is dit een heerlijk spel als het goed gaat
een paar maanden toen ik het speelde was ik ajax en gaf ik na 4 wedstrijden op, dat gold ook voor HSV waar ik alles verloor.
en nu dacht ik, ik neem Heerenveen want dan heb ik Alves!! maar Alves is bet als in het egt hij komt niet opdagen op de trainingen. ik heb nu 10 wedstrijden gespeeld en hij kon geen 1 x worden opgesteld.
PSV en Feyenoord hebben op hem geboden (PSV 15 miljoen)
en toen kwam Lazio Roma aan en de bood 4(!) miljoen en ik weigerde natuurlijk, en toen werd Alves boos dat ik het weigerde
ik heb 1 aankoop gedaan, een jonge spits, Bilic.
voordat ik hem kocht verloor ik in de voorbereiding tege duitse 2de klassers en ik dacht, dit wordt weer een verloren seizoen.
en nu heb ik de eerste 4 wedstrijden in de eredivisie gewonnen, sta ik eerste, ben ik door in de beker, en heb ik in de heenwedstrijd van de eerste ronde 3-1 gewonnen in Noorwegen tegen een vage club, dus de groepsfase kan niet meer worden misgelopen.
Sulejmani staat in de spits terwijl hij een AM is maar hij scoort altijd, linker spits is Matusiak die ook heerlijk speelt, en rechtsbuiten is Sibon die ietwat terleursteld.
zojuist stond ik in de rust 2-0 achter tegen de graafschap, en ik breng pinchhitter Bilic voor Sibon, en meteen in de 48ste minuut scoort hij een lekkere goal
dan scoort in de 70ste minuut Zuiverloon, en breng ik mijn andere pinchhitter Paolo Hendrigue voor Matusiak, en die scoort de winnende in de 83ste minuut
ik heb ook nog Cicilio Lopez maar die is in het egt zwaar gebleseerd, dus hier ook, dat geld ook voor Hansen
ik moet nu trouwens achtereenvolgens tegen Feyenoord, PSV, Uefa cup terugwedstrijd, Ajax en twente
edit:// 2-0 verloren van Feyenoord maar 2-1 gewonnen in Eindhoven 60ste minuut Paolo Hendrique erin voor Bilic die in de basis begon maar tegenviel. en hij maakt er 2, in de 93ste minuut scoorde donovan voor psv
Laatst bewerkt: 11 jan 2008