Nog niet, we wachten totdat de teams rond zijn en de site is afgerond. In de tussentijd zullen we geen topic aanmaken, of clanmatches spelen.
WTF lul jij haha deel 2 is nog niet eens uit sterker nog helemaal kapot gespeelt haha je vond het een kut game vertel nu maar wat je er echt van vind ik ben in de war grappemaker en probeer de game niet naar benede te halenXD
Focuss Hoe kom je bij mij in eens als ik vragen mag? En wat zal ik daan gaan spelen?? Blijkbaar weet jij weer dan ik
Leuke Poule MB360 Toernooi Reason Gaming EnVy our Skills Supreme Gaming NF1NiTY Gold TSI (onbelangrijk) Beste 2 gaan door hehe. moge de beste winnen
zkr moeilijke poule vooral Reason als je nog nooit tgn ze hb gespeeld dan denk je echt wtf doen hun nouw weer(niet slecht bedoelt)
We are back, with: eXe I UnXpecteD eXe I NamoR eXe I ProwleR eXe I FracTuRe eXe I ResPecT eXe I QlatiXx eXe I iMpacT eXe I EsCaMp Toekomstleden (misschien dus) pS x iMpaCt Donandzone NaVy ExpertsZ eXe I GoDneSz Future Flipside () We zijn op CG en binnenkort op GameBattles te zien met GoW en CoD4 Eind van het jaar zullen we natuurlijk GoW2 gaan spelen
UnXpecteD = goed NamoR = goed ProwleR = ken ik niet Fracture = ook wel goed maar clanhopper Respect = ook wel goed QlatiXx = ken ik ook niet iMpacT = ook redelijk EsCaMp = IRRITANT Ik wens jullie in ieder geval voor de 2e keer veel succes
nou kom op jongens nu langer dan een maandje volhouden, de twee maanden moet toch haalbaar zijn! succes