[PC] [PC] Football Manager 2008

Discussie in 'Games' gestart door Nitram, 26 okt 2007.

1. Ariebaa NL

Ariebaa NL Feel Free

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of dit spel ook naar de Xbox 360 komt? :)

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er nu één seizoen op zitten met Ajax.
    UEFA-cup finalist en voorronde CL gehaald in de competitie(2e geworden). MIjn eerste aankoop voor de toekomst was Wijnaldum. Een paar keer in de basis laten spelen en vaak laten invallen, goeie speler! Krijgt nu al ontiegelijk veel aanbiedingen van onder andere Chelsea en Valencia.
    Had in de winterstop Alves gehaald. Geweldige aankoop, 24 wedstrijden 19 goals! \o/ En heb nu in de zomerperiode Juan Manuel Torres, Guilherme en Bovo gekocht. Ja nogal onbekende namen, wilde eerst wat bekendere maar die willen allemaal niet verdomme. :+ Die J. Torres is wel een aanrader, erg goeie verdedigende middenvelder, aanvallend brengt hij alleen weinig.

@Ariebaa, volgensmij komt hij ook voor de Xbox 360 in 2008.

@Hoosie, hoe is die Guilherme? Ik heb hem ook gekocht op aanraden van een scout maar hij is nog niet aan spelen toe gekomen.

Laatst bewerkt: 24 dec 2007
  3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Welke van de 2? AM is geweldig, linksback heeft nog niet gespeeld bij mij.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Had gister de Demo gedownload, heb er nu al 5 uur opzitten. Speel met Arsenal en vind het echt vet! Heb nog nooit echt een Football Manager gespeeld maar dit is waanzinnig, heb ook helemaal mijn 360 niet aangeraakt vandaag gewoon dik FM08! _O_

Zit er in de volledige versie nog meer dingen, en kan je daar de taal ook in Nederlands instellen ? Ga deze week deze maar is kopen :thumbs:

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    wat is dit een heerlijk spel als het goed gaat_O_
    een paar maanden toen ik het speelde was ik ajax en gaf ik na 4 wedstrijden op, dat gold ook voor HSV waar ik alles verloor.

en nu dacht ik, ik neem Heerenveen want dan heb ik Alves!! maar Alves is bet als in het egt hij komt niet opdagen op de trainingen. ik heb nu 10 wedstrijden gespeeld en hij kon geen 1 x worden opgesteld.
    PSV en Feyenoord hebben op hem geboden (PSV 15 miljoen)
    en toen kwam Lazio Roma aan en de bood 4(!) miljoen en ik weigerde natuurlijk, en toen werd Alves boos dat ik het weigerde:lol:
    ik heb 1 aankoop gedaan, een jonge spits, Bilic.
    voordat ik hem kocht verloor ik in de voorbereiding tege duitse 2de klassers en ik dacht, dit wordt weer een verloren seizoen.
    en nu heb ik de eerste 4 wedstrijden in de eredivisie gewonnen, sta ik eerste, ben ik door in de beker, en heb ik in de heenwedstrijd van de eerste ronde 3-1 gewonnen in Noorwegen tegen een vage club, dus de groepsfase kan niet meer worden misgelopen.

Sulejmani staat in de spits terwijl hij een AM is maar hij scoort altijd, linker spits is Matusiak die ook heerlijk speelt, en rechtsbuiten is Sibon die ietwat terleursteld.

zojuist stond ik in de rust 2-0 achter tegen de graafschap, en ik breng pinchhitter Bilic voor Sibon, en meteen in de 48ste minuut scoort hij een lekkere goal:)

dan scoort in de 70ste minuut Zuiverloon, en breng ik mijn andere pinchhitter Paolo Hendrigue voor Matusiak, en die scoort de winnende in de 83ste minuut_O_

ik heb ook nog Cicilio Lopez maar die is in het egt zwaar gebleseerd, dus hier ook, dat geld ook voor Hansen

ik moet nu trouwens achtereenvolgens tegen Feyenoord, PSV, Uefa cup terugwedstrijd, Ajax en twente8)

edit:// 2-0 verloren van Feyenoord maar 2-1 gewonnen in Eindhoven:D 60ste minuut Paolo Hendrique erin voor Bilic die in de basis begon maar tegenviel. en hij maakt er 2, in de 93ste minuut scoorde donovan voor psv

Laatst bewerkt: 11 jan 2008
  6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik zal morgen of overmorgen ff een lijst hier neerzetten met goede spelers. Een vriend is bezig om die lijst op te stellen. Zowel redelijk dure als goed betaalbare spelers.

Ben nu ook weer bezig met een nieuw seizoen ajax. Vorige game werd ik een beetje zat nadat ik al 4 seizoenen wonderkids erop had zitten.

Het gaat redelijk. Huntelaar verkocht voor 17 miljoen, daar matias fernandez, aaritolo en renato augusto van gekocht. Heitinga verkocht voor 8 miljoen en daar breno en sidnei van gekocht.
    Ik heb ook nog felipe en steven defour gekocht van het gewone transferbudget. Daarna ook nog extra transferbudget aangevraagd en gekregen, en heb daar guilherme van gekocht.

Heb nu ook een samenwerkingsverband met germinal beerschot en heb daar een stuk of 10 talenten gestald voor hun ontwikkeling. Onder andere van der wiel, sidnei, vertongen en guilherme zijn daar heen gegaan. Eens kijken hoe dat uitpakt:)

Het enige moeilijke vind ik eigenlijk nog steeds goede trainingsschema's opstellen waar spelers ook echt daadwerkelijk beter van worden.

7. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    2-2 tegen ajax , 2-0 voor:'-( maar ik sta nu na een 3-1 winst tegen Roda 2de me 1 puntje achter feyenoord en een voorsprong van 3 punten op twente.

Alves is nu ook terug maar hij komt niet in de basis;) Paolo Hendrique, Sulejmani, Sibon, Matusiak zijn spelers die elke wedstrijd scoren/assist geven, en Alves doet nog weinig goed, als hij invalt is hij rechtshalf ipv Beerens..

zonet NEC - Heerenveen.

met rust 3-2 achter en een rode kaart voor mijn laatste man bak nielsen, dus Matusiak eruit voor Jong-a-ping en met 2 spitsen Alves en Bilic die ik er met rust inbreng voor Sulejmani en Sibon.
    na 75 minuten komt Bilic 1 op 1, en Wielaert trapt hem neer, ik scoor maar de scheids had al gefloten en het is een vrije trap en wielaert krijgt rood. Pranjic scoort de vrije trap dus ik blij, en 3 seconde later staat Pranjic opeens weer klaar met een vrije trap op precies dezelfde plek en hij scoort weer:lol:
    dus hij scoort in 4 minuten 2 x en later scoorde Bilic de 3-5:p

Laatst bewerkt: 12 jan 2008
  8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik speel al 2 Seizoenen met Feyenoord. Eerste Seizoen kocht ik Alves voor iets van tussen de 7,5 en 10 Miljoen weet het niet precies meer. Ging echt heerlijk, Ajax en PSV bleven maar punten weggooien en ik niet. Won de Nederlandse Cup met 4-0 tegen Den Bosch en won ook de Eredivisie!

Daarna begonnen er veel boden te komen op De Guzman, hij speelde echt een geweldig seizoen bij hem. Ik wou hem eigenlijk niet verkopen maar toen Palermo met een bod van 20 Miljoen aankwam kon ik het niet weerstaan. Probeerde veel mensen naar Feyenoord te laten komen maar ze vonden het geen goed idee om naar Nederland te komen. Toen had ik maar Sulejmanji en Engelaar gekocht voor mijn middenveld.

Tweede seizoen begon langzaam, veel gelijk en Ajax die alles won. Ze hadden dan ook een prachtig team, hadden veel aankopen gedaan. Onder andere Ronaldo via een vrije transfer, Modric, een gast uit Zuid Korea en nog veel meer. In het midden van het seizoen stond ik 3e met 4 punten achter op nummer 1 Ajax. Op die dag moest ik tegen Ajax, ik verloor. Volgende Match tegen PSV, ik verloor. Toen moest ik weer tegen Ajax omdat die match was verschuifd, ik verloor. Toen tegen Heerenveen, ik begon lekker maar ik verloor met 2-1. Toen moest ik weer tegen PSV en verloor ik weer. En toen weer tegen PSV in de Nederlandse Cup, daar versloeg ik ze makkelijk met 4-1.

Ook in de Champions League ging het erg slecht. Ik zat bij Inter, CSKA & Olympiakos in de poule. Van Inter verloor ik eerst 1-0, toen van Olympiakos 4-0, toen CSKA 3-1. Toen verloor ik ook weer van Inter en CSKA. Bij Olympiakos bleef ik hangen op een gelijkspel, vroeg in de match scoorde Alves een goal. Pas in de laatste minuten scoor iemand van Olympiakos.

Nu is het tweede Seizoen voorbij en stond ik 4e in de Eredivisie. Ben geplaatst voor Europa Cup. Slory is vertrokken naar Espanyol. Nu heb ik Ahmed Hassan kunnen strikken voor een mooi prijsje en een Braziliaanse Middenvelder, hij is nog wel jong maar het word een echte toppertje, Choco heet hij.

Nu moet ik alleen nog rond de tafel met het Bestuur om een nieuw Contract want die is bijna verlopen.

---

Wat een levensverhaal ^^
    Heb alleen een vraagje, kan je ergens alle spelers zien die een vrije transfer hebben ?

9. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    dunno, ik heb ook een vraagje, hoe kan je spelers/keepers op een bepaald onderdeel laten trainen?? dus uittrappen bijvoorbeeld

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Bij 'speler zoeken' op contract verlopen ofzo zetten, of gewoon de vraagprijs in het scherm met alle spelers 2x op klikken, dan komen de gratis spelers bovenaan staan, als ik me niet vergis.

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Thanks!

M'n voorzitter heeft Alves verkocht. Godver echt niet normaal, ik wou hem nog niet kwijt. Komt America ( Mexico ) met een bod van 14 Miljoen, ik wou hem afwijzen. Kan het niet omdat m'n voorzitter het heeft goedgekeurd, nu is Alves weg. 8)

12. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag het EK 2008 met Nederland gewonnen :).
    Poule fase zat ik bij : Tsjechie, Noorwegen en Zwitserland was te doen Noorwegen werd met 2-0 verslagen en Zwitserland met 3-1 en verloor met 3-2 van Tsjechie geen ramp ik was door. Portugal was de volgende 0-0 na verlenging dus kwam het aan op strafschoppen die ik met 5-3 won. Toen kwam Frankrijk kwam op in de 82ste minuut op een 2-1 voorsprong totdat doelman Frey mee ging met de corner en in de 94ste minuut de 2-2 binnen knikte, toen kwam het weer aan op penalties en won hier ook mee van Frankrijk. Toen was Turkije aan de beurt voor de Finale en dat was me er 1 zeg. Ik kwam na 12 minuten al op een 2-0 voorsprong, na rust ging het verkeerd en werd het 2-3 voor turkije ik bracht een extra spits erbij en die scoorde de 3-3, weer werd het verlengen eerste helft verlenging werd er niet gescoord, tot dat in de tweede helft van de verlenging Turkije een penalty kreeg ik dacht dit word het einde maar nee van der sar stopte de pingel!!!! meteen de counter erop en Robben scoorde de beslissende 4-3 in de 118de minuut!

13. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    dan voel je je fucked als de keeper scoort in de 94ste minuut

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Moet ook maar weer eens verder met dit spel. Zat in mijn 2e seizoen met Ajax en had net uit van Juventus gewonnen met 1-0 8) 1 kans gehad in de hele wedstrijd en die ging er dus in.

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Guti en Gudjohnson hadden geen Contract meer. Meteen een contract aangeboden maar helaas kwamen op beide ook andere teams meteen die een contract aanbode. Helaas gingen ze beide naar een ander team. Kan ik er niet voor zorgen dat ik die Contract prive aanbied zodat er geen andere teams ook bieden ?

16. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    ik ga egt vet goed met heerenveen.

ik sta halverwege december gedeeld 1ste met feyenoord maar ik heb er 1 minder gespeeld.

ik won van AZ, Heracles, en Groningen en verloor van Utrecht.

in de Uefa Cup moest ik in de groepsfase tege Steau boekarest, Getafe, Kayserispor en Club Brugge.

uit verloor ik 2-1 van Steau Boekarest, thuis won ik 3-2 van Getafe (2-0 achter!!!!), toen verloor ik uit 2-0 van kayserispor en won ik thuis 3-1 van club brugge.

dit is de stand

1.Steau----------------3 7
    2.Heerenveen----------4 6
    3.Kayserispor-----------3 4
    4.Getafe---------------3 4
    5.Club Brugge----------3 1

en Getafe moet tege kayserispor dus kan ik niet meer worden ingehaald:)

Alves begint nu ook te scoren, de eerste weken speelde hij niet mee omdat hij niet kwam opdagen, toen kwam hij spelen mar scoorde hij niet, en toen stuurde ik een pers bericht dat ik tevreden was over Alves en toen ging ie scoren:D

Laatst bewerkt: 14 jan 2008
  17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    OMG, 3e Seizoen met Feyenoord is een grote drama. Heb gewoon 17 punten uit 14 Wedstrijden behaald. Ik speel vooral bagger tegen teams van wie ik moet winnen. Maar van een PSV of een Twente win ik wel. Makaay scoort bijna niet meer , heeft maar een paar keer gescoord. Aan de andere kant speelt Kenneth Perez dit seizoen weer heel aardig voor me. In ieder geval denk ik dat het niet lang duurt voordat ik kan vertrekken, Feyenoord staat nu toch ook erg dik in het rood. Had net van Vitesse verloren met 8-1 :lol:

Maar ik speel dan wel weer goed in de Europa Cup. Zonder enige problemen door de groepspoule gekomen zonder te verliezen en met mooie cijfers te winnen. Zat bij Levski, Bologna, Benfica en nog een Griekse Club. Had trouwens wel bijna in de Nederlandse Beker 2e Ronde verloren van MVV, in de verlenging scoorde Affelay gelukkig :cool:

Denk dat ik maar geheel overnieuw begin met Arsenal.

18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    enyeama is echt een heerlijke keeper_O_
    op alle fronten is hij ijzersterk

maar hij kiest Milan boven mij:mad:

edit://

ik heb al een heerlijke keeper in huis!!

net in de beker tegen FC Utrecht 0-0 en penalty's

Bilic, 1-0 voor mij

Vandenbergh gestopt door vandenbussche

Pranjic, 2-0 voor mij

Caluwe gestopt door vandenbussche

Sulejmani 3-0 voor mij

Somers gestopt door vandenbussche_O_

Laatst bewerkt: 15 jan 2008
  19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Nu dus officieel ontslagen bij Feyenoord, zag het niet meer zitten. Alle spelers waren ongelukkig, muhawawa :+

Nu verder met Real Madrid.

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    5de geworden met Heerenveen:D:D:D

ik stond op een gegeven moment 8ste en verloor vet veel en op de laatste speeldag stond ik 6de met 1 punt achter op Willem II en een hele hoop goals dus ik moest thuis winnen van Groningen , en Willem II moet punten verspelen uit tegen NEC

en ik won 1-0 van Groningen:D door een goal van Bilic en willem II verloor 3-1:D nu moet ik de halve finale van de beker tegen Willem II als ik win dan ben ik verzekerd van de Uefa Cup en heb ik dus mijn doelstelling bereikt (9de worden+ europees voetbal) en anders is er een miniem kansje dat ik europees voetbal niet haal door de playoffs 2x te verliezen

de stand

1: Ajax (ongeslagen!! 8 x gelijk de rest gewonnen)
    2. Vitesse
    3. Feyenoord
    4. PSV
    5. Heerenveen

2-1 gewonnen:D 0-0 na normale tijd en ik zij aan het begin van de verlenging tegen Bilic dat er geen druk op hem rust en hij maakte er meteen 2:D toen bleseerde mijn linksback dus moest ik nog een kwartier met 10 man spelen en werd het nog spannend maar ik ben door:D

moet nu in de finale tegen PSV ik won 2x van ze in de competitie maar ze werden wel 4de..

eerst de playoffs, thuis tegen Vitesse 2-2 (2-0 achter:D)

3-2 verloren... ik stond 1-0 voor en 2-1 voor (matusiak 2x) maar in de 80ste minuut scoorde zij..

beker 2-1 verloren

blijkbaar ben ik nog niet zeker van de uefa cup:{
    na mijn verlies tegen Vitesse moest ik ook in de playoffs tegen feyenoord, dat verloor ik ook, en nu heb ik een dubbele ontmoeting met Twente...

Laatst bewerkt: 16 jan 2008

Deel Deze Pagina