Beijing 2008 Informatie: Uitgever: SEGA Ontwikkelaar: SEGA Genre: Sportspel Release: 2e kwartaal/zomer 2008 XBW Gamepage Screenshots: Filmpjes: - 100m, Atletiek: [GT]http://trailers.gametrailers.com/gt_vault/7247/t_beijing2008_100mdash_gp.wmv[/GT] Officiële website: http://www.olympicvideogames.com/ Previews: Nog niet aanwezig Reviews: Gamer.nl Gamersnet.nl Gamez.nl NU.nl/games Xboxonly.nl Insidegamer
Waarom maak je deze thread niet gewoon in 1 keer incl screenshots enzo? Ik verwacht dat dit gewoon een afgeraffelde game gaat worden. Als je die screens ook weer ziet...
Ik vind dit soort games altijd uitermate amusant, ik weet ook niet waarom... Beetje button-bashen bij het sprinten en... ja eigenlijk moet je bij elk deel wel button bashen Ik mag dat wel! Ondanks dat het er zo cheap uitziet en zo. Ik heb dat Sydney 2004 ook, vond ik ook een super game, ik kan er niks aan doen... Ondanks dat het eigenlijk de lame-ste games ever zijn...
Ik heb eerlijk gezegd ook wel zin in deze game. Gewoon omdat ik van sporten, en dan vooral van atletiek houd. Atletiek op de Xbox 360, ik ben benieuwd! Ziet er ook best aardig uit, op een enkele screenshots na dan...
Ken dit soort games nog wel van de nintendo. Beste games ooit in mijn ogen kwa speel plezier! Altijd geweldig met kameraden! Maar tja dit is next gen en dan verwacht je ook wat....weetniet ik vind het er niet super uitzien en ik hoop dat er wel meer dan 4 sporten in zitten
Sydney 2000 was het Die heb ik ook helemaal grijs gespeeld. Toen nog op de PSX. (2004 was in Athene) Als ie €29.95 pik ik deze denk ik ook wel op
Knoppen rossen is voor een tientje best leuk. Probleem met dit soort games is, dat de controllers die vervangen moeten worden, vele malen duurder zijn dan de game zelf
Zelfs als hij 1 cent is laat ik hem nog liggen (DulleNL). Wat ziet dat er slecht uit zeg. Werd alleen een beetje blij toen ik dat zwemmen zat maar dat komt omdat ik 5 jaar ofzo of wedstrijdzemmen gezeten heb.
Ach jah, op zijn tijd vind ik dat best leuk. Toen Track and Field uitkwam voor de arcade heb ik die ook flink gespeeld. Met dit soort games heeft button bashen wel een bepaalde charme. Leuk nieuws dat je ook online tegen elkaar kunt strijden. Misschien grafisch niet top, maar een titel als dit is best leuk om op te pikken voor 3 tientjes. Je kunt dan gewoon sporten spelen waar normaal geen game over wordt gemaakt. Jammer dat het de Zomerspelen zijn en niet de Winterspelen. Ik vond het in een andere game wel leuk om Curling te spelen
Sorry. je hebt helemaal gelijk! Ja naja, tuurlijk zijn het slechte games, dat weet iedereen ook wel. Maar ja, dat button bashen kan soms nog wel eens vermakelijk zijn En ach, ik heb lelijkere games gezien, vind het wel jammer dat ik 10 dezelfde mannetjes bij het sprinten zie.
Op zich kan button mashen wel leuk zijn, alleen verveeld het snel. Daarnaast vind ik het niet dr prijs van een 360 game waard. Bovendien als het al button mashen is en het niet al te ingewikkeld is mochten de graphics wel iets beter ter compensatie. Denk dat ik deze aan mij voorbij laat gaan. Denk wel dat zoiets leuk is om te spelen als je met wat vrienden bent om tegen elkaar te spelen een keertje. Maarja ik wil ook geen nieuwe 360 controler kopen na een paar avonden rammen