1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Truukjes zijn niet echt aanraders, alleen fake shot kan wel van pas komen. Met die truukjes raak je de bal meer kwijt dan dat je je tegenstander voorbij komt.
     
  2. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik meende dat je 5 filmpjes kon uploaden naar easportsfootball.com, maar ik zie bij mijn profiel maar 4 staan. Mijn eerste filmpje is verdwenen|:-. Of kun je maar 4 filmpjes uploaden en heb ik dus mijn eerste overschreven?
     
  3. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Weet ik niet, ik doe niet van die filmpjes want ik speel altijd online als ik Fifa speel :p

    Viktortje, kom op man we moeten de top10 aanvoeren! Ik heb trouwens 4,04 doelpunten voor x'D

    Ik heb net met 9-0 gewonnen, kon wel 12/13-0 zijn :p Ik stond 2x alleen voor de keeper en ik raakte twee keer voor open doel de paal -.-'

    Vriendloos - Soccerfanboy 4-1
    Vriendloos - Pathfinder 4-1

    Hij (pathfinder)was teleurgesteld, hij had echt het geluk mee, hij kreeg 2 grote kansen doordat mijn verdedigers tegen elkaar opschoten, en 1 daarvan scoorde hij. Ik in tegen schoot tegen de paal en in de rebound aan de zijkant van de paal, snap nog steeds niet hoe die mis ging -.-'

    Hij was super vrolijk toen hij 1-0 scoorde, maar 2 min later lag de 1-1 er alweer in x'D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jan 2008
  4. Dayuum

    Dayuum Guest

    Ik stond net in een ranked match met 1-0 voor in de 6de minuut en dan quit mijn tegenstander ineens en krijg ik geen punten/win

    Weet iemand hoe dit komt?
     
  5. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Dat had ik gister ook, volgens mij kan je gewoon quitten tot de 15e minuut ofzo, ik stond al in de 2e minuut voor (zoals gewoonlijk), hij quit en ik kreeg he-le-maal niets :confused:
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    je kan idd meer dan 4 filmpjes bekijken maar dan moet je naar edit gaan;) ze zijn niet zichtbaar op je profiel en ik weet nie hoe je de volgorde verandert..
     
  7. Dayuum

    Dayuum Guest

    ik ga denk ik ook maar met barcelona spelen net als 99% van xbox live

    Het is gewoon te makkelijk om met barcelona te scoren als er maar 1 barcelona speler doorbreekt weet je al dat het een goal is
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Messi, ronaldinho en henry zijn alle 3 supersnel. Dus als ze er voor bij zijn is het voior best simpel want je kan ze niet bijhouden!
     
  9. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Het is een beetje makkelijk om te zeggen dat je wint omdat je Barcelona hebt, net werd ook iemand afgedroogd met 7-1 Barcelona vs Barcelona, ik speel met Barcelona omdat ik het een heerlijke formatie vind, ik hoop dat EA Barcelona wat minder snel/sterk maakt zodat ik weer normaal met Barca kan spelen.

    Maarja, ik denk dat als je lang genoeg met een club heb gespeeld weet je alle in en outs van het team, ik weet waar ik de spelers kan verwachten, wanneer ik moet passen/tacklen enzovoort.

    6 gewonnen en nog geen punten verspeeld in het toernooi (:, als host moet ik toch een beetje presteren hé :p
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Tuurlijk moet je ook goed kunnen spelen, maar ze hebben gewoon de beste voorhoede. Zijn allemaal snelle spelers en zijn gewoon lastig bij te houden!
     
  11. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Kun je als je een Xbox Live Silver account hebt, toch de spelerupdates downloaden?
     
  12. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Daar valt niet aan te twijfelen, als je ook omleert om te gaan met die spelers kan je een hele goede speler worden, _O_
     
  13. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    zal eens even kijken bedankt \o/
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Had een reeks van 7 wins. Verloor daarna heel vaak en het liep gewoon niet. Ben toen weer geswitch van ac milan naar liverpool en heb nu weer een winning streak van 9. En sta nu 7200e
     
  15. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik heb ook een beetje een off day vandaag ):
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Weer een quitter in de 88 min bij een 1-3 stand. En weer geen punten erbij, waar gaat dit nog over? :mad:
     
  17. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik heb trouwens nog een tweede account, kale kip en daar probeer ik alleen tegen hoge mensen te spelen. Het gemiddeld niveau van de tegenstander is 10 en ik sta al 5000e ofzoiets
     
  18. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb xbox live een tijdje niet meer. Is er sinds de 5v5 update nog meer bijgekomen (5v5 ranked bijv?)?
     
  19. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    oo, ik zie iedereen praten over toernooien en punten, heb fifa nu iets van 5 dagen, snap niet veel van de rankings en wanneer je nou punten krijgt, paar keer vandaag -be a pro- gespeeld online, 2 keer gewonnen van de 4, das ook het enige...
    kan iemand kort uitleggen waar de rankings van zijn? als het moelijk uit te leggen is zoek ik wel verder. thx anyway! :b:
     
  20. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Als je ranked potjes wint krijg je punten, als je verliest dan verlies je punten. Win je tegen betere spelers krijg je uiteraard een hogere beloning, je begint met 500 punten, per 100 stijg je een rank, en later 200 per rank.

    En be a pro is wel leuk, maar je krijgt er niks mee. Geen credits geen punten enzovoort, als ontspanning is het wel chill (:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina