[PS4] [PS3] De Games [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    GT5 ziet er veel gedetailleerde uit :9

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Vergeet niet dat het allebei twee compleet verschillende racers zijn. Ik weet niet of dat veel effect heeft op het uiterlijk van de auto's, maar toch vind ik de verschillen qua buitenkant niet zo baanbrekend groot hoor.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Niet zo baanbrekend groot?

Vergeleken met GT5 is die shot van PGR4 zowat een Xbox 1 game. De omgeving ziet er veel mooier uit en de auto-modellen van GT5 zijn veel en veel realistischer :)

4. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    En dan nog maar over de binnenkant te zwijgen, waar GT5 schitterend eruit ziet, ziet het er bij PGR4 nogal simpel uit.

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nope. Lijkt me helemaal niks. :)

6. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde laatst bij een kennis PGR4 en reed daar in een F430. Daar zie je bij pgr4 geheel geen stitching in de auto zelf. Dan kun je toch zien dat GT5 meer een oog voor incardetails heeft.

Verder vond ik de besturing en handeling van PGR4 wat nep maar dat komt doordat het een arcaderacer is :)

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    GT5 demo drie rondjes gereden en weer gedelete. Net als pgr vind ik dit toch een partijtje bagger :+

Games moeten heftig, flitsend, meeslepend zijn. Niet zoals mijn rijbewijs-examen ;)

Ik heb er nu trouwens twee sessies Uncharted op zitten. Wat een spel. Graphics die ik nog nooit eerder heb gezien, het geklim is ontzettend mooit uitgewerkt, het verhaal speelt aan één stuk door, geen laadtijden, bijna nooit extra dingen in beeld dus je hebt echt het idee dat je in een film speelt, schitterend!

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Hmmm, weten ook niet wat ze willen.

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Verschil in detail tussen PGR4 en GT5 is echt enorm, zowel in de cockpit, zowel in de auto's en in de banen. Moet je eens naar de foto's van Arjan kijken en dan vooral naar de volgende foto's:

GT5P (kijk het enorme detail, zelfs op de fans staat het Ferrari logo en check ook de puntjes op de ringen om de fans heen).

PGR4 (geen ringen om de fans, geen Ferrari logo op de fans, een mooie hoekige fans ipv rond)

GT5, dat is pas detail.

10. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    mmm denk dat ik deze game nu ook direct ga bestellen sie....

11. Rishikiller_NL

Rishikiller_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is er trouwens al EU Demo?

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    GT5 overtreft PGR4 met Grahpics zeker wel. Het ziet er gewoon veel beter uit. GT5 is gewoon een genot, voor de autoliefhebbers is het helemaal waanzinnig.

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, helaas nog niet.

14. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag de game ook gespeeld bij een vriend...
    in 1080P gwn mooiste race game die er is op de markt voorlopig zekers de cockpit.
    ook het gevoel zit weer goed zekers met een stuurtje...
    waar ik wel nog enkel wat op aan te merken heb is het geluid... ik vind het geluid nog een beetje dof.

15. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    cod4 1080p

jo.

ik heb een full hd tv van sony bravia via hdmi aangesloten aan mijn ps3. IK heb ook call of duty 4, op de achterkant van het doosje staat dat hij 1080p ondersteunt, maar als ik het spel opstart schakelt hij automatisch over naar 720p hoe kan dat? en zijn er voor de rest nog 1080p titels op de markt? anders heb ik mijn hd-jongen voor niks gehaald.

16. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Foutje in de PS3 versie van CoD4! Je kan wel 1080p krijgen, dan moet je bij de beeldinstellingen in de XMB bij HDMI, 720p en 1080i afvinken. :)

17. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dankje wel, ga ik straks proberen, xD

je hebt mijn hd tv gered

mar hoe zit dat dan bij spellen zoals uncharted die geen 1080p kunnen afspelen?
    worden die dan automatisch wergegeven in 720p?

18. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, daar moet je dan 720p weer voor aanvinken anders start ie 'm op in 576p. Dat is wel lastig doordat er een foutje in CoD4 zit, zo blijf je wisselen. 8)

19. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie geen verschil tussen 1080p en 720p in dit geval?
    waar komt dat door?

zou mijn hdmi-kabel ermee te maken kunnen hebben? ik heb een vrij goedkope gehaald omdat ik dacht dat de kabel niks uitmaakte, maar een vriend zei weer van wel? kunnen jullie me van deze dilemma afhelpen? maar de kabel die ik kocht was iets langer dan nodig? waar moet ik btw nog meer op letten?

Laatst bewerkt: 20 jan 2008
  20. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk niet dat het aan je HDMI kabel ligt. :) Je ziet in principe ook maar weinig tot geen verschil. Dit komt hoofdzakelijk doordat CoD4 intern op 1024x600 wordt gerendered, en de PS3/360 deze resolutie upscalen naar 720p en/of 1080i/p.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina