Dat hoorde je inderdaad wel vaak, maar het is gewoon een kwestie van oefening. Gewoon drukken als je in positie staat. Ik speel vaak met Nalbandian en Roddick, maar van duiken heb ik geen last. Alleen als je in een rally heel erg onder druk staat, dan gebeurt het wel eens. Het systeem bij de vrouwen vind ik dan ook lekkerder werken, die kunnen niet duiken. Dat speelt dan iets makkelijker dan de mannen (voor beginners dan)
DOA is een stuk sneller dan Virtua Fighter vind ik. Bij DOA voel ik ook meer impact bij de klappen die ik geef. Virtua Fighter is traag, dat spel is meer geschikt voor de hardcore fighter fanaten. Moves zijn moeilijker aan elkaar te rijgen. DOA pik je best snel op en je gooit er al snel leuke combo's uit. Virtua Fighter voelt enigzins saai aan doordat je (zoals eerder gezegd) in een vierkantje staat te vechten. Bij DOA heb je veel velden met meerdere lagen, het geheel voelt een stuk spectaculairder aan dan Virtua Fighter. Zelf kijk ik meer uit naar de nieuwe Soul Calibur
Laatst bewerkt: 14 jan 2008