Meest ondergewaardeerde game op de X360?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wolfje, 8 jan 2008.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    nou,... volgens mij waren de reviews van VT3 niet zo onverdeeld positief als die van VT en VT2. Met name het feit dat de mannetjes erg snel geneigd zijn te gaan duiken vonden veel reviewers de gameplay niet ten goede komen meen ik me te herinneren

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    trouwens, nog 1 game die echt te weinig gespeeld word ; Virtua Fighter 5. waaom zijn dit soort beat-em-ups niet zo populair meer als vroeger? ik akn me de tijden herinneren dat je je consoel keuze baseerde op welke versie van SFII je liever had :p En ten tijde van de playstation 1 waren de releases van de nieuwe tekken of toshinden altijd grote gebeurtenissen , maar tegenwoordig lijt t alsof vf en doa alleen nog door een klein hardcore groepje gewaardeerd word, wat ik jammer vind want ik geloof heilig dat VF5 met afstand de beste beat em up ooit gemaakt is. zit ik mis, zijn er hier nog veel beat em up gamers=

3. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb VF5 een paar keer op de PS3 gespeeld, en ik vond hem gewoon niet leuk. Levels zijn altijd een vierkantje, personages zijn gewoon niet boeiend en verder vond ik de gameplay gewoon niet leuk genoeg om zo is even een paar potjes te spelen.

Ik speel liever DOA. Sneller, leukere personages, heftigere actie.

Laatst bewerkt: 14 jan 2008
  4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    DOA heftiger dan VF? Dan ga ik VF helemaal niet spelen, vind DOA al zo ontzettend traaaaaaag. Fighters lijken tegenwoordig idd minder belangrijk voor de console dan eerst. Wel zonde imo.

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    D3lphiki, VF5 is geen beat em up.

Het is een 3d- fighter.

Een beat ém up is een double dragon of een final-fight waarbij je scherm van opzij ziet en poppetjes in elkaar slaat die in groepjes op je afkomen.

Maargoed, ik heb VF5 niet gespeeld. Na slechte reacties over het online systeem ga ik hem ook niet halen.

Zit er wel aan te denken Soul Calibur 4 te gaan halen.

Die spreekt me erg aan.

En hoezo voelt DOA 4 traag aan? Zo snel is vechten in het echt bij lange na niet. Als het nog sneller wordt heb je haast geen tijd om na te denken of uberhaupt counter attacks en blocks uit te voeren.

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat hoorde je inderdaad wel vaak, maar het is gewoon een kwestie van oefening. Gewoon drukken als je in positie staat. Ik speel vaak met Nalbandian en Roddick, maar van duiken heb ik geen last. Alleen als je in een rally heel erg onder druk staat, dan gebeurt het wel eens. Het systeem bij de vrouwen vind ik dan ook lekkerder werken, die kunnen niet duiken. Dat speelt dan iets makkelijker dan de mannen (voor beginners dan)

DOA is een stuk sneller dan Virtua Fighter vind ik. Bij DOA voel ik ook meer impact bij de klappen die ik geef. Virtua Fighter is traag, dat spel is meer geschikt voor de hardcore fighter fanaten. Moves zijn moeilijker aan elkaar te rijgen. DOA pik je best snel op en je gooit er al snel leuke combo's uit. Virtua Fighter voelt enigzins saai aan doordat je (zoals eerder gezegd) in een vierkantje staat te vechten. Bij DOA heb je veel velden met meerdere lagen, het geheel voelt een stuk spectaculairder aan dan Virtua Fighter. Zelf kijk ik meer uit naar de nieuwe Soul Calibur

Laatst bewerkt: 14 jan 2008
  7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dude, als je DOA 4 al traag noemt.. :| Heb je de game wel uitgebreid gespeelt, en heb je de counters onder de knie? En trouwens, online is het wel anders. Daar gaat de actie soms zo snel dat je het niet kunt bijhouden..

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Traag... laat ik het houden op houterig dan. SC loopt in mijn ogen vele malen vloeiender :)

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    SC is Soul Caliber neem ik aan? Die hebben natuurlijk ook wapens in hun handen maar toch. Ik begrijp je punt. Ookal vind ik DoA 4 totaal niet houterig, maar zo ben ik nou eenmaal. Ik vind beide Soul Caliber en DoA 4 vloeiend lopen hoor. Animaties en physics zien er goed uit, niets houterigs aan mij opgevallen eigenlijk. Dan spreek ik over dat laatste natuurlijk over DoA 4.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind de physics bij doa dus vele malen minder. De bewegingen lijken niet echt te raken, de move wordt afgemaakt zonder dat het veel uit lijkt te maken waar het mannetje staat.

Maar meningen verschillen.

qua fighter ben ik zelf gek van guilty gear. Over een oude game gesproken die zwaar ondergewaardeerd werd. (over snel gesproken)

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad, daar heb je gelijk in. Guilty gear was op dat punt razendsnel. :b: En ja, meningen kunnen niet altijd hetzelfde zijn. :)

12. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    DOA sneller dan VF? Dat vind ik echt juist helemaaal niet... VF is veel sneller en ook zijn de moves juist veel makkerlijker om achter elkaar te plakken... (de actie is sneller)

Goed dat met die speelvelden daar heb je gelijk in. Maar zoiets mis ik persoonlijk niet bij VF daar is de game namelijk te snel voorbij voor.

13. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind persoonlijk VF 5 echt veeel leuker dan DOA 4. Het enige wat ik aan DOA 4 misschien leuker vind is zijn de arena's waar je veel ruimte hebt en door glas kunt vallen etc. Ik vond DOA 4 en grote verbetering ten opzichte van deel 2 en 3, maar toch vind ik VF 5 een stuk prettiger spelen en ook mooier character disign hebben. Dan niet te vergeten een carreer mode in VF 5 die het voor mij langer leuk weet te houden (als niet fighter liefhebber).

14. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Condemned
    Conan
    Timeshift
    Stranglehold
    Ninety-Nine Nights

15. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ninety-Nine Nights ben ik het helemaal mee eens, echt een vette game is dat :thumbs:

En er zitten tieten in =D

Laatst bewerkt: 20 jan 2008
  16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Def Jam Icon

Oke, er zitten niet veel vette rappers tussen. Maar het vechtsysteem is bruut en de actie is waanzinnig. Maar ja, als je niet van Hip Hop houd denk ik dat het dan ophoud. :+

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Kon je niet ook je eigen muziek in die game zetten? Door het te selecteren van je HDD ofzo?

Ik kan er ook naast zitten hoor ;)

18. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    dan moet je conan kopen dude:lol:

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    The Darkness

Voor mij een legendarische game, en dan heeft de game niet eens prijzen gewonnen.

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Haha, jij geeft mij nog meer druk om die game te kopen :+ Wil het al een tijdje maar heb nog zo'n stapels spellen liggen die gespeeld moeten worden :x

Deel Deze Pagina