1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 29 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emusa

    emusa 2 B or not 2 B

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke e-mailadres heb jij doorgekregen? Dan stuur ik daar ook nog wel een mailtje naartoe - kan nooit kwaad :)
     
  2. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik naar Duitsland. Maar ik heb ze nog niet binnen, maar de post moet ook nog komen. Ook heb ik nooit een bevestiging van het Duitse bedrijf gehad dat ze m'n formulier binnen hadden gekregen. Per e-mail of zo. Ik hoop wel dat ik ze snel krijg tho.
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb hem 24 november verstuurd, ook direct naar Duitsland, maar mijn inzending is nooit aangekomen zogenaamd (de dame zocht op plaatsnaam, maar een duitse dame in het engels Gorinchem laten spellen is niet makkelijk). Nu per e-mail het serienummer toegestuurd, mogen ze daar nog een keer op zoeken.

    Moest per e-mail het hele verhaal toesturen, maar helaas zat ik in een verhuizing en liggen de kopien van de barcode + factuur + formulier ergens in een verhuisdoos. Arg, the horror.
     
  4. Rolopo

    Rolopo Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    2
    net weer twee mail van de FRS over The Thing HD-DVD
    Krijge weer cadeau bon:)

    Maar heb net een mail uit Duitsland dat ze mijn order nooi hebbe gekrege:mad:
    Dus nu heb ik alles per mail verzonden
    hope dat het goed komt
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, maar kan je die cadeaubonnen nou ook op tellen? Voor ik ze ga gebruiken wil ik dat wel ff weten / me geld moet eerst ff terug zijn.
    Net ff Tokio Drift gecheckt op m'n computer scherm (22") en dat ziet er wel meesterlijk uit. Heb alleen geen geluid atm hier, dus zal toch op m'n HDTV moeten kijken:mad:
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2008
  6. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk e-mail adres is dat? Ik heb vorige week al een berichtje gestuurd, maar ze hebben nooit iets van zich laten horen...
     
  7. Rolopo

    Rolopo Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb hem van de xbox hulplijn gekrege: XBOX@synerlogis.com
     
  8. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha, bedankt. Zal is even vragen of ze mijn gegevens wel hebben ontvangen. Als ik al de verhalen zo mag geloven zal dat wel niet zo zijn...Zucht.
     
  9. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    JEUJ!! zonet 5 HD-DVD's binnen gekregen, alleen helaas niet precies degenen die ik had besteld.. maar toch wel aardig.. bijna 3 maanden op gewacht..

    had van de week nog een mailtje gestuurd maar niks terug gekregen en nu dit :) wel beter geen zorgen meer
     
  10. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je die dingen gewoon met de post, of komt er zo'n speciaal mannetje langs met je pakketje?
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben benieuwd als ik straks van stage thuis kom.
     
  12. emusa

    emusa 2 B or not 2 B

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke had je besteld en welke heb je dan gekregen?
     
  13. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Net e-mailtje gestuurd waarin ik vroeg of ze m'n aanvraag al binnen hadden, reageren ze met "je moet de 4 weken eerst uitzitten." Okay...>_>
     
  14. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    kreeg jij meteen antwoord dan?
    want ik heb vorige week al gemaild en nog steeds geen antwoord terug gehad...
     
  15. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
  16. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kreeg danet ook nog een mailtje dat ik m'n HD DVD's deze week kan verwachten. Nja dat klopt :+
     
  17. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    wat....
    daar had ik vorige week dus ook al naar gemaild, en dat negeren ze dan ofzo...
    ook geen leesbevestiging gehad, vaag...
     
  18. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij kwam GLS pakketdienst. Dus je moet wel tekenen. Al was ik nog aan het slapen toen 'ie kwam dus weet verder niks, nja iig GLS stond op het pakketje..:+
     
  19. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Je hoeft niet tekenen hoor, die van mij kwam ook met GLS, gewoon in de brievenbus.
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Oh.. had ook nog een lcd scherm daar moest dan wss alleen voor getekend worden.

    //edit.. ik dacht dat je je eigen auto kon fixen in The Fast and the Furious.. blijkbaar niet?
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina