User reviews is een leuke toevoeging bij een bestaande review die door al door de XBW CREW word gereviewed. Ik denk trouwens niet dat Mirik zomaar onbeperkt wat games regelt bij MS. Volgens mij moet hij daar ook regelmatig nog wat moeite voor doen.
Ik denk dat User review een leuke toevoeging is, maar niet DE toevoeging. Ik denk dat het leuker en zinvoller is als ik, als normale user gewoon een column kan schrijven en indienen via een knop op de homepage. Mirik of een ander kan deze bekijken, eventuele grammaticale- en spellingsfouten verwijderen. Bepaalde ongewenste termen verwijderen en dan publiceren op de homepage met de naam van de member er onder. Dit maakt het 1. voor de member leuker, zijn artikel verschijnt daadwerkelijk op de mainpage, 2. leuker voor de community, (nog) meer leesvoer en 3. misschien neemt het wat werk uit handen?
Trouwens ben ik ook wel voor een vernieuwing van de frontpage. Een wat moderner, professionelere uitstraling. Ik ben zelf uitgekeken op deze stijl. Komt misschien ook omdat ik hier al een lange tijd kom. Maar het gaat om de inhoud, die staat voorop. Het uiterlijk is maar een klein puntje en tevens een heel persoonlijk punt. Maar mocht men tijd hebben lijkt het me leuk om te zien.
Verder wil ik niemand beledigen, zeker mirik niet. Ik heb zeker respect voor al het werk/moeite, en credits naar Mirik. Maar suggesties (waren/zijn) altijd welkom sinds ik hier kom, dus waarom niet.
Laatst bewerkt: 15 jan 2008