1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dayuum

    Dayuum Guest

    volgens mij krijg je geen punten als de tegenstander de 360 uitzet of uit xbox live logt
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Net een paar wedstrijden voor de competitie gespeeld. 3 keer tegen NL rammstein.

    1e wedstrijd 1-0 verloren, zat wel meer in voor mij. Gelijkspelletje was wel terecht geweest.
    2e wedstrijd ging ik vol goede moed in, verlies in 2-1 en was gewoon verdiend.
    3e wedstrijd was er gelijk achteraan en won ik met 4-0. Had ik wel ff nodig.

    Tussen de 1e en 2e wedstrijd speelde ik ook nog tegen Vriendloos, en speelde 1-1. Dus geen 100% winst meer voor hem :)
     
  3. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Jij ook weer blij hé, omdat er 400e staat voor mijn naam zegt niet dat ik altijd win.
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Hoef je niet zo geirriteerd te doen. Ben alleen blij dat je van je 100% winst in de competitie af bent. Word het weer spannend als viktortje van je wint!
     
  5. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik ben niet geirriteerd, ik ben hartstikke blij voor je dat je gelijk heb gespeeld.

    Het gaat lekker op Kale Kip, in 40 wedstrijdjes sta ik alweer in de top3000 met gemiddeld niveau tegenstander 10 ^^

    Ik weet ook de manier waarop ik gelijkspeel, dus ik lig er niet wakker van (:
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    LEKKER FCDANNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    WE HEBBEN EEN F
    WE HEBBEN EEN C
    WE HEBBEN EEN D
    WE HEBBEN EEN A
    WE HEBBEN EEN N
    WE HEBBEN EEN N
    WE HEBBEN EEN Y

    DANNY!!!!!!!!!!!!!!

    DAT GELD STUUR IK JE ZEKER OP KNUL!!
    DIT IS HET BEGIN VAN HET EINDE VAN VRIENDLOOS!!!!!!!!


    @ vriendloos, je doet je smiley verkeerd xD het is : ) en niet (: ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2008
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Lol, grappenmaker!

    Maar voorlopig gaat de competitie voor mij wel zwaar kut. 2 gewonnen 4 verloren en 1 gelijk. Hoop vanavond nog wel tegen iemand te spelen waarvan ik kan winnen!
     
  8. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    :/, zo'n wereld prestatie is het nou ook weer niet. Daarnaast, als ik weer tegen jou win loop ik alsnog 6 punten op je voor :)
     
  9. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    thank you _0/
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    sarcasme;) al is het wel goed van danny naturlich, mja als ik van jou win staan we gelijk, en mijn doelsaldo is hoooog:p
     
  11. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Het is geweldig van Danny, ik weet nog steeds niet hoe hij me zo overklast heeft, ik kreeg als het ware voetbal les.

    En ik durf wel in twijfel te trekken of jouw doelsaldo hoger is dan de mijne, aangezien ik er al aardig wat gescoort heb :eek:

    Ik heb trouwens op Vriendloos 4,04 doelpunten voor (:
     
  12. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog meer mensen hier die bij het 1ste seizoen in de coach mode zulke onrealistische sponsor bedragen krijgen bij slechte clubs. Ik kreeg bijvoorbeeld 281.000 als minimum, bij de slechtste club van de Engelse 3e divisie.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Verkeerd gelezen, das inderdaad wel erg veel voor een club uit de derde divisie.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2008
  14. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel juist dat het teveel is, mijn vriend kreeg bij dezelfde club maar 1700 euro per wedstrijd.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Oh sorry, ik dacht dat je anders bedoelde. Ik krijg ook gewoon bij lagere clubs een laag bedrag hoor. Vreemd dat jij zo'n hoog bedrag krijgt..
     
  16. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke club was jij dan ?
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Geen idee, is alweer een tijd geleden dat ik de game heb aangeraakt. Het is iig wel een club uit de engelse derde divisie..
     
  18. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik begon met Feyenoord, en stopte met Feyenoord :p
     
  19. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dazlingdragon, als je nog erachter komt wie je toen was, zou ik erg dankbaar zijn.
     
  20. Vriendloos

    Vriendloos Guest

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina