Mike Wilson en Harry Miller hebben samen in februari 2007 Gamecock Media Group opgericht. Deze nieuwe publisher heeft als doel om unieke games op de markt te brengen, en gaat hierbij goed kijken naar de ontwikkeling van Indie Games.
Indie Labal Spirit, Major Lable Muscle.
Gamecock, hoe verzin je het, heeft op dit moment vijf games op haar releaselijst staan voor het lopenede jaar. Hieronder zal ik de games even opnoemen, voor meer informatie over de games verwijs ik je door naar het gameprofiel dat hieronder gelinkt staat.
Fury - Een MMO Player vs Player game voor op de PC, ontwikkeld door Auran. Ergens in 2007.
Mushroom Men - Mushroom Men is een next gen game over een wereld waar paddestoelen heersen en niet de mensheid. Binnen het paddestoelen rijk is het ook niet altijd rozegeur en maneschijn, er heerst een burgeroorlog. Lente 2008.
Insecticide - Film noir animatie adventure over een moord in insectenstad. Ontwikkeld door mannen achter Monkey Island en Day Of The Tentacle. Kerst 2007.
Hero - Firefly Studios werkt voor Gamecock aan een action RPG met de naam Hero. Deze game wordt in de lente van 2009 verwacht op next generation consoles.
Hail To The Chimp - Partygame voor next generation consoles met als thema de verkiezingen in het dierenrijk. Lente 2008.
Die eerste komt me zeker wel bekend voor!!
En ik vind niet dat je door een naam van uitgever de game ook meteen moet beoordelen.
Heb de site van hun er even bij geplaatst
Laatst bewerkt: 15 jan 2008