ok ik heb een soort van zelfde probleem als kevin. ik geef een zo n uitgebreid mogelijke probleem beschrijving:
ik heb eerst nooit problemen met xbox live gehad tot mijn vader een nieuw abbonement bij kpn/planet internet had afgesloten we hebben toen thuis een modem/router gekregen speedtouch 780 v6. hiermee kregen wij vast internet draadloos internet en bellen via het internet. mijn xbox staat nog gewoon op de vaste verbinding. volgens de monteur van kpn zou ik geen problemen moeten hebben met xbox live. maar goed ik meld me aan op live wil mensen joinen echter krijg ik een lange laadtijd met als gevold dat het niet lukt. een accepteren dan vervolgens een minuut kijken naar joining chat en dan nog geen resultaat. goed ik wat rondgezocht op interent kwam ik bij
www.portforward.com via deze site ben ik een hoop wijzer geworden ik heb mijn nat instellingen van strict naar open gekregen alleen het probleem was nog steeds ik kan niet iedereen joinen in custom games private chat als ik in halo iemand probeer te joinen geeft hij aan dan mijn nat open staat en dat het de beste instelling zijn om te kunnen spelen alleen joint hij niet. dit is niet in alle gevallen zo ik nu een manier om altijd alles en iedereen te kunnen joinen alleen het is een drama!
mijn laptop zit op het draadloos internet en heb ik ook nodig voor school dus ik switch vaak van netwerk. ik doe dus portforward reset mijn router en jaah ik kan met iedereen connecten. ik ga naar school kom terug kijk naar mijn thuisnetwerk onder mijn xbox 360 dan zijn mijn instellingen die ik heb toegegeven aan het lokaal aparaat mijn xbox dus ineens verdwenen. ik dacht het ligt aan het switchen van netwerken. ik heb dus op een vaste computer ook de instellingen aan mijn xbox toegegeven maar ook dan lossen de instelling op in het niets.
dus vraag 1
ligt het eraan dat het netwerk reset zodra ik mijn laptop met het internet verbind thuis.
vraag 2
is er een manier om de instelling te activeren zonder dat ik mijn router/modem reset. want nu moet ik heel de tijd alle computers thuis afsluiten dan reseten om resultaat te hebben als ik dit dus 3 a 4 keer in de week moet doen brengt nog al wat frustratie met zich mee!.
ik hoop dat jullie wat hebben aan mijn probleem beschrijving alvast bedank !_0/
Klik om te vergroten...