[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoi,

    Ik heb een vraagje, namelijk of mijn nat instellingen de oorzaak kunnen zijn voor het feit dat de verbinding met xbox live elke 30 min verbroken wordt. Ik moet me daarna weer aanmelden en dan weer 30 min online. Heeft iemand een idee hoe ik het kan oplossen (is namelijk zeer irritant). Btw, ik heb sindskort draadloos internet van telfort misschien ligt daar het probleem.
    grtz,
    Daniel
     
  2. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Klik op je gamercard > Auto-Sign in > Windows Live Messenger > Disabled
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2008
  3. jeffie112

    jeffie112 Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0


    Ik heb precies hetzelfde probleem.. NAT poort staat open, maar toch kan ik geen mensen uit me vriendenlijst joinen.. HEEL vaag!! ik hoop dat als jij je probleem hebt gevonden dat je het dan hier wilt zeggen want ik kom er echt niet uit! khoop dat we er een antwoord op krijgen..
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    kan aan de vrienden liggen ... ik heb te weinig info om een conclusie te geven .. Open NAT betekend dat het probleem niet jou probleem is
     
  5. jeffie112

    jeffie112 Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Ik kan geen vrienden joinen.. terwijl mijn nat poort open staat.. en die van hun ook.. zij kunnen elkaar wel joinen onderling. Maar ik kan hun niet joinen
    Welke provider?:/
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:kabel denk ik
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:100mbps

    Modem
    Welk merk modem heb je?:confused:peedtouch
    Modem type?:510
    USB/ Ethernet?:ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?:/
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:

    Router

    Welk merk router heb je?:confused:itecom
    Welk router type?:202/v5
    Welke firmware?:
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:mijn playlist is ouder dan de host ... krijg ik steeds
    Wat heb je geprobeerd?:van alles NAT staat op OPEN
    Waar stopt de test?:
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):


    O.. en heb xbox support ook al aan de lijn gehad.. zei zeiden dat het aan MIJN internet verbinding ligt!!
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2008
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dit ligt niet aan JOU verbinding maar aan die van je vrienden, dus als je vraagt of zi ook een open nat hebben dan weet ik meer :)
     
  7. jeffie112

    jeffie112 Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    jep zei hebben ook open nat :confused: ksnap het ook niet meer!
    Kan het misschien aan me router liggen.. want modem is wel al goed gezet met die codes! alleen router nog niet alleen toch staat Nat open, zal het hieraan liggen?
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2008
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    meer info nodig .. welke provider hebben zij etc ...Hoe heb je je nat geopend?
     
  9. jeffie112

    jeffie112 Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhmm via ..porforwarding heeft een kennis het gedaan! Provider weet ik nu nog niet.. kan je dat misschien ook op de pc zien? want ik kan het pas over paar uur weten!
     
  10. jeffie112

    jeffie112 Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Had dit er ook nog mee te maken of niet?
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee en ja .. ik wil de info van je vrienden hebben .. en of je het probleem met meerdere speleln hebt 1 spel .. als hij een invite stuurt als jij een invite stuurt ... etc.
     
  12. jeffie112

    jeffie112 Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok je hoort nog van me!! iig harstikke bedankt dat je me wilt helpen.. want bij xbox zelf deden ze haast niks om het probleem op te lossen.. Ik ga er zo snel mogelijk achteraan..

    gr jeff
     
  13. CHIEF SALVADOR

    CHIEF SALVADOR NME XtreMauGo

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    reactie fardo en J

    kijk ik doe die xbox live test staat hij op strict dan doe ik portforwarding.
    www.portforwarding.com router speedtouch 740(versie 6) dan krijg je een lijst zoek je xbox live 360 dan krijg je een hele handlist.
    dan reset ik mijn router en staat mijn port weer open. dan kan ik iedereen horen en joinen.
    als ik op een andere manier mijn port open krijg dan heb ik ook open nat maar kan ik niet iedereen joinen of horen. en ik denk dat het aan mijn internet ligt want vooraf had ik de problemen niet totdat ik dit nieuwe abbonement/modem-router kreeg.

    dus dit is de enige tip die ik je kan geven portforwarding router reseten xbox live weer aan en dan zijn mijn problemen verholpen. het iritante is dat wanneer de instellingen weer op strict staat dat je de instellingen weer aan je xbox 360 moet toewijzen. oefening baart kunst ik snapte er ook geen donder van eerst maar nu heb ik het in een minuut gefixt.\o/
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Zijn NAT staat al op open dus dat is zijn probleem niet ;)
     
  15. jeffie112

    jeffie112 Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok .. ik heb gekeken ik heb zelf euronet als provider terwijl me vrienden enz.. chello en andere providers hebben! Maar hun kunnen elkaar wel joinen en ik hun niet en zij mij niet! Ik heb dit bij alle games..Heb trouwens adsl! Als ik een invite stuur, dan kunnen ze mij niet joinen, en als hun mij een invite sturen dan kan ik hun niet joinen! En hun hebben verderest geen problemen met joinen, dus ik weet voor 100% zeker dat het aan mij verbinding ligt en niet aan hun! Alleen ik weet echt niet wat ik moet doen..

    PS: firewall van microsoft staat aan ter informatie!
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2008
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmmm .. hoe oud ben je?
     
  17. jeffie112

    jeffie112 Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    15

    O.. en waar kun je eigenlijk de UNCP ofzo aanzetten .. misschien is dit wel het probleem?
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2008
  18. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben te lui om de hele thread door te zoeken maar ik wilde morgen mijn 360 op xboxlive aansluiten, heb je daar een crosskabel voor nodig of een normale twin pair ofzo?

    Alvast bedankt!
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ligt eraan hoe je hem wilt aansluiten. Het makkelijkste is natuurlijk de kabel die je bij je 360 hebt gekregen.
     
  20. jeffie112

    jeffie112 Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar Fardo weet heeft mijn leeftijd ermee te maken? Want mijn family settings staan wel allemaal goed enz
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina