Fable 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    de motion animatie is werkelijk ongelovelijk vett..
    alles beweegt smooth en dat rennen is gruwlijk daar kan.. assasinscreed toch nog wel een puntje aan zuigen..

En de sfeer en muziek ziet er nu al top uit..
    ik geloof dat deze game ontzettend goed word..

Gelukkig heeft peter molineux beloofd dat de lengte van de game langer word dan fable

2. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    hoe meer videodagboeken ze geven hoe meer zin ik krijg in dit spel. Het ziet er goed uit en er zit een goede sfeer in. Nou wachten tot die uit is

3. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    welk rennen:eek: heb het niet gezien.

(kan iemand het tijdstip in diary geven?)

4. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    het stukje waar ze het over de movement hebben!! dont you listen??

5. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    QFT

6. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe yeppss :cool: het lijkt misschien klein dat springen over een hek maar dat was ook de eerste stap naar de maan ghehe, en je weet wat er daarna gebeurde. Daarna kon je alleen maar meer en meer ontdekken en nu dus ook in Fable }:]

Dit is allemaal wat ik ontdek heb. Als jullie er meer gevonden hebben dan hoor ik het graag :cool: :

- Je kan over hekken springen, dit zal met een mooie animatie komen (zie filmpje) en niet zoals het cheap springen van Oblivion wat ik van veel mensen heb gehoord

- Er zullen seizoenen in zitten

- Je level en stats zullen in een hele mooie card worden weergeven ergens in het menu

- Iemand zei dat er ''NU'' een fast travel mogelijk is en dat zelfs lopen anders zal gaan in Fable 2. Ik denk dus dat ze niet die fast travel van Fable 1 bedoelen anders hadden ze geen nu gezegd. Dus misschien kan je met de trein of de paard al zie ik dat laatste heel moeilijk gaan met een hond

- Je kunt nu ook springen

- Er werd ook een stukje van een level geshowed dat veel weg had van een woestijn

- Het is nu 100% zeker dat het een open world game zal worden

Laatst bewerkt: 13 jan 2008
  7. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    peter molineux gaat op de GDC 3 grote major annoucements aankondigen die betrekking hebben met fable..

vette shit deze game gaat de lat hoger leggen dan andere games ooit zijn gegaan..

8. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    ik hoorde molyneux ook ooit eens een keertje praten over mounts, een paard met koets geloof ik.

was in een van de eerste filmpjes met in-game beelden:)

die gasten kunnen wel games maken :D

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat die Molyneux weer alles zo zit te hypen met zijn 'major announcements' zodat de game haast wel een beetje moet gaan tegenvallen. Hij maakt toch nooit alles waar wat ie zegt.

10. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    daarom vond ik fable 1 zo geweldig, omdat ik helemaal niks van deze game afwist en dus ook niet al die hypes had gelezen kan het dus nooit tegenvallen:)

kijk: slechte foto van nieuwe oxford farm [​IMG]

Laatst bewerkt: 13 jan 2008
  11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Moet maar eens doen wat jij doet en gewoon ff de game negeren misschien word die dan wel super gaaf wanneer die uitkomt! Alleen nog 1 jaar dat word wel lastig....:lol:

12. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    is die nieuwe videodagboek al op marketplace.. gaat zooo traaag

13. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    zucht, sterft snel uit dit topic. :mad:

anders even onze fantasieen te werk lateng aan? (nee, niet zo denken8))

14. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen van fantaseren zal het spel niet zo worden als er gedacht werd. MAar toch gaan we dat doen :p.

Iemand zei dat de beste manier om een online arena toe te voegen in het spel is in het spel zelf zonder dat je de singleplayer hoeft te verlaten. En dat de mensen gelijk met je kunnen ruilen of vechten. Of met je maatjes samen wat monsters verslaan en anders in een cafe gezellig samen doorbrengen :b:.

Net als in Two Worlds alleen dan beter geïntrigeerd en zonder lagg.

15. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    opzich zou dat wel leuk zijn gewoon in de single player een online mode te brengen. Weet niet of er al een online mode in het spel zit. Maar ruilen met andere mensen vindt ik echt een prachtidee daar zouden ze gewoon een ruilzone kunnen maken. Of een soort van marketplace waar je dingen kan kopen.

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je samen verhaal lijn volgen met Two Worlds? Serieus? dat wist ik niet...En mij lijkt het dan wel gaaf als ze zo'n soort Guild wars idee erin stoppen! Dat je dan alleen met jouw groepje de wereld kan verkennen! Bespaart je een bult lag enz.

17. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga mooi als een gekke japanner voor de deur slapen ;)

18. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0

2 Worlds heeft dat helaas niet. Je hebt wel een aparte stad waar je met je vrienden samen monsters kunt verslaan of naar de kroeg kunt gaan. Verder kan je ook aan paardrace's doen en tegen elkaar vechten in arena's. Maar het probleem bij 2 worlds is dat je weer naar het menu moet om te kunnen mp'en en er is teveel lag.

*dit is wat ik wil, het zal denk ik niet in Fable 2 zitten maar toch....*
    Bij Fable 2 wil ik dat je een stad hebt waar je gewoon in de singleplayer in kunt gaan en dan ben je gelijk online ;). Als je weer de stad uit gaat dan ben je weer in de normale singleplayer mode. Of je hebt in de online wereld iemand gevonden en dan loop je samen in de sp mode.

19. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    ja je bedoelt dat explorable area's gewoon een eigen kopietje voor je zijn.
    en dat je als je wilt wel in een party kan.
    zoals een instance met WoW?

sowieso iets met online mogelijkheden met andere players, als het maar online trading vind ik al gaaf.
    dan wel wat meer voorwerpen in het spel.

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    En wat unieke. Zoals dat bij elke game beetje apart is...dat lijkt mij wel heel gaaf...En dat wat Phantom X zei is ook wel gaaf

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina