Soldier of Fortune 3: Pay Back

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 27 jun 2007.

1. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Soldier Of Fortune: Payback has officially gone gold!

Shipping USA - 11-13-07 for Xbox360 /PC 11-20-07 for PS3

Shipping Europe - 11-30-07 Xbox360/PC Q1 2008 for PS3

Goed nieuws dat hij goud is geworden, alleen hij komt pas 30 november |:-

Hier paar nieuwe shots:

http://www.sofpayback.com/news.php?readmore=41

2. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    wel bizar dat deze game echt letterlijk uit het niets kwam ! .. eigenlijk helemaal niks erover gehoord voor die tijd .. maar dat kan ook de kracht ervan zijn

3. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zonet de pc versie gespeeld en het zuigt echt jammer genoeg :mad:

Framerate is echt slecht.

Het spel heeft helemaal geen verhaal, Als je gaat lopen voelt het net of zweef je.
    Als je dood gaat word het beeld steeds helemaal wit wat erg irritant is.

Vijanden vallen uit elkaar als een kaartenhuis door één shot.

vijanden spawnen echt overal en dat zie je soms ook.

Dode lichamen blijven niet liggen.

Geluid van de wapens en stemmen zijn slecht.

Het enige wat vet is in dit spel is de gore, maar is helaas niet genoeg om het spel te redden.

Naja na het zien van filmpjes en screens had ik echt meer van verwacht en ik hoop dan ook dat de pc versie gewoon een slechte console port is.

We zullen het zien.

Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  4. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb altijd al gezegt deze game wordt niks en dat zeg ik nog steeds de game Komt uit het niks ( kan goed zijn maar ook slecht ) Mij lijkt dit echt een game die gewoon snel snel klaar gemaakt is en voor kerst in de winkel moest liggen ik laat hem mooi liggen als ik de filmpjes al bekijk 1 schot vliegt iemand zijn arm eraf

5. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Owwhh sorry verkeerd gelezen. Maar ik zou graag willen weten hoe die mp is :D? En zit die ene rocket laungher erin wat in deel 1 zat?

Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  6. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De MP is net zo slecht als de SP .. helaas!

Ik heb nog geen rocket louncher gezien maar heb ook maar even gekeken toen m'n broertje aan het spelen was.

Het ziet er zo slecht uit dat ik het aanbod om zelf te spelen maar heb afgeslagen :+

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    De graphics zijn ook nog eens slecht ;) Verre van die pics die hierboven staan. Er is enkel een optie om de resolutie aan te passen. Gameplay is slecht. Toen ik voor het eerst in het menu kwam had ik al een idee dat dit bagger zou worden.

Maarja, de game is dan ook niet door Raven gemaakt

8. Drogba

Drogba Guest

Ik ben een beetje blij dat het niet zo goed is geworden als SoF2 was, anders had ik de neiging om deze ook te halen naast cod4 en Mass Effect volgende week en dat is al duur genoeg.

Slechte timing van de developers trouwens, net als timeShift, zo'n game breng je neit uit nadat Halo 3 en CoD4 al uitgekomen zijn.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dat zeg je verkeerd. Zo'n gedrocht breng je helemaal niet uit. Gadverdamme... Het zag eruit als een game van 5 jaar geleden, speelde slecht, slechte audio, slechte gore (slechter dan in SOF 2), etc.

Het is gewoon een misbaksel van een spel (op de pc tenminste)

10. Drogba

Drogba Guest

Klopt, Timeshift is net zo erg.

11. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Timeshift? heb je het wel gespeeld? :9 want ik heb het spel op de 360 en ik vind het een heel gaaf spel en het is 1000 keer beter dan SoF3.

12. Drogba

Drogba Guest

Natuurlijk heb ik het gespeeld, heb jij het gespeeld? Bubble shields :lol:

13. Geogamer

Geogamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lieve mensen, wacht gewoon af tot de game in de WINKELS ligt en ga hem desnoods even huren ;) SOF2 kon ook voor niemand iets goed doen remember, en vanuit mijn opzicht was dat absoluut geen slechte (multiplayer)game. Ik vind het wel sterk dat mensen de game alweer durven veroordelen voor hij afgewerkt en wel in de winkels ligt en dat op enkele meningen waarvan ik niet hoef te weten hoe ze aan de game komen :)

:thumbs:

Laatst bewerkt: 17 nov 2007
  14. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt die dan nog niet in de winkels :eek:?

15. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhmm hij is al afgewerkt..

ja idd.. ik zou het ook niet zeggen als ik het spel bekijk maar beter dan dit wordt het niet :+

16. Geogamer

Geogamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde dus dat de mensen hierboven waarschijnlijk niet de uiteindelijke versie hebben gespeeld. Het spel is goud gegaan wat wil zeggen dat hij klaar is om gedrukt te worden en naar de winkels verscheept te worden. Op dat vlak heb je dus volledig gelijk, de game is klaar en er zal niks meer aan veranderen, maar de kans dat bovenstaande mensen de volledige versie al gespeeld hebben is naar mijn idee zeer klein (ik kan me vergissen natuurlijk).

17. t-roy

t-roy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand m al een keer gespeelt?? Hoe is de multiplayer?? Ik krijg m namelijk een dezer dagen binnen..

18. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    multiplayer is uber gaar niemand speeld, single player is wel vet alleen die sniper werkt voor geen kenker als je 3 kilometer mis schiet maak je nog headshot, die armen en benen vliegen er wel af dat is wel grappig

19. t-roy

t-roy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo niemand speelt? bedoel je dat er echt niemand online is en dat je onmogelijk een game kan joinen? of zijn er gewoon nauwelijks mensen online met deze game en moet je gewoon een uur zoeken?

20. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel weer na een tijdje op sof2 online :p en deel 3 mag er zeker wezen

Deel Deze Pagina