The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Towel

Towel Guest

Die vampierentroep kun je toch niet voorkomen? Naja k heb er middagje aan gezeten en toen was k weer normaal;) Shivering isles is aan te raden, de story line is ong 5 uur. Dan heb je nog aantal side quest die je kan doen.

Weet iemand hoe ik de knight of the nine kan spelen? heb um namelijk wel gedownlaod.....

Mn poppetje is bijna lvl40;) Ben te sterk, sla iedereen neer met mn vuisten, en niemand kan me wat maken muhahaha8)

2. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om vampirism heel snel te genezen kun je ook Deepscorn Hollow downloaden voor ongeveer 200 xbox-live puntjes dacht ik. Daar heb je de Font of renewal.

Font of Renewal: a pool of water that houses a shrine where a player may purge him or herself of Vampirism using the new Purgeblood Salts mined from the nearby vein formations

Die 'purgeblood salts' heb je dus wel nodig maar vind je er vlak naast voor diegene die het niet goed snappen. :) Echt geen moeite.

Bron: Deepscorn Hollow
    Deze site is trouwens zeer handig voor alles van oblivion, je vind met een heel klein beetje zoekwerk echt ALLES wat je wil weten en meer! :)
    Hoofdpagina

Laatst bewerkt: 14 jan 2008
  3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog 320 punten over en ik zie op de site dat er aardig wat tedownloaden is voor bv 150 of 200 punten, Welke is het beste tedownloaden?

4. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hem ook binnekort gaan halen. maar ik zit nog te twijfelen of ik meteen de
    'Elder Scrolls IV Oblivion - Game Of The Year Edition'
    koop. of mss is het juist beter om eerst het gewone spel te halen en dan pas als het gaat vervelen de uitbrijding er bij te kopen.
    dus als iedereen nou ff zijn mening geeft maakt dat de keuze voor mij mss weer wat makelijker.

5. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    gelijk GOTY kopen ben je veel goedkoper uit :)

6. joeri15

joeri15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan nog veel meer speelplezier. \o/

7. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klik eens op die link 'hoofdpagina' die ik in de post boven je gezet heb. Daar moet je ergens official plug ins zoeken. Alles wat je bij elke plug in krijgt staat breed uitgesmeerd. Dan zie je maar wat het best bij je character past en wat jij het nuttigst vind.

Edit: omdat ik in een goede bui ben: Klikkie :)

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Iets met sterktste weapon of armor erin en ik vind het al best :+ maar is goed zal even kijken

*edit* Mehrunes' Razor was een tijd terug gratis tedownloaden geloof ik, maar hoe weet ik zeker dat ik hem wel gedownload heb?

9. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed herinner moet je dat kunnen zien op je xbox dashbord ==> console ==> memory

10. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en hoe zit dat trouwens. moet je die 2e cd een keer in je xbox stoppen en dan wat zooi instaleren. want ik heb namelijk nog geen 20 gig geheugen maar alleen zo een klein ding van 264 mb ding dus mss past dat wel niet

11. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Was het niet dat je oblivion game of the year editie alleen kon spelen met een xbox 360 met een harde schijf?

Tenminste, dat staat in het boekje.

Of bedoel je dat niet??

12. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Lijkt me wel want bij mij heeft die flink wat gig verbruikt oblivion na het installeren van GOTY. :+

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Of gewoon als er een V achterstaat. Dit moet je gelijk zien zodra je de download opdracht gegeven hebt. Als hij dan niet op je schijf staat kon hij hem waarschijnlijk niet downloaden, maar dan moet het V tje er wel achter staan en kun je het nog een keer proberen. ;):) Hij is erg vet die grot in die uitbreiding, maar de quest zelf en vooral het einde niet echt, maar dat moet je maar zien. ;)8)

14. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb ook andere gedownload voor 150 punten met zo'n kasteel! Ik heb er zelfs al 63 uur op zitten....damn zeg en ik moet nog echt meer dan 50% ontdekken..dit spel is echt ziek groot...

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Huh dat is vaag, de rest van het spel levelt toch met je mee?

edit: heb nu wel de eerste gate gesloten, maar als ik een beetje lol wil houden in het spel is het leuker om eerst de guilds te doen toch?

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Antaloor in Two Worlds is nog eens 33% groter. Nadeel daar is dat je heel snel op de plaats van bestemming bent en ik nog steeds niet in die stad achter die grote poort in het Noorden kan komen. Ik bedoel poorten die ook op de map staan. Mehrunes Razor en Oblivion daarentegen zijn mooiers, beter en leuker uitgewerkt. ;):)

17. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even gekeken, mijn file van Oblivion is 1.1 gig (met alle uitbereidingen erbij :b:) dus het kan jammer genoeg niet.

18. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en er komen nieuwe beesten bij enzo :). Ik ben lvl 42 en ik kom toch soms ng vijanden tgn die me best pijn doen dus je moet je geen zorgen maken. Trouwens als je je difficulty op max zet wordt et ng veel moeilijker.

@towel: op welke difficulty speel je wel dat je alles met je vuisten aankan? :confused:

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben nu in Kvatch en heb de eerste gate gesloten, is het zonde om die missie uit te spelen ivm het nog niet uit willen spelen van het hoofdverhaal?

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Neuh, niet echt denk ik. Je kan gewoon even goed nog side quests en zo doen. Ik zou niet weten wat er zonde aan zou kunnen zijn?!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina