Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar diegene dat eerste staat, zegt in zijn bio dat het een error is door MS zelf. Want anders zou het onmogenlijk gehaald zijn hé :) het is 14keer zo hoog als NOX RYAN 2 dacht ik als ik mij niet vergis

    Maar wat ik nog altijd niet begrijp die score van Zephyros NL , staat nu 4de van de wereld. met 3d17h..
    In zijn bio staat dat het geen error is maar dat hij het eerlijk heeft gehaald met altijd search and destroy te spelen. En plots zei zijn vriend dat hij 2de van de wereld stond. Het klopt gewoon niet zijn verhaal, hij is 47 in de 2de keer prestige maar met zijn monsterscore van 1miljoen66... zat die al lang aan 55 ,10de prestige. Ookal zou hij dan eens gestopt zijn bij 55,1ste keer prestige het kan gewoon niet dat die dat klaart in 3d17h
    En als het eerlijk is gehaald dan is het waarschijnlijk constant met alleen vrienden online die mekaar gewoon constant doden, wat dus belachelijk is als men dat doet om gewoon in de toplijst te staan. Het gaat erom om je te amuseren met het spel niet om de score alleen.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2008
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  3. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan nog erger.

    "COD hack; Wire your xxxxxxxxx to your 360 and pc using a xxxxxxxxxxx. Then when you wnat to be unkillable all the players, ban all incoming IPs. There, you cannot die, and all the players are frozen. Kill them all, then reset the configs to default, then you will die,and respawn with 1 death (x number of tricks) and the ammount of kills that you did while doing this trick."

    Ik heb even de nodige hardware en software met xxxxxxx'jes gecensureerd, anders gaan mensen dit ook nog overnemen... maar zoals je ziet, met de nodige truukjes kun je met gemak zonder de game te spelen de beste van de wereld worden.

    Sneu.. ik weet het, maar helaas zijn er mensen die rank belangrijker vinden dan plezier hebben.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat soort vieze truukjes krijg je niet alleen in cod om je oren, met name in halo 2 leek t alsof 1 op de 3 dat soort standby en bridging trucjes gebruikte... te sneu voor woorden
     
  5. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat er nog een nieuwe sniper map aankomt bv in een bos. dat lijkt me wel cool. al krijg je dan het probleem met de campers:{
    en ik vind de huizen in cod 4 altijd zo dom. het zijn altijd kleine huisjes met alleen een woonkamer ofzoiets. in RB vegas hadden ze wel uitgebreide huizen.
    mijn tip voor maps: 3 nieuwe goeie snipermappen.
    wat close combat. enne een nieuw weapon attachment: laser sight. niet dat ik het zal gebruiken maar toch en een paar nieuwe perks lijkt me ook wel cool *)
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    een nacht map lijkt me leuk, nu heb je eigenlijk niks aan je night vision. en idd een map in een bos kan ook erg vet zijn. en campers heb je tenzij je altijd team hardcore speelt dankzij de killcam gelukkig niet zoveel last van
     
  7. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee:confused: maar je zit toch in onze clan. is niet zo'n serieuze clan hoor maar toch we willen je er graag bij hebben :9

    nacht map is ook wel cool ja. dat je zonder night vision bijna niks kan zien.
    andere gamemode is misgien ook wel leuk. een strategische gamemode zoals bijv die van BF
    en gewoon een paar super grote mappen maken dat kan ook niet mis gewoon met zun 60,en in een map:D:+
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond een map in cod 1 zoals Harbor altijd heel vet! Zoiets moeten ze erin doen...Of Pavlov was ook altijd geweldig!

    Verrek vind je me toch niet lief :mad: Ja ik moet nog aan gold komen...heb alleen wat geld problemen...en games er tegen ruilen ben ik nog niet tegengekomen! Doe mijn best want wil graag weer gamen....
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2008
  9. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan koop je tog ff 3 maandjes ,wat is nou 20 euro.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Jaa, een beetje zoals America's Army, daar had je pas vette maps. :)
     
  11. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Of toujane ofzo van cod2 , dat is de meersterlijkste map die bestaat.
    En misschien hem dan op nacht zetten.
    Vanavond maar is kijken of het op live nog steeds klote gaat.
     
  12. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke omschrijving van de grootste Online groep.

    De reden waarom ik alle headsetfuncties inmiddels heb gelocked. Als je ook maar een klein beetje van jezelf hier in herkent, dan hoor je er thuis :mad:
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2008
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Echt, als ik de Multiplayer een aantal dagen niet speel en daarna weer wel voelt het echt als of ik de Multiplayer helemaal voor het eerst speel. Imo, dat heb ik :+
     
  14. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    haha lol _O_
     
  15. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet toegeven, de hele tekst is wel heel intelligent opgezet. Ik bedoel, ik zou er zelf nooit opkomen. Het is wel iets wat je hedendaags meemaakt in het spelen van COD4. Soms herken ik mezelf er wel in, dan erger ik me op zo'n noob sprayer (noobs are scum), lol.
     
  16. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de tekst wel oké gedaan. Maar ik vind toch dat het meer subtiel kon. Desalniettemin vind ik de tekst toch een beetje gay ;)
     
  17. V1NC

    V1NC -/_V

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    made my day xD
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  19. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja , meestal ga ik in de private of als we met meer in de party zitten mute ik die irritante ventjes altijd.
    gister trouwens dik geownd met metal mark 8) 63-14 en nog een keer 19-2
     
  20. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik trouwens de enige die moeite heeft met de trapjes in Downpour (naar de mounted guns) en in Pipeline (vooral die in de grootste loods). Ik blijf iedere keer wel ergens hangen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina