Xbox live arcade games [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben pas sinds ik een 360 heb me egt op de games gaan concentreren daarvoor was 't gewoon ff spelen en that's it.

't spijkt me dat ik em niet ken maar nog ben pas een jaar of 2 a 3 jaar met gamen bezig dus

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :+ Plagen mag toch? En ik hoor! Ik heb me er ook nooit op gefocused! Maar ik kwam er redelijk snel achter via kameraden en familie. Spel is erg gaaf! Gewoon voor de gameplay moet je Duke Nukem 3D maar eens downloaden! (let wel op spel komt uit 1996)

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb gister dat Spyglass Board Games gekocht. Ik had gewoon zin om lekker te schaken. Ik heb ook een beetje zitten dammen, maar ik heb echt al jarenlang niet meer gedamd. Ik heb het toch voornamelijk gekocht voor het schaken. Je hebt ook Mancala en Reversi, maar daar snap ik niets van. De uitleg is ook nogal kort in het spel. Ik heb wel even gekeken, maar kwam er niet echt achter wat de bedoeling is. Maar voor 400 punten is het best een leuk pakketje. Een stuk beter dan de meeste andere spellen van 400 punten

4. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha is goed :):), ik zal eens ff kijkjen als ik em ergens kan vinden, en mij boeit 't niet egt zo dat die uit 1996 komt als die maar lekker speelt tog :)

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Boogie Bunnies is de bom 8). Alleen wel jammer dat je telkens helemaal overnieuw moet beginnen. Maar die beestjes zijn zoooo sweet :9

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    wat is boogie bunnies>?

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Nieuwe arcadetitel, het is geloof ik een puzzelspel. Dan moet je 3 dezelfde kleuren met elkaar combineren. Zo klinkt het een beetje hetzelfde als Puzzle Quest. Volgens mij is dat veel leuker, maar zelfs dat speel ik nooit

8. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Voor 200 ms-points kan je een nieuwe flipperkast krijgen :thumbs:. Wel 16+, want het is er eentje met spoken enzo. Inclusief een nieuwe achievement van 20 punten.

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Vind ik een beetje te duur. Ik vind het ook 1 van de slechtste arcadetitels die ik gekocht heb. Ben er niet kapot van. De vorige kast was gratis, nu moet je ineens betalen

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Juist, maar die bunnies zijn te sweet :cool: <3

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    We krijgen gratis Undertow van Microsoft, niet echt iets waar ik warm van word maar gratis ist gut! :cool:

12. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zie het net ook. Ach jongens, bekijk het zo. Gratis = Gratis :D

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Waardeloos, ik had liever een gratis nieuwe release gezien. De trial van Undertow vond ik niet zoveel aan. Maar goed, het is tenminste niet een titel die ik al heb. Dus dan valt er nog wat te spelen woensdag. Ik hoop ook dat Rez komt

14. Speedy-NL

Speedy-NL Born To Be A Winner

Leuk Bevonden:
    0
    moet je xbox live gold hebben om het spel gratis te kunnen downloaden of niet?

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nope :)

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Aardige game. Vanaf wanneer issie te downloaden?

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Van woensdag tot zondag is die gratis

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Lullig dat hij ''tijdelijk'' gratis is. En dan wijs ik vooral naar de mensen die nu zonder console zitten.

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tjsa, maar aan de andere kant hebben mensen die over een maand een xbox kopen natuurlijk geen last gehad van de problemen met Xbox Live. Misschien dat als diegenen met MS bellen dat ze dan wat kunnen regelen? Of met een MU bij iemand anders downloaden kan ook :)

20. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, een bagger game.. met slecht everkoopcijfers volgensmij ooknog.. hebben vast een mooie deal gemaakt met MS, ze moeten toch ergens die totaal onbenutte unreal3 engine van terugbetalen..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina