Pro Evolution Soccer 2008 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Net 5 potjes (15 min) player match gedaan tegen een andere Nederlander. Elke keer END MATCH gedaan (want anders randomized hij niet).

1e - geen lag
    2e - zeer veel lag
    3e - nauwelijks lag
    4e - beetje lag (afgebroken om 5e te starten)
    5e - geen lag

Opvallend is dat de lag TIJDENS de wedstrijd NIET veranderd (of nauwelijks), dus dat laggy 2e potje bleef de hele tijd laggy maar 3e wsa weer ok. Lijkt mij dat de verbindingskwaliteit tot stand komt tijdens de opstart. Is ie slecht kan je beter gelijk opnieuw proberen

(ranked heb ik geen ervaring mee)

2. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is al bekend welke Arcade game dan?

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Damn, net had ik 4 consecutive wins, maar de 5e moest ik tegen een hele goed, zijn score zat dik in de 7000. Die heb ik dus verloren.. :mad:

Ik had btw totaal geen lag in alle potjes. :)

4. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    lol, ik zit al op 16 consecutive wins maar die werd ook verbroken door een lag goal:confused: maar het is idd wat jullie zeggen, ene x heel veel lag en andere x vrijwel niks. Soms heb ik ook het idee dat ze zitten te kutten met downloads ofzo:'-(

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Mja, ik ben nog niet zo goed.
    Ik speel btw met Arsenal, heerlijk team is dat xD. Vooral leuk als je altijd maar Barcelona en Inter verslaat.

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat kan heel goed, als ik PES 6 speelde en ik had downloads aanstaan liep het voor geen meter, meestal speelde ik dan de bal buiten, pauzeerde, rende naar boven om het uit te zetten en was net op tijd weer terug voordat het spel hervatte. Dan liep het prima :)

7. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor opstelling speel je.. Ik krijg maar geen goeie te pakken lijkt het wel..

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    4-4-2. Ga gewoon gelijk naar dat menuutje waar je de posities apart kan veranderen. Hleb vervang ik door Adebayor, en die komt SS. Rosicky gaat AMF (die scoort bij mij het meeste, echt heerlijke speler), dan zet je Eboue RMF, Flamini DMF en Cesc LMF.
    Ideale opstelling :+.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    3-5-2 is ook wel nice. Lekker veel balbezit :)

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Zo, net echt veel lag.. En ook nog een onsportieve tegenstander, 2x rood.. Toen ging die gewoon met 4 verdedigers en 4 middenvelders spelen.. :mad:

11. Vriendloos

Vriendloos Guest

Twee keer rood met een aanvaller?

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij bedoelde Tyrant dat zijn tegenstander, nadat hij 2 keer rood had gekregen, de opstelling veranderde in 4-4-0

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja, 2x zijn verdediger rood, nadat hij me vanachter neerhaalde met een verdediger, terwijl ik alleen op de keeper afging ><.

14. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus een 4-5-1 met:

Lehmann
    Sagna-Gallas-Toure-Clichy
    Flamini-Gilberto
    Eboue-Rosicky-Cesc
    Adebayor

?

Zelf heb ik een 4-4-2 in de vorm van
    Lehmann
    Eboue-Gallas-Toure-Clichy
    Hleb-Cesc-Gilberto-Rosicky
    Adebayor-Persie

Met Cesc (CMF), Gilberto (DMF), Hleb(RMF), Rosicky(LMF), Adebayor (CF) en Persie (SS)

Ik zal is een 4-5-1 proberen, man meer op het middenveld is natuurlijk nooit weg.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Er staat toch duidelijk 4-4-2 aan het begin van mijn post :p. Enige verschil is dat ik vaak Gilberto Silva RMF heb, en Eboue terug naar RB zet.
    En grote tip: zet Rosicky AMF! Wat een heerlijke speler is dit in PES2008, het lijkt wel alsof hij in elke aanval betrokken raakt.

--------------Lehman----------------
    -Eboue---Gallas---Toure--Sagna------
    ------------Flamini (DMF)--------------
    ---G. Silva (RMF)------Fabregas (LMF)--
    ------------Rosicky (AMF)------------
    ------ Adebayor (SS) ----- v. Persie (SS)--

Laatst bewerkt: 16 jan 2008
  16. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Daarom heb ik zo hekel aan 'korte' potjes. omdat je dan die rooie kaart helemaal niet kan benutten (ff afgezien van die lag wil ik gewoon 30 minuten online kunnen!!!!)

17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Inderdaad. 10/15 min. is veel te kort. Optie om 45 min. per helft te spelen zou ook gewoon aanwezig moeten zijn.

18. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Is natuurlijk wel zo dat bij 'bal uit', wisselen, etc. de klok stilstaat. 90 minuten wedstrijd is eerder in de buurt van 60 minuten real play (is wel 2 x 30:)

Als je echt aan elkaar gewaagd bent is 30 minuten (of meer) wel errug cool. Maar bij klasse verschil wordt het natuurlijk een doelpunten festijn:)

19. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    potjes wat op gaan is altijd heel leuk en spannend :).

maar ik kan niet met ''lag'' spelen dus ik speel het online maar niet en als pes2009 uit komt, ga ik hem niet meer pre-orderen. want ik wil ook online gamen en niet alleen offline.

20. Falastine

Falastine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel altijd 5 min haha meer als genoeg met vrienden toernooitjes ik speel al sinds pes 3. 5 min dus alles wat langer als 5 min duurt vind ik echt veeeeel te lang

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina