Fable 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yeppsss :)

En die arena moet echt in de stijl van Fable dat maakt het zo speciaal. Net als die arena in deel 1, dat was geweldig. En voordat je het arena in gaat moet je met de bewakers praten en beslissen met wie je allemaal samen wilt vechten tegen die verschillende monsters die elke keer verschijnen of gewoon tegen elkaar.

En je scores worden bijgehouden op zo een grote houten bord wat iedereen kan zien :D.

2. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    opzich online vindt ik wel leuk bij fable 2 maar koop hem vooral voor single player. Had ik ook bij oblivion je koopt hem voor de single player en je weet ook dat er geen online bijzit dus je mist het ook niet. Daarom hoef ik niet perse online bij fable 2

3. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Zelfs als er geen online in Fable 2 zit koop ik hem toch, zo goed vind ik de singleplayer ( en dat zegt wel wat want ik hou meestal van online games :) )

Ik denk toch echt dat een online in zal zitten anders had PM wel gewoon nee gezegd. Maar echt zeker weten doe je het niet :'-(

4. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    die peter mollenneuker is flauw:eek:

dat zou ook wel koning zijn, oblivion remake MMO:cool:.

maar bij het vorige deel waren er ook online functies, een paar spulletjes die je kon downloaden

5. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alles wat PM xegt neem ik inmiddels met een grote korrel zout. Geen enkele game van hem heeft de beloftes waargemaakt. (niet dat ze slecht waren...)

6. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    Sheesh! Ga je mond wassen :)

Heeft echt ontzettende coole, originele games gemaakt.

Populous (was toch echt: zomg! kan dit??)
    Syndicate Wars (ooh wat vet)
    Hi-Octane (toendertijd gewoon de vetste multiplayer racer)
    Magic Carpet (w00t!)
    Dungeon Keeper (heb me rot gelachen)
    Fable ("En nu ga ik deze quest naakt voltooien, zonder wapens!" *flex* )

Black&White had ie gewoon later moeten maken. PCs konden gewoon niet wat hij wou.

Laatst bewerkt: 16 jan 2008
  7. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft zeker een aantal goede games gemaakt waarvan dungeon keeper mij het meest plezierde. Populous was ook leuk, maar viel snel in herhaling. ik doel inderdaad meer op zn recentere games, bij black & White (allebei) en fable zijn een hoop beloftes niet waargemaakt,vandaag dat ik zn verhalen nu met een korrel zout neem.

8. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik snap best dat veel mensen denken dat hij de beloftes niet waar kan maken, maar hij heeft zoveel meer kracht in het platform zitten dat het best mogelijk is. Ik denk zelf dat de games van nu nog lang niet optimaal de kracht van de 360 benutten. Hopelijk lukt hem het wel en is zijn reputatie weer een beetje schoon :p

9. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    microsofts xbox360 is een hardware system die via de software getweaked word..

dus zolang de software word verbeterd zal de console steeds meer kracht benutten en gebruiken..

10. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    was dungeon keeper van peter molyneux? haha vet :D

heb dat ook veel gespeeld, met de dondersteentjes xD

11. Shapes

Shapes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw bericht in de developers blog over hoe de achievements in fable "er uit zouden kunnen zien":

http://community.lionhead.com/blogs/fable_2_development/default.aspx

ik vind het zelf wel leuk om te lezen en al een beetje een idee te krijgen maar het is allemaal nog een beetje vaag.

Ook nog 2 screenshots van hobbes in "armor" die al een week geleden op de frontpage zijn gezet:

http://community.lionhead.com/photos/fable2_photos/picture2844004.aspx
    http://community.lionhead.com/photos/fable2_photos/picture2844005.aspx

Ik vind de armor er erg gaaf uitzien. Het lijkt een beetje alsof de hobbes alles verzamelen wat ze vinden en daar hun wapen/armor arsenaal van maken. Vooral die laars als hoed vind ik erg vet maar ook zoals op het eerste plaatje een braadpan als "buik schild'.
    zou wel vet zijn als je bijvoorbeeld op die pan schiet met je musket dat je kogel afkaatst en het de hobbe niks doet. Dus dat je hem op bepaalde plekken moet afschieten of dat je langzaam heel die braadpan naar de knoppe schiet:cool:

12. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    1.geen secret achiementens
    2. gewoon achiements door spel heen.
    3.achiements voor aantal wezens die je kilt voorbeeld kill 100 hobits enz.

morgen de rest van de punten nu nog ff leren

13. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    die derde die je zegt klopt niet, hij wilt juist niet een soort achievement voor bv 100 hobits omdat je dan mensen hebt die gaan grinden om die achievement te krijgen. Hij wil juist achievements waar je niet voor hoeft te grinden als ik het goed begrepen heb. je krijgt achievements voor het goed gebruik maken van het combat systeem als ik het goed begrijp:)

14. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    klopt

15. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    had het niet helemaal gelezen maar het is idd voor de combat systeem maar de rest van de achiements zijn goed bedacht

16. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de artists onder ons worden er nu een paar speciale fan-art tekeningen van de gebruikers gebruikt om in de nieuwe fan-art gallery te zetten.
    Verder zullen de concept-artists dit gaan keuren samen met Sam.
    Hele verhaal staat hier

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Cool, ben helaas niet zo creatief. Ik ben benieuwd of we iets te zien krijgen op de komende GDC. :)

18. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zelf wel wat tekenen, doe nu sowieso een game-design opleiding en heb al meerdere concept tekeningen gedaan.
    Het gaat of Witchwood of Greatwood scenery worden.

19. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    vergeet theme park en theme hospital niet, geweldige games waren dat!!:D

20. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de schedule van GDC 2008 gezien en ik zie dat Fable 2: the three features revealed pas op vrijdag de 22ste te zien is :mad:.

Ach jah 11 dagen nog wachten is geen ramp :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina