Heeft iemand toevallig nog een goede download link (NZB of Torrent) voor de eerste episodes? De torrentlinks op mininova kunnen niet meer worden gevonden (startpost). Per aflevering op megaupload downloaden werkt ook zo kut. Zeker met die limieten.
De meeste zullen samengevoegd zijn in 1 hele torrent van de complete serie lijkt me. Zo een zie ik iig op boxtorrents staan(37GB), dan kan je toch gewoon met je torrentprogramma selecteren welke eps je wil downen? Dat lijkt me de makkelijkste manier, heb je iig ook genoeg seeds.
Dat lijkt me prima. Maar ik ben tegenwoordig niet meer zo thuis in de torrentwereld en kan het bovenstaande dan ook niet vinden. Op usenet vind ik ook geen redelijke recente resultaten. En kan nu niet meer kijken vanwege dat klote limiet op megaupload . Ben bij episode 7 btw.
Mja, 7 kb/ps schiet ook niet echt op. Edit; Dat is trouwens de best geseede... Ohw, nu gaat hij wel 23 kb/ps.
Nieuwe epi beetje traag, maar vond het wel leuk. Spoiler Beetje jammer dat het allemaal zo traag ging. Maar voor de rest leuke epi, gebeurde leuke dingen qua verhaal, en toch nog leuke jutsu's gezien van die kerel met die enge ogen. Hoop wel dat Sai vs Orochimaru nog even een toffe battle gaan hebben. Maar goed, dat zal wel ijdele hoop zijn.
Ik moet weer eens Naruto gaan kijken. Heb gisteren de game uitgespeeld en het kriebelt toch wel weer. Heb iig wat in te halen, aangezien ik pas bij Shippuuden 05 of 06 was.
Ik moet ook weer eens beginnen met Shippuden, heb er heel weinig tijd voor gehad maar het begitn nu toch weer te kriebelen*)
De lol is er wat mij betreft wel vanaf, gezien het huidige tempo. Manga is nog wel vermakelijk though.
Shippuuden is wel erg vet, maar inderdaad tempo zit er niet echt in, het zuigt nu al helemaal dat ik bij aflevering 45 ben en dus steeds weer 'n week moet wachten op de volgende aflevering . Hoe ver zijn ze eigenlijk met de manga?
Ik ga vanavond weer beginnen met Shipuuden, ben de laatste keer bij 19 gebleven, maar ga gewoon 1t/m 45 kijken dan zit ik iig goed in het verhaal
Geen idee, heb de anime al weken niet meer gezien. Mara ik ben er zeker van dat hij niet voorbij chapter 310 zit (is dat ze terug in Konoha zijn na dat voorval me Sasuke).
Typfoutje, ik bedoelde 310 . Dat is op z'n minst nog 38 episodes als de anime steds op een goed tempo zou blijven lopen (2 chapters per episode).
Inderdaad het tempo zal waarschijnlijk af en toe (of meestal, geen idee hoe het nu is?) terug eens dalen naar 1 chapter per episode. Neem dan nog eens de weken erbij dat het geen anime mee (is veel meer dan dat er specials zijn) en waarschijnlijk af en toe een filler episodes/arcje, dan gaan nog zo goed als een anderhalfjaar hebben vooral ze weeral met echte filler arcs moeten komen.