Sony PSP - Deel 2

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee idd, SD kaartjes passen niet. Ken verder ook geen Sony producten die wel SD kaartjes slikken. Je hebt dus MS kaartjes nodig, als je goed zoekt kun je voor een leuke prijs al een 4GB kaartje kopen. de 8GB is me nog wat te duur.
    Daxter raad ik je ook aan, was mn eerste game voor de psp. Die moet je hebben! Worms 2 vind ik zelf ook een erg leuke game, maar is meer iets voor tussendoor. En als je van GTA houdt zou ik zeker even kijken naar Liberty City Stories en Vice City Stories.

2. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb me PSP verkocht, deed er echt niets mee. Vond het achteraf toch wel een miskoop.

3. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heb je hem verkocht? Wat viel er tegen? Ik vind het zelf een tof dingetje, je kunt er erg veel mee. Ik gebruik hem zelf weinig voor PSP games, komen naar mijn mening veel te weinig leuke games uit en zie ook geen games uitkomen die me leuk gaan lijken.

4. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    - batterij
    - kwaliteit games
    - welke games?
    - de games die boeind zijn, boeien maar heel kort
    - te groot om als MP4 speler te gebruiken

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Naar mijn mening is het gewoon een goed dingetje en op games gebied is er erg veel aanbod op het moment. Dus dat vind ik eigenlijk geen argument want voor iedereen is er wel iets.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Zal er ook een gaan kopen een van deze maanden met Vice City Stories. Dan heb ik in ieder geval wat te doen als ik bij m'n oma ben :+

7. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag met Silent Hill Origins begonnen, ook een toppertje!
    Vooral voor degene die van SH houden!

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Komt er eigenlijk ook een witte PSP Slime & Lite uit in Nederland. Zie namelijk alleen maar een zwarte en een grijze. Wit vond ik juist zo mooi :)

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    De normale witte is in Nederland. Witte psp. Alleen zijn er niet echt veel sites die hem verkopen. Over de slim weet ik niks. Duurt misschien, net zoals bij de normale witte, nog wel even voordat die hier komt.

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Ahja, dan ga ik maar voor de zwarte. Heb geen zin om te wachten en wil geen oude model. Thanks voor je reactie. Volgende maand maar een halen met Shin Budokai 2 en VCS Stories :thumbs:

11. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    heb nu ongeveer 1.5 maand een PSP Slim & lite,
    En moet zeggen valt zeker niet tegen!
    Vooral erg handig op mijn werk, Tijdens nachtdiensten lekker met collega's Fifa tegen elkaar doen. Of gewoon wat goede boxen eraan koppelen en je kan het gebruiken als een media player!
    Kom je de tijd wel mee door!
    Top apparaatje, Zeker geen spijt van mijn aankoop.

12. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Weet iemand of je hier in Nederland ook ergens casemods voor de PSP kan kopen? Heb al heel wat gezocht maar kom alleen stickers tegen.

13. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
  14. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zijn er de laatste tijd nog vette, nieuwe games uitgekomen? (beetje actie, race, shooter iets in die richting)
    Ben een beetje op zoek naar een nieuwe game, heb m'n andere games wel een beetje gezien inmiddels.

15. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het niet weten, heb al een tijdje geen games meer voor de PSP gekocht.

16. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kutpost zeg.

17. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Pardon??? Ik zie gewoon geen leuke games in de winkel liggen, vandaar dat ik geen games heb gekocht.
    Wat een kutpost zeg... zucht

Pisvlek! :9

Laatst bewerkt: 25 jan 2008
  18. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De games is gewoon een kwestie van smaak. Ik vind Daxter enzo gewoon niets! GTA, tja. Kon mij gewoon niet lang boeien.

19. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Daxter vind ik zelf de beste game die op de psp uit is gekomen, jammer dat er geen vervolg op komt. Ratched and Clank was ook wel geinig, maar lang niet zo leuk. GTA vond ik eventjes erg tof omdat het mogelijk is op een klein zakcomputertje, maar verder was het niet zo bijzonder omdat het gewoon een port was met wat andere missies, dus kon me idd ook niet lang boeien.

20. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Vorige week een slim & lite gekocht om m'n oude PSP te vervangen. Eenmaal thuisgekomen, twee dode pixels. Omgeruild, weer dode pixels. Ik ga hem nu nog één keer omruilen, mocht er dan weer een dode pixel opzitten dan kies ik wel voor m'n geld terug. Je zou toch denken dat ze nu inmiddels wel een beetje onder controle hebben. Die kerel van die winkel zegt dat een PSP gemiddeld drie tot vier keer wordt teruggebracht. Geen idee of hij dan lekker overdrijft, maar als ik naar m'n eigen ervaringen kijk... Als er nu eentje in een onder- of bovenhoek zit vind ik het niet eens zo heel erg. Maar nee, elke keer in het midden van het scherm :x

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina