Beste xbw'ers,
Allereerst wil zeggen dat ik niet precies wist waar ik dit bericht moest plaatsten, dit omdat ik niet weet of het met hardware of software te maken heeft...
Gisteravond was ik een spel aan het spelen CoD2, en switchte ik tussen het spel en msn doormiddel van alt tab. toen ik dat weer een keer deed liep hij vast(ik ging van CoD2 naar msn) eerst deed hij niks toen werd het een raar scherm en uiteindelijk zag ik weer gewoon mijn bereaublad met de programma's die ik aan had staan. alleen waren mijn kleuren verdwenen, er waren nog maar iets van 4 kleuren en ontzetten lelijk beeld...het is moelijk uit te leggen hoe het eruit zag... maar iets klopte niet dat was duidelijk!
ik heb toen mijn pc opnieuw opgestart maar normaal wilde hij niet meer opstarten. nadat het windows balkje gaat lopen en hij verder wil krijg ik heel snel een blauw scherm met text wat zo kort is dat het niet te lezen is en dan begint hij weer opnieuw met opstarten. alleen via veilige modus kon ik opstarten. toen heb ik meteen systeemherstel gedaan maar dat maakte geen verschil. de eerste keer deed ik hem 1 dag terug en bij het opnieuw opstarten werd mij verteld dat het herstel niet gelukt was. toen heb ik hem 4 dagen terug gezet dat lukt wel.. maar er veranderde niks aan de situatie. dus als laatste poging met systeemherstel heb ik hem 20 dagen terug gezet, wederom starte hij niet normaal op.
de software die ik die dag heb geinstalleers heb ik verwijderd, dit waren Deamon Tools, CoD2, halflife en hitman2.
als ik opstart zie je een beetje roze door de letters en soms zijn sommige letters helemaal roze.
ik heb mijn pc open geschroeft en even helemaal schoon gemaakt. ik dacht misschien maakt dat het verschil. maar niet dus.
ik vraag me af of iemand mij kan helpen en weet wat er misschien fout gaat/is, en hoe dit opgelost kan worden.
*videocard: Nvidia GeForce 7600GS
moederboard: Asus A8R-MX
Processor: AMD athlon 64 processor 3500+
Bij voorbaat bedankt,
Phoubus
Laatst bewerkt: 16 jan 2008