1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben daarnet weer begonnen met een nieuwe coach mode, nu met een ander slecht team in de Engelse 3e divisie. De hoge sponsor bedragen blijven echter. Zijn er nog teams waar dit niet zo is en waar je echt bijna niets krijgt ? Dan is de uitdaging wat groter om er iets van te maken. Of is het bij instellingen te veranderen ? Een vriend van mij heeft namelijk Fifa 08 op de PC, en die kreeg maar 1700 euro bij de club die ik nu ook ben.
     
  2. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Man oh man, die policy dat je voor de 15e minuut kan quitten werkt vaker in mijn nadeel dan in mijn voordeel. Ik scoort net een wereld goal in de 2e minuut, ik scoor echt supervaak in de eerste 10 minuten.
     
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik ben van plan Fifa 08 te kopen + Xbox Live Gold. Mijn vraag aan jullie is of het echt de moeite waard is? Is het lang leuk, is het uberhaupt leuk? En kun je eigenlijk in plaats van berichten typen met de headset werken?
     
  4. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Als je van voetbal houdt wel ja, en je kan met elkaar praten in-game en in de lobby typen
     
  5. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het t echt vet, nu heb ik het niet zo lang, maar eerste reactie is cker positief! ;)

    jeeh gister mijn eerste online match 1 vs 1 meteen gewonnen :9
    Ajax Chelsea 2-1 :lol:
     
  6. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ?
     
  7. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik heb net iemand in de top100 verslagen, en een paar noobs van quik ranked match, net ook met Kale Kip TjopTjop voor de 3e keer verslagen, hij quitte aan het einde ^^

    Ik heb nu 3125 punten met Vriendloos en 1858 op Kale Kip, ik speel op Kale Kip voor de lol, beetje goede mensen uitdagen enzo en dan lekker spelen. Maar bij Vriendloos is het serieuse shit :p

    En ik denk niet dat er een team is dat bijna niets krijgt, want je moet toch een inkomen hebben. Wel jammer dat ze niet werken ook met televisie rechten enzo, daar verdienen clubs ook geld mee!
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ma heb je ook toernooien en competities?
     
  9. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dazlingdragon welk team was jij dan ?
     
  10. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ja, je kan toernooitjes maken, er is ook een XBW toernooi, moet je ff bij Viktortje informeren
     
  11. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    En ook zo'n interactive leaque (of hoe dat ook mag heten)?
     
  12. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik weet ook niet wat het precies is, maar dat zijn wedstrijd die in het echt ook worden gespeeld, dus stel Barca moet tegen Real, dan moet je ook daarmee Barca vs Real, maar ik heb het pas 1x gedaan, vind het niet zo
     
  13. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    dus strax kan ajax nac? :9
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    En kun je ook een gewone leaque spelen? Dus niet interactive, mr dat je gewoon elke dag een wedstrijd moet spelen en dan na zoveel dagen/weken een winnar hebt?
     
  15. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Je hebt wel coach, dan ben je de coach van een team en speel je gewoon tegen alle teams in die competitie, en helaas zit de Nederlandse competitie niet in de Interactive League's, erg jammer.
     
  16. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar die coach, dat is ook online?
     
  17. 7719

    7719 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    vriendloos...vrijdag wil ik wel een online match tegen je spelen:D
    zit nu egt al 3 weken lang iedere dag hier te kijken en vrijdag heb ik m eindelijk dus kom maar op:D
    ik denk wel dat je met 10-0 zal winnen maar dat maakt me niet zo veel uit:p
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik zal het zo voor je opzoeken, de game zelf lag bij m'n broer dus had ik niet de kans om dit te checken. Ik zal het vanavond/morgen uitzoeken!
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    nee, je hebt speltype carriere offline, dan heb je offline ook nog een soort lobby dat je met vrienden ofline een raar tournooitje hebt, je kan ook je eigen league maken.

    online heb je wederom Interactive league, maar nederland zit er niet bij, en je moet dus wel het geluk hebben dat er iemand is die wigan ofzo wilt zijn als je cluppie er tegen moet;)

    tournooi is erg leuk.
    je kan een tournooitje maken waarbij iedereen een team kan kiezen, je kan een wachtwoord op de league zetten zodat niet iedereen hem kan joinen maar alleen mensen die het wachtwoord hebben, ( hier is een XBW League met een wachtwoord die alleen hier op xbw gegeven wordt)

    en je kan met tournooitjes alles instellen, de beker, het aantal wedstrijden tegen iedereen, etc.. etc..

    1 van de leukste toevoegingen is 5 tegen 5.
    het kost weinig tijd om te joinen, je maakt een match aan of je doet quick 5 on 5 en dan zit je in een lobby en zijn er 2 teams met 5 plaatsen, dan kies je het team wat je wilt en als beide teams vol zijn dan kiezen de aanvoerders van de 2 teams de opstellingen en kan je daarna kiezen welke speler je de hele wilt besturen. (je kan ook de overgebleven spelers allemaal besturen samen met de andere persoon die dat evt wil)
    en dan kan je 5 tegen 5 online:D erg leuk, lekker tegen elkaar schreeuwen in de mic enzo, het is erg goed uitgewerkt wat mij betreft.

    je kan ook natuurlijk 1 tegen 1 online en dan kan je kiezen om tegen mensen die niet vaak weglopen te spelen, of mensen van je zelfde skill level, en kan je steeds hoger komen op de leaderboards.

    verder heb je nog offline be a pro, dat is hetzelfde als 5 on 5 online maar dan speel je in je 1tje met je favoriete speler in de teams naar keuze.

    je kan verder als leuke fifa toevoeging free roaming spelen, dan sta je met je speler naar keuze op een half veld dat helemaal leeg is, behalve een keeper en zo kan je oefenen op schieten of tricka's

    en je kan in offline wedstrijden, goals of hoogtepunten opslaan. die zie je dan terug op internet als je en profiel hebt aangemaakt, en die kan je in het show je goals topic hier op xbw zetten;)

    je kan ook je eigen spelers ontwerpen en ermee spelen, of ze in de free roam ruimte zetten.

    en je hebt weer speltype uitdagingen


    ik ben van pes 6 overgestapt op FIFA en ik vind het spel top:thumbs:
    zelf vond ik fifa 07 maar niks en had ik hem geruild voor pes 6 maar de graphics van PES 2008 zijn te ver achtergebleven dus ben ik voor fifa gegaan\o/

    dat kosste me zo'n 5 minuten, nu ben je wel verplicht hem te kopen;)

    edit://

    deze x 8-0 gewonnen van Watskeburt;P
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2008
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Thnx for de Info!

    Dus een leaque is er online niej egt, das wel jmrr. En k dacht dat je Be a Pro online, 10 vs 10 kon doen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina