Ninja Gaiden 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Nog één poging dan.

We begrijpen het beide schijnbaar niet dus begrijpen zijn we het allebei. ;)

Hoe kan een game met slechte graphics, die immers nagenoeg alles bepalen, nog goed zijn door een sterke gameplay? Als 'nagenoeg alles' slecht is kan het door een paar externe factoren echt geen goede game meer worden.

Stel:
    Nagenoeg alles > drie kwart (en dat is nog licht uitgedrukt)
    Graphics = nagenoeg alles = slechte dingen
    slechte dingen > drie kwart

Oftewel, wiskundig gezien zou het niet erg aannemelijk zijn dat het nog een goede game kan worden. :+

Ok, je hebt twee titels die nu uitkomen waarvan de ene klote graphics heeft en de ander niet. Dan is er een erg grote kans dat degene met klote graphics het aflegt tegen die met goede graphics. Dat is wat jij stelt. Nou pak je een oude game die vanzelfsprekend klote graphics heeft. Dan is er dus een hele grote kans volgens jou dat die het aflegt tegen een game uit het heden omdat die logischerwijs goede graphics heeft. Want wat hebben nieuwe games opeens minder dan oude games? De factor tijd, of welke andere dan ook, staat volledig buiten deze discussie. Het gaat puur om de graphics, toch? Mijn punt is dat het aan het type game ligt die uitmaakt of de graphics significant relevant zijn.

Maar goed, volgens mij ligt de verwarring in deze discussie bij het punt dat ik op twee berichten reageerde. Op die van jou en die van tricker. Jij zegt niet dat het een flop wordt en daar ging ik dus ook op in.

Dit gaat trouwens nergens meer over. Als ik het nog niet goed uitgelegd heb wat ik bedoel laat mij maar degene zijn die het niet snapt. We willen allebei denk ik meer zien van NG2, dus laten we onze tijd maar steken in het wachten op nieuwe trailers. ;) Ik wil die game in ieder geval! Overigens komt de game volgens een 'gelekte releaselijst' al op 1 april uit. Lijkt me echter heel erg sterk. :eek:

Edit: Damn, I need to sort out my priorities. Iets te lange post over iets te nutteloze zaken. :9

Laatst bewerkt: 28 dec 2007
  2. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe jij deze zin hebt geformuleerd zegt genoeg over deze onbenullige discussie.

Toch ga ik er nog eventjes mee door.

Graphics bepalen ook nagenoeg alles; visueel. Moet ik alles precies uitleggen?

Nee, dat is het gefaalde voorbeeld dat jij hier nu terplekke verzint. Ik heb alleen gezegd dat als een game nog in ontwikkeling is, en de getoonde filmpjes laten "slechte" graphics zien, dat jouw verwachtingen van de game logischerwijs naar beneden zullen gaan. Dat is gewoon zo. Super mooie graphics is altijd mooi meegenomen en ik weet zeker dat ook jij het niet erg zou hebben gevonden als bijv. San Andreas er ietsiepietsie beter uit had gezien.

Volgens mij was jij toch echt de persoon die oude games in de discussie bracht. Je weet wel, toen je zei dat je oude games met kut graphics soms leuker vindt dan de troep van nu? Dat is irrevant, het gaat om de game die dezelfde naam draagt als dit topic, Ninja Gaiden 2, en die heeft (nog) geen enig visueel hoogstandje laten zien.

You have been weighed, measured and found wanting. You lose! Please insert another coin.

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.958
    Ben ik nou echt de enige die Ninja Gaiden 2 er wel goed vind uitzien? :+

4. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Zoals ik al zei, ga ik er maar niet meer op door. :)

P.S.: Het is toch ook 'irrelevant'? :emo: :emo: Doe niet zo triest over één woord dat er teveel staat a.u.b. Anders houd je geen tijd meer over op een doorsnee forum.

Laatst bewerkt: 28 dec 2007
  5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    1 van de mensen die het wel goed uit vind zien.

Als het goed is komt de game in de lente al uit. Waarschijnlijk zijn ze dus nu vooral de game aan het grafisch verbeteren en alles.

6. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
  7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Hoe kunnen graphics nou bepalen of een spel leuk is?

Voor mij bepalden de volgende factoren dat:

graphics (gedeeltelijk ook ja)
    geluid (special effects en soundtrack)
    verhaal/achtergrond characters
    gameplay
    replay value
    besturing
    mogelijkheden (multiplay, aantal gamemodes etc.)

Graphics is slechts 1 onderdeel.

Ik vind zelf gameplay toch de belangrijkste factor.

Neem de GTA serie. Omdat de steden velen malen groter zijn dan de levels in een gears of war moeten de grpaohics wel omlaag. Daarom is bijvoorbeeld GTA San Andreas niet zo mooi als bijvoorbeeld een Soul Calibur 2 op de playstation. Maar zeker wel een leuke game.

8. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Lol

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Fear me(10g): Make a 10 kill combo in 1 single attack.

Who's Youre Daddy(25g): Kill 250 enemy's by cutting of there head.

I see Dead People(50g): Kill 1000 enemy's in anyway.

The Devil Reincarnation(50g): Finish atleast 1 enemy with every possible way.

Air Hopper(10g): Stay in the air for atleast 10 sec

Deze verzon ik! Dat vind ik wel vette achievements...heb er zo nog genoeg meer maar deze vond ik wel even genoeg :+

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    game over: complete the game.

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Neen! Hier nog 1. Als het alleen al een lichte verbetering zou zijn ten opzichte van het vorige deel ben ik tevreden!

Ninja Gaiden blonk wat mij betreft uit door uitdaging. De uitdaging door de moeilijkheidsgraad en de uitdaging om de mooiste combo's uit te voeren op je vijanden. Daarbij liep alles gewoon vloeiend. Als je in een chapter gewoon door kan blijven gaan op deze vloeiende manier met het maken van je combo's en het gebruiken van je 'geleerde' technieken is dat gewoon heerlijk. Het wordt ook bijna geen routine, je moet constant op blijven letten met wat je doet anders ben je gewoon de lul. Dat maakte het vorige deel voor mij zo tof.

Als de gameplay op die manier wordt doorgevoerd en toegepast op de 360 wandelt deze game op z'n sloffen mijn lijstje van favo games in.. Period.

Ik vraag me af of de mensen die bij deze game zeiken over de graphics (nogmaals, ik vind ze er wél goed uitzien) het 1e deel wel hebben gespeeld. En dan bedoel ik niet alleen het 1e level.

:b:

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    De mensen die zo zeiken over graphics moeten gewoon stoppen met gamen en film gaan kijken.

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Period. ;)

14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ninja giaden 2 gaat er ook wel stukken beter uitzien alleen moet het wel met 60 FPS lopen. Dit gaat ook met ninpo en alles gebeuren. Dus een super soepele game die er echt goed uit ziet :cool:.

15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Zegt ook niet alles,Speel nu NG (sigma) op de PS3 dat ook op 60fps loopt.
    Maar heb zo nu en dan ook nog last van framedrops.
    Stoor me er verder niet echt aan hoor.

Verder is NG2 voor mij de game van 2008!
    Omdat ik gewoon NG gek ben!

ik hoop wel dat er weer een mission mode inkomt!

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Die komt pas bij Ninja Gaiden 2: BLACK hé. ;) Mission Mode was geweldig! _O_ Mooi dat jij die game aan mij verkocht hebt, jammer dat ik 'm destijds weg gedaan heb! :D

17. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Jaaaa! mission mode FTW!
    ff offtopic:heb em zojuist op de bus gedaan :)

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556

Niet al te nieuw maar vond het zeker vette screens :D.

19. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem zeker halen.
    met ninja gaiden heb ik me best vermaakt lekker lang spel en ik heb hem minimaal 10 keer uitgespeelt gewoon vet spel dus

20. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    oh man die klauwen zien er echt zo vet uit.
    hoewel misschien toch een beetje te wolverine, maar dat mag de pret niet drukken.
    maar dat bloed is misschien wel een beetje overdreven. het zijn net gijsers van bloed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina