Apple / Mac

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door karf, 16 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zo..de keynote bekeken. Zag er allemaal weer top uit.

2. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    vond het een beetje tegenvallen, de macbook air is mooi en leuk, maar of het een toevoeging is aan het assortiment? voor de rest waren er alleen maar (software) updates.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Macbook Air is veel te duur.

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Dit is een speeltje voor mensen die al een 'volwaardige' mac hebben:)

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    En dus veel te duur.
    Kom op, als een andere fabrikant zo'n geripte laptop had gemaakt werd het helemaal afgebrand.
    1x USB, geen CDROM speler..

Hij is dun..oke. Maar dan vind ik het nog veel te veel geld.

6. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Voor de goede orde, ik vind em ook te duur. Maar als je kijkt naar de concurrenten van de air dan valt de prijs mee. Je moet em niet vergelijken met een doorsnee laptop of macbook oid want daar moet ie niet mee concureren.

Kijk voor de grap maar es naar de prijs van sony's mini latop die 2,5x dikker is als de air. Zal je zien dat ze bijna even duur zijn, maar de apple ziet er toch 100x slicker uit. En ja die cd-rom. Ik werk nu al bijna half jaar achter mn laptop en heb tot nu toe maar 3x een dvd erin gehad om dvdtje te branden. De 1 zal het als een gemis zien de ander niet. Dit is echt weer zo'n ding waarvan je houd of totaal niet.

Ik vind em mooi, maar is totaal niet waar ik echt iets mee zou kunnen.

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad. Zo'n Multigesture-touchpad is natuurlijk heel cool. Maar of het echt functioneel wordt. Ach, ik heb een prima laptop waar ik alles mee kan, en een prima iMac waar ik alles mee kan. Dus ik ben voorzien.

8. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Te duur valt mee , in hetzelfde segment is de concurrentie stukken duurder. Je moet hem ook niet vergelijken met een Macbook of Macbook Pro.

Om maar even wat te zeggen . :+

9. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Geef mij de nieuwe Mac Pro maar}:] Die hier binnenkort mn 7 jaar oude desktop gaat vervangen. Ben alleen nog beetje in twijfel om voor de Quad of Octocore te gaan, al neig ik momenteel naar de Octocore 2,8 GHZ.

10. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    met beide kan je er wel weer een aantal jaren tegenaan!

11. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0

Hij is voor erbij he .. maar goed over je keuze . Als je er lang mee wilt doen zou ik sowieso de octocore aanschaffen . Zoveel meer kost het niet . Je moet het zo zien , HD's en RAM kun je altijd later plaatsen en processor wordt een stuk lastiger. :thumbs:

12. Stripe

Stripe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij inlichten over Octocore?
    Quad core is met 4, dus het dubbele van dual-core he?

13. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. 2x een Processor met 4 cores. Totaal 8 cores.:)

14. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Idd, Wordt een octocore met als enige extra een airport kaart erin. Koop daarna zelf nog wel een Samsung F1 hdd van 750 Gb en geheugen komt wel zodra die beetje verkrijgbaar zijn. Scherm heb ik gelukkig al. Totdat ze nieuwe acd's uitbrengen hou ik het bij mn eigen acd.

15. iSteefie

iSteefie EnVy Our Skills

Leuk Bevonden:
    0
    Ff een vraag: Weet iemand een goed programma for Mac net als Paint for Windows?? ik heb versie 10.4.10.
    alvast bedankt.

16. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
  17. iSteefie

iSteefie EnVy Our Skills

Leuk Bevonden:
    0
    oke hartstikke bedankt, kan ik daar, net als met paint for windows, een foto openen en daar dan wat streepjes opzetten??

18. StephaN

StephaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hier wel eens een macbook pro harde schijf verwisseld? Ik heb filmpjes gezien, maar echt simpel ziet het er niet uit, maar die van mij toch wel erg krap, dacht eraan om hem te verwisselen voor een 200gig variant.

19. StephaN

StephaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind dit ook bs, en begrijp niet dat veel mensen dat gewoon slikken, bedoel iedereen wist dat ze die applicaties weggehaald hadden om niet te concurreren met de iphone. Ik heb mijn touch gejailbreakt en dan heb je al die applicaties er gratis op vanaf dag 1, beetje minder.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De mensen slikken dit niet, want er is allang een petitie online die al door paar duizend man is ondertekend.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina