Dat is idd de dollarprijs in euro's. Maar wel zonder import @ Orcrist: Zonde dat je Basilisk niet zo vindt. Ik vond hem toentertijd helemaal te gek, vooral door de setting en de verschillende krachten.
Ook Black Lagoon? Toe maar, niet verkeerd winkeltje dan. @ Kevf; daar geniet ik ook zeker van, maar op een of andere manier grijpt de serie me niet geheel vast. Kan zijn dat ik te verwend ben met Naruto.
Series zoals BAssilisk en Ninja Scroll zijn er te weinig en vaak te kort. Het verhaal vind ik vaak ondergeschikt aan de stoere skills en battles
haha nee, t gaat over een jongen, die moet in een klooster van zijn oma werken, en in die klooster lopen die meiden rond met die huge breasts, en die zijn aan het leren om geesten te verdrijven (of hoe je het ook zegt). En die jongen moet dat ook leren, maar zodra hij opgewonden raakt, word hij een supermonk met een aura enz om hem heen echt geweldige humor zit erin
Heb beide seizoenen van Amaenaideyo gekeken en ja... het is harem ecchi \o/. Dus het gaat eigenlijk alleen maar over fan service .
ik heb in 2 dagen alle Naruto manga gelezen vanaf waar de anime was tot nu. de manga >>>>>>>>>>>> de anime wow wat een verschil.
Spoiler In de laatste aflevering van elk seizoen krijg je zelfs de tepels te zien . \o/ EDIT: Speciaal voor GundanBlade in een spoilertag gezet. Wel flikker te laat maar het gaat het om het gebaar niet?
dl aangezet. Nou.. wel een beetje. Bij dat soort series is het altijd leuk om te zien hoe ver ze gaan.
Nou jij hebt de spoiler open geklikt so don't you dare to blame me . Maar inderdaad, het is eigenlijk wel een spoiler aangezien er van een verhaal geen sprake is in die serie . En wacht maar tot het 2de seizoen, dan komt er nog een character bij en imo de meest mooie die reeks. PS: Die reeks staat bekend als de meest ecchi van alle ecchi anime.
!! Waarom heb je die niet eerder voorgesteld dan, sinds He's My Master loop ik al te zoeken naar fatsoenlijke ecchi.
Er is hier al over gesproken hoor, volgende keer beter opletten . Eén en al fan service \o/. Ecchi betekend pervert. Maar het is imo vooral lachen. Geen respect voor de Japanse cultuur .