Devil May Cry 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Maar is de PS3 versie ook mooier? Tis namelijk een echte Playstation spellen serie...

2. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou die dan mooier gemaakt moeten worden?
    Ze willen gewoon zoveel mogelijk games verkopen en dat bereiken ze niet door het op de ene console mooier te maken dan op een ander. (behalve als het niet anders kan door beperkingen o.i.d.)

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
  4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    waarschijnlijk als je echt van heel dichtbij gaat kijken is 1 van de 2 versies ietsje mooie. Dat is altijd zo, maarja tijdens het vechten heb je daar echt geen erg in. Niemand gaat het beeld stil zetten om van heel dichtbij het verschil te zien

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Let maar op, een 1 of andere halve gare gaat alle min en pluspunten van elke versie ergens neer zetten, zulke trieste lui zullen er altijd zijn :lol:

6. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou eerder denken wat stappen achteruit te doen voor de verschillen te zien.

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik zei niet dat ie mooier werd op de PS3, alleen maar dat het een echte PS serie is. Ben gewoon benieuwd naar de verschillen tussen de twee versies.

8. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Moet je voor de gein even op gametrailers.com kijken daar stond 2week geleden een vergelijkende test tussen de PS3 en Xbox360 met het spel DMC4. Ik moest echt goed opletten voordat ik verschil zag. En het enige wat ik kon zien is dat de PS3 versie soms iets "lichter" is wat ik vaker heb gezien tussen games die voor beide systemen uit kwamen.

http://www.gametrailers.com/player/29150.html

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Vind toch vaak die 360 versie er beter uit zien met die vergeelijkingen. (dat is hier dus ook weer het geval)

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik denk zeer weinig.

Als ik kijk naa rbeide controller szijn de knoppen vrijwel identiek alleen de ligging in je hand is anders.

Ik verwacht wel dat de xbox downloadable content zal krijgen. Wellicht extra characters ofzo.

11. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Laatst bewerkt: 15 jan 2008
  12. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    The hotly awaited new installment in the Devil May Cry series is coming to the Playstation 3 and the Xbox 360 in early 2008. You will be able to get your hands on a playable demo of the game before its release

Heb gehoord dat ze rond de 1e Februari de demo willen releasen

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    :)
    Ben benieuwd. Hopelijk wordt het niet zo een tegenvaller als Turok :9

14. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Ben heel erg benieuwd :eek:
    Word mijn 1e DMC .
    Grafies kan het in ieder geval niet stuk en als ik de previeuws moet geloven
    is de gameplay ook goed :)

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Een week na de release wordt dit spel denk in grote getale aangeboden op XBazaar. Dat komt omdat het alleen een singleplayer avontuur is. Met Assassins Creed is dat ook zo, die wordt wel tientallen malen aangeboden. Een spel met een goede multiplayer (zoals Call of Duty 4) zie je nooit. Ook DMC 4 is leuk om een keertje te spelen, daarna beland die op de grote stapel. Dus ik laat dit spel voorlopig in de winkel leggen. Het is sowieso niet mijn type spel, maar ik wil hem best een keer spelen. Een maand na de release kan je hem hier denk tweedehands wel voor 35 euro kopen

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Weet niet hoeveel belang je aan een gameking zijn mening hecht. Maar 1 van hun (Steven dacht ik) had het hele spel gespeeld en was er zeer van onder de indruk. Hij is een echte DMC fan, dus denk dat de kans dat hij tegenvalt nihil is.

Turok kreeg ook niet zo veel aandacht tijdens gamebeurzen en evenementen (had vast een reden :p)

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch eigenlijk een persoonlijke reden. Want ten eerste Assasins Creed werd veel meer gekocht omdat hij dus zo goed moest zijn (wat voor sommige achteraf wat tegenviel) En DM 4 is een game die kun je na een tijd weer oppikken en dan zeggen, ah vet nu ga ik kijken hoe het speelt als je alleen maar voor de gun style gaat!

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat zijn mijn voorspellende gaven ;) maar misschien heb je gelijk

19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heb jij ook wel gelijk, maar aan de andere kant? Denk niet dat veel mensen hem uberhaupt kopen....het is zo'n net wel, net niet geval

20. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Correctie : Steve heeft maar 4 levels gespeeld omdat het om een onafgemaakte versie ging.

Zit er in DMC4 een skill three en/of xp points ?

Laatst bewerkt: 17 jan 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina