[PS4] [PS3] Gran Turismo 5

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 27 jun 2007.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hier wat foto's (kwaliteit is een beetje crappy, kleuren zijn niet zoals het hoort door het zonlicht, zwart is nu grijs, is in het echt niet zo). Wat trouwens heel tof is gedaan, is dat je aan het begin van een race een filmpje over het circuit, de stad en de omgeving kan kijken in HD!

Laatst bewerkt: 14 mrt 2008
  2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nice! :)

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Wat een grahpics _O_

4. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Denk toch maar dat ik hem eerder bestel :p

5. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    In de US store staat nu ook gewoon de Prologue demo versie 1.2?

6. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen wel het idee dat ze online echt aan het testen zijn momenteel.

Je kan geloof ik maar 2-3 rondjes rijden online met prologue... geen banden slijtage of benzine verlies, geen schade was al bekend, maar je hoeft niet de pit in om bij te tanken of nieuwe banden te halen zeker, kameo? volgens mij is de pitstraat zo kaal als wat als ik de filmpjes zo bekij op youtube.

Dat is het enige wat ik tot dusver jammer vindt als dit klopt... dit filmpje beloofd heel wat anders: http://video.google.nl/videoplay?do...=74&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=9

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Is niet van GT5 Prologue, maar van GTHD.

8. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben aan het twijfelen of ik GT5P moet importen van uit Japan of niet. Wanneer ik de game importeer kost het me 55 euro en dan heb ik de game dinsdag in huis.

De release voor europa wordt naar alle waarschijnlijkheid samengetrokken met de VS wat betekend dat de game pas achterin maart 2008 uit zal komen. De menu vertalingen zijn er te over en dus ook niet heel lastig.

Ik twijfel alleen nog of ik zou importen of wachten :/

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind de Japanse versie echt prima te spelen. Het duurt nog dik 2 a 2,5 maand voordat de EU versie uitkomt. Ik vind het de moeite waard om hem nu te importeren.

10. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb ooit de Japanse versie van MGS gekocht voor de PSP.
    De game was bijna 99% in het Japans.

De Japanse versie van Rigde Racer is voor een Europeaan goed te volgen.

Heb al een hele tijd niets meer gekocht uit Aziƫ of Noord-Amerika.
    Welke sites versturen nog games richting Europa ???

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  12. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    www.renchi.com (ook de site waar Kameo GT5P weg heeft) is beter deze site heeft meer games. Als ik zoek op Gran Turismo op www.gamehubs.com komt er niets uit en krijg ik geen games te zien?

13. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Nice dat je hem zo snel hebt binnen gekregen. Zei toch dat je hem daar moest betellen:thumbs:}:]

14. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    Ga ik zo ook doen :p

Ik heb net mijn Japanse versie van Gran Turismo 5 Prologue besteld bij Renchi. Na de goede bevindingen van o.a. Kameo heb ik besloten niet meer te wachten en te kiezen voor een Japanse versie.

Ook de meer dan uitstekende menu vertalingen die beschikbaar zijn zijn afdoende om de game lekker te kunnen spelen. Ik heb alles op internet opgezocht en verzameld en ben erg benieuwd naar de game. Ik kan niet wachten om met een schreeuwerige F430 te racen in Londen :p

Ik ben erg benieuwd wanneer ik mijn blu-ray disc binnen heb vanuit Hong Kong :D

Mocht ik het echt niets vinden jammer dan dan koop ik de EU release ook nog :p zo goed vind ik de game.

Edit
    Heb net een mailtje in mijn inbox liggen dat de game verstuurd is vanuit Hong Kong! Ben erg benieuwd wanneer deze op de stoep ligt :)

Laatst bewerkt: 14 jan 2008
  15. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Geen idee of iets dergelijks al eens is gepost, maar ik kwam het net op 't officiele Playstation forum tegen:

16. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    Hier heb ik een zipje van alle mogelijke menu translations gemaakt samen met een docje over welke auto je wanneer nodig bent:

Klik hier voor het zipje!

17. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    GT5P is verzonden vanuit Hong Kong! Ben erg benieuwd naar de game morgen! :D

18. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    tairaka GT5 Prologue des!

Kortom, ik ga lekker scheuren in een Audi R8 :p

edit
    Op moment dat ik GT5P opstart dan vraagt hij steeds of hij nog wat extra's op hdd mag zetten. Dit probeert hij dan ook te doen echter komt er een error (geel driehoekje met uitroepteken). Vervolgens gaat hij gewoon door naar de intro. Echter wanneer ik op GT TV druk dan wil hij het weer op hdd zetten en dat doet hij dus niet.

Mijn gamefile op de hdd van de ps3 is ook maar 4712mb groot en niet de 5121 die achterop de doos staat. Echter kan ik wel gewoon spelen.

Laatst bewerkt: 17 jan 2008
  19. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Bij mij wilde die ook in eerste instantie niet installeren maar het is dus de update die hij vraagt om deze te downloaden en te installeren. De update bevat dat je online kunt gaan gassen tegen andere en je kunt GT-TV afleveringen kijken

Die melding met dat gele driehoekje is dat er iets mis is gegaan met de netwerkverbinding. Ik had hetzelfde probleem maar heb me PS3 via wired op internet gekregen en toen kon ik de update wel helemaal downloaden en instaleren

20. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    Installen is gelukt met wired verbinding idd. Ik kan nu ook online racen :)

Deel Deze Pagina