[Anime] Algemeen (Deel 3)

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Orcrist, 22 sep 2007.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ooooow dat zijn zeg maar de stukjes waar mijn vriendin altijd een bloedhekel aan heeft :+

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Nah, ecchi is opzich wel lachen maar hentai is eerder van "euhm... jah... wtf".

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Kevf, klein vraag...

Eerst kom je met FMA een 5... Nu met wat is ecchi... .... ...

Ach er zijn ook wel leuke hentai's hoor met verhaal... Kom er zo niet op 1 maar die zijn er wel... (bible black ofzo)

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat is je vraag dan? Ik keek al animé toen jij nog uberhaupt verwekt moest worden ;)

5. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar toen werdt het tekenfilms genoemt en niet anime ;). (maakt ook niks hoor alleen voor iemand die al... oldskool anime kijker is heb je er niet al te veel verstand van... no offence...)

Nou'ja niet zo'n goeie smaak ook best na mijn mening xD. (damn ben zo goed in uitleggen)

Laatst bewerkt: 17 jan 2008
  6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hentai is net iets te imo, (tenzij je wilt fappen op anime art uiteraard :+). Maar ecchi is net de juiste hoeveelheid perversie gecombineerd met humor.
    Maar er zijn zeker goede series met hentai invloeden (bijvoorbeeld Berserk laatste afleveringen wanneer die chick ge-tentacle-raped wordt). En zo ook ecchi invloeden (bijna alle series, Tsunade anyone? 8)). Maar pure hentai is een beetje.. Pure ecchi daarentegen is gaaf. :cool:

7. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Haha, zijn ook genoeg fun hentai shit hoor alleen xD zie je daarin echt hoe ziek die japanners zijn.

Maar zo´n serie als futari ecchi is eigenlijk gewoon hentai alleen zie je niks. Die serie was trouwens best wel erg grappig.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Waar heb jij het nou weer over? :confused: (no offence ;))

Ik ken één term niet en vind FMA niks en vervolgens heb ik geen verstand van animé:{

In hoeverre wil je er trouwens 'verstand' van hebben? Volgens mij moet je ze gewoon kijken toch?

Eerste animé die ik zag (was een jaar of 5 oid)

http://en.wikipedia.org/wiki/Macross

Laten we het er maar op houden dat je idd geen held bent in uitleggen :+

9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Haha, laat maar 8). Ben ik morgen nog bezig met typen ;).

Maar weetje dat hele FMA gebeuren het is 1 van de beste anime's en nou'ja dat je hem een 5 geeft zegt al genoeg. En trouwens je had toch tot ep 18 gezien? Want vanaf ep 20+ begint het echt intressant te worden.

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Niet bepaald ziek, meer ongebonden. Wij in het Westen zitten zo vol gepropt met christelijke moralen dat we onze sexualiteit massaal onderdrukken en de meeste hentai (of hentai in het algemeen) niet kunnen bevatten. :+

Ik vond trouwens FMA tussen epi 20 en 40 niet te pruimen. 8)

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Pas maar op, voor je het weet heb je er geen verstand meer van ;)

12. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    [mierenneuk] Hentai betekent pervert, ecchi betekent iets in de richting van stout [/mierenneuk]

Ben eindelijk maar is begonnen aan het 2de season van Black Lagoon, moet de manga nog lezen maar ik heb atm gewoon echt te druk met al die zooi die ik kijk/volg/lees 8).

Moet wel zeggen die tweelingen zijn feckin maf, wel een heel wat serieuzere toon dan season 1.

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Je hebt gelijk :).

Als je de manga van BL vindt, laat me dan weten waar. Want van wat ik scanlated vindt loopt het nog achter op de anime.

14. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoah, Green Green of Eiken is toch wel erger vind ik, hoewel Eiken nogal zuigt.

Tja, ik weet er wel eentje, maar dan gaan jullie weer van: "Hmm, da's nogal een evil titel..." ;)

Roemeense tweeling-arc is de beste van de serie imho. _O_

Idd, ik zie alleen maar t/m 14 gescanlate, en verder nog 38 t/m 46, maar daar zit dus nogal een gat tussen. ;)

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Die met die demon queen? (zijn genoeg grappige hoor xD alleen zijn het van die ecchi momenten die dan ook echt uitkomen :p)

16. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, deze bedoel ik, heeft wel wat weg van een Key game qua scenario(supernatural stuff e.d.), alleen dan zeg maar met sex-scenes geïncorpereerd vanuit de game.

Voor meer een normale school-anime met dat erin, kan je bijv. deze nemen.

17. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg alleen maar een error dat ik het niet mag zien:p maargoed, ik vroeg me ook al af wat ecchi betekende\o/. En hentai.... dat is gewoon soms te vaag:p vrouwen die geraiped worden door 20 tentakels, in elk gat 3, man, dat is toch geen humor meer:p

18. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand een linkje naar bassilisk torrents en ninja scroll torrents (hoeft niet perse torrents te zijn btw)

19. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, gister/vannacht Mahoromatic afgekeken(allebei de seizoenen).
    ...
    Waarom zijn meiden uit anime ALTIJD TE schattig!?:mad:
    En het einde, weet niet of ik blij ben, of straks in elkaar zak van een depressie.:'-(:eek:

20. Ashavan

Ashavan Guest

Deel Deze Pagina