1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Virtua Tennis 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door soepkoe, 25 apr 2006.

  1. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan de muziek uitzetten in het options menu.
     
  2. stephanoss

    stephanoss Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem gistere gehaald..

    moet nu alleen nog die op dat schip.. en blijkbaar teegn duke enz..
    het spel is wel enorm simpel,

    ik heb wel veel gespeeld maar slechts 3 potjes verloren ..

    (of ik zeg nu iets heel doms en zo simpel heb iedereen het)
     
  3. stephanoss

    stephanoss Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe speel je king en duke vrij??

    (zonder dat ik dit hele topic moet lezen(A))
     
  4. DonnyCong

    DonnyCong Active Member

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm het spel is inderdaad simpel, op de dubbels na tegen king en duke, omdat je partner niet zo geweldig is.

    Maar om Duke en King vrij te spelen moet je Tournament Mode spelen en zorgen dat je geen game verliest volgens mij.
     
  5. stephanoss

    stephanoss Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    ik lees nl een hoop verschillende dingen over die king en duke etc..

    maarre online veel qwa spelen vies tegen 5 verloren:mad:
     
  6. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb deze game bij een vriend gespeeld en we gingen ff multiplayer doen maar we werden totaal gek van dat liedje.
     
  8. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    uitzetten bij options in main menu, als je hem naar beneden brengt (het balkje) niet op b drukken, maar de bovenste optie kiezen, dan saved ie het
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik laat het muziekje gewoon aan, totaal geen problemen mee. Ik vind het juist wel goed passen bij het spel. Ik speel het spel al maanden, en het begint me nog steeds niet te irriteren. Top Spin 2 begon me redelijk snel te irriteren. Virtua Tennis is echt een topspel. Van mij hoeft er voorlopig geen nieuwe tennisgame te komen.
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb het spel al sinds de release, maar 1 achievement is me niet helemaal duidelijk. Het gaat om de Ham and Eggs achievement. Je moet in Pin Crusher een Turkey halen op level 4 of hoger. Komt er dan een kalkoen voorbij lopen ofzow? Het zegt me niets, dus als iemand wat duidelijkheid kan geven, graag :)
     
  11. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Turkey is 3 strikes in a row.
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Oh okay, bedankt :)
     
  13. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo nu ook op de PS3 gespeeld, en ik heb een totaal ander spelgevoel hiervan gekregen.

    De 360 demo stond op een veel te hoge frustrerende moeilijkheidsgraad, de PS3 staat veel te makkelijk. Alleen, doordat ie zo makkelijk staat, is het veel fijner inkomen. Ik overweeg misschien toch dit spel nog te kopen. Ik ga dan toch maar voor de PS3 versie. Ik ben online Top Spin 2 nog niet vergeten, iedereen speelt alleen maar voor die schijt achievements en rank, en niemand wil gewoon leuk een pot tennissen. Dan gaan ze je ook nog eens wegjagen door met gigantisch veel lag te spelen, en hopen dat je dan voor de game eindigd weg gaat, zodat ze zelf de punten krijgen, bah.
     
  14. Gregg

    Gregg Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de PS3-versie koopt ben je niet goed wijs, kan je niet eens online. Ik heb de game ook en ik kan je zeggen dat het enkel online een goede game is, of neen een fantastische game. Je frustraties over Top Spin 2 zijn ook niet terecht. Het probleem licht echt wel bij jezelf hoor.
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb online altijd leuke potjes. Alleen een beetje jammer dat sommige mensen quiten als je aan het winnen bent. Ik speel altijd ieder potje uit, ook als ik geen punt maak. Dat is gewoon netjes ten opzichte van de tegenstander. En zoveel lag heb ik niet, misschien 1 op de 10 potjes.
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog tips voor een aantal challenges uit de Tennis Academy, ik krijg ze maar niet voor elkaar:
    - Make your opponent volley 4 times in a row
    - Hit 7 backhands
    - Win the point after an 8-point rally

    Sommige challenges zijn op zich niet zo moeilijk maar dan hebben ze die opponents echt ubergoed gemaakt wat het nogal lastig maakt. Dus iemand tips hiervoor? Snap trouwens ook niet hoe ik ooit al die challenges op Gold kan krijgen 8)
     
  17. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kan ik het beste duke en king vrijspelen
     
  18. DonnyCong

    DonnyCong Active Member

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Tournament Mode. En proberen niet veel games te verliezen.
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Wat moet je ermee, die gasten zijn kansloos. Toen het spel net uit was, kon je ze ook online kiezen. Gelukkig heeft Sega het daarna hersteld met een patch. Online werd het daardoor veel leuker. Maar je wilt ze vast toch alleen maar voor de achievements..
     
  20. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja wil ze alleen hebben voor de achievements verder niet. Heb onderhand duke vrijgespeeld :)

    edit: nu ook king :p
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2008

Deel Deze Pagina