[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4

Discussie in 'Games' gestart door boss, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Het is nu ongeveer 6 uur in de morgende in Amerika, afhangende waar juist. Dus ik verwacht die aankondiging zeker niet voor 22u onze tijd.
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, maar verwacht niets groots. Oké, het was een grote meneer van Konami, die iets beloofd heeft. Maar, het is Hideo Kojima ofzo niet he. Dus echt veel verwacht ik niet. Zo wel, is het alleen maar fijner he :).
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Het nieuws is er:
    Zoals ik al voorspelde, niet veels dus. Ryan Payton is een groot man van konami. Maar het is geen Hideo Kojima zoals ik al zei. Hij gaat een weddingschap maken ,en dan denken dat hij 'dit en dat' mag verklappen aan de wereld... niet dus.
     
  4. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  5. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    PSW Magazine: MGS4 demo verschijnt in februari

    Volgens de laatste editie van het PSW magazine, verschijnt in februari de demo van Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots op het PlayStation Network. Het zou gaan om dezelfde demo die speelbaar was op E for All en de CES.

    Het is overigens niet de eerste keer dat deze demo in verband wordt gebracht met het PlayStation Network. Tot op heden heeft Konami echter al beweert geen plannen te hebben om de demo naar het PSN te brengen. Metal Gear Solid 4 staat gepland voor een release in het tweede kwartaal van 2008. Bekijk hieronder de scan van het blad.

    /Mod Scan weg gehaald, schending van de copyright - Pegas
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Men werkt met een team van 198 man aan deze game. Dit spel moet zoooo veel kosten. Eén van de grootste teams ooit dat aan een spel werkt, en ze zijn al lang met zoveel man aan de game aan het werken. Bij de meeste andere grote games, is het pas de laatste 3 a 4 maanden dat men echt met 150 man ofzo aan het project werkt. Hier is het echter al een tijdje zo aan de gang, niet normaal gewoon!
     
  7. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    is ook wel te zien aan de kwaliteit van de game he :b:
     
  8. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    [Update] PSW: 'Konami heeft MGS4 demo bevestigd'

    Volgens de laatste editie van het PSW magazine, verschijnt in februari de demo van Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots op het PlayStation Network. Het zou gaan om dezelfde demo die speelbaar was op E for All en de CES.

    Het is overigens niet de eerste keer dat deze demo in verband wordt gebracht met het PlayStation Network. Tot op heden heeft Konami echter al beweert geen plannen te hebben om de demo naar het PSN te brengen. Metal Gear Solid 4 staat gepland voor een release in het tweede kwartaal van 2008. Bekijk hieronder de scan van het blad.

    [Update]
    Bovenstaand bericht werd door vele in twijfel genomen. Zo werd door speculerende gamers geroepen dat het helemaal niet om een speelbare demo gaat, maar sléchts om een video demonstratie. MetalGearSolid4.net nam contact op met de redactie van het desbetreffende tijdschrift.

    Een redacteur van PSW Magazine benadrukte dat het hier gaat om een speelbare demo. Een woordvoerder van Konami zou bevestigd hebben dat de demo in de loop naar de release toe zal verschijnen op het PlayStation Network. Als alles goed verloopt zal dat in februari gebeuren.

     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het zou erg mooi zijn als het daadwerkelijk zou kloppen. Maar ik wacht liever op een officieel bericht van Konami/Kojima Productions. Zou wel heel erg tof zijn. :)
     
  10. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Konami blijft stil omtrent de MGS4 demo

    Volgens de laatste editie van het PSW magazine, verschijnt in februari de demo van Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots op het PlayStation Network. Een Konami woordvoerder zou dit tijdens de CES tegenover de redacteur van het blad hebben bevestigd.

    Een Konami PR heeft aan Maxconsole laten weten niet in te gaan op speculatie. Hiermee is het noch bevestigd, noch ontkend dat er een demo van MGS4 verschijnt op het PSN.
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Only time will tell... .

    Zo juist MGS3 uit gespeeld, wat een game _O_. Meer kan ik er niet over zeggen, zo sprakeloos ben ik. Anyway, nu ga ik beginnen met Metal Gear in easy mode :+. Ik ben er gewoon zeker van dat op de normale moeilijkheidsgraad die game te moeilijk naar men zin gaat zijn en ik wil die gewoon spelen voor het verhaal.

    Omg, die filmpjes van het secret theater... zalig \o/. Metal Gear Sigint, Metal Gear Stupid 8).
     
  12. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Metal gear solid op de psx vond ik het beste deel. Misschien ook omdat het toch naar mijn mening een revolutionair spel was in die tijd. Ik weet nog dat ik en een paar vrienden allemaal tegelijk aan dit spel begonnen en elke dag erover praatte hoe ver we waren en over het verhaal. Beetje nerdy8), maar zegt wel hoe goed het spel was :thumbs:
     
  13. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ryan Payton: 'Geen MGS4 demo voor het PSN'

    Ryan Payton, assisstent producer van Metal Gear Solid 4, heeft in zijn laatste podcast wederom bevestigd dat er geen MGS4 demo staat gepland voor het PlayStation Network. Afgelopen week deed dit gerucht de ronde nadat PSW Magazine beweerde dat een Konami woordvoerder de demo had bevestigd.

    Helaas zal er dus geen demo van Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots verschijnen op het PlayStation Network. De volledige game staat gepland voor een release in het tweede kwartaal van 2008.
     
  14. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb veel klassiekers gespeeld in mijn leven, helaas hoort de mgs serie daar niet bij :mad: Heeft het zin om MGS4 te kopen, als je de vorige delen niet hebt gespeeld? Qua verhaal lijn , oftwel, snap je iets van het verhaal als je de geschiedenis niet kent?
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik denk het wel, je zal nog genoeg "geschiedenis" meekrijgen om alles aan elkaar te kunnen knopen. Zo was het toch bij de vorige MGS games vond ik, maar ik raad je aan om de vorige te spelen. Al was het maar omdat het allemaal echt geweldige games zijn _O_.

    Zo net MGS: The Twin Snakes uitgespeeld met het "valse" eind (als je alleen dit einde kent dan komt een deel van MGS4 vrij onlogisch over) zo dat ik de game kan herspelen voor het echte einde en met stealth :+.

    EDIT: Zo net het uitgespeeld met het "echte" einde en ik moet zeggen dat het "valse" veel beter past bij MGS en ik het persoonlijk ook nog eens beter aansluiten vind bij MGS2 (maar voor MGS4 zou het helemaal niet kloppen).

    In de laatste trailer van MGS4 dook Naomi Hunter terug op. Nu was de "echte" Naomu Hunter verdwenen in het midden-oosten, de plaats waar MGS4 zich vooral lijkt af te spelen. Maar de Naomi Hunter van MGS1 werkte bij Foxhound en die Naomi Hunter van de trailer was een gevangen van Foxhound. Zou het in MGS4 nu gaan om de "echte" of om die van MGS1?

    Afgaande van de beelden zou ik zeggen die van MGS1 want ze zei op het einde dat ze een donkerdere huidskleur had en die Naomi Hunter van de trailer had ook een donkerdere huidskleur als ik me goed herinner. Maar aan de andere kant... wie zegt dat de "echte" Naomi Hunter ook geen donkerdere huidskleur had?
    Ach, so many questions... so few answers. Kan niet wachten op MGS4.
     
  16. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas zal ik de andere delen niet meer spelen, heb geen zin om er nog een ps2 voor te kopen. Op mijn 40gb ps3 spelen ze helaas niet af.
     
  17. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Prachtig !!!

    Van games in concert.

    [yt]8j_iAlsLo9k[/yt]
     
  18. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Zag vandaag een lijst bij de Bart Smit liggen met releases de komende tijd voor de PS3.
    MGS 4 staat erop voor 15 juni a.s. De lijst was recentelijk van 4 februari.

    Maar goed, eind deze maand wordt dus door Konami aangekonigd wanneer hij nu eens echt in de schappen gaat liggen. Durf er wel geld op in te zetten dat het wel ergens juni zal worden.
     
  19. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Metal Gear Solid 4 in juni?

    Eén van de grote PlayStation 3 games in 2008 is Metal Gear Solid IV, de game die de serie moet afsluiten en waar de grootste fans van de serie dan ook al tijden op zitten te wachten. Dit wachten duurt echter nog even, want de game moet volgens Konami in het tweede kwartaal uitkomen.

    In Famitsu staat een advertentie waarin is te zien dat Metal Gear Solid op 12 juni moet verschijnen in Japan. Konami heeft een wereldwijde release gepland dus dat zou ook de dag moeten zijn dat de game hier in Europa uitkomt. Officieel heeft Konami nog geen releasedatum bekend gemaakt.
     
  20. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Amerikaanse datum en bundel MGS4 bekend

    Metal Gear Solid 4 is een beetje de heilige graal voor PlayStation 3 bezitters. De game wordt dit jaar verwacht, maar wanneer precies was tot nu toe onbekend.

    Van de retailersconferentie Destination PlayStation komt echter het gerucht dat de game op 12 juni 2008 in de Amerikaanse winkels zal liggen. Sony houdt het voorlopig op einde tweede kwartaal 2008. In ieder geval zal er met de release ook een nieuwe PS3 bundel in de winkel komen te liggen met daarin MGS4, een 80GB PlayStation 3 en de DualShock 3 controller. De prijs van deze bundel zal op 499 dollar liggen. Het wachten is nu op een officiële bevestiging van de datum en de Europese gegevens.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina