Ik KAN ook echt Engels, jij niet ? @ Goiz, ja dat doen we als jij dan tegen die tijd ff de topicnaam veranderd, okee.. @ RUTTIEE, he wat jammer nou, dat stuk stond op de vorige pagina, ik link je even naar pagina 1, http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=108955&page=1 post # 9 geloof ik. en nou mond dicht
BigSm0k3 doet met meerdere clans mee omdat hij gewoon zoveel mogelijk clanmatches wil spelen. Ik denk dat BigSm0k3 gewoon niemand wil teleurstellen door een keuze te maken voor een clan, maar dat hij dus met meerdere clans meedoet.
@ g0dLikE; Is prima. @ eXe I CriTicAL; gebruik in het vervolg even de editknop aub. @ E-lite Victoria; Stop maar weer even met spammen Thnx
Kan geregeld worden... Lees het uL topic! Ga er nog omstrijden met Nanoz. Wanneer doen we dat eik Mr. Nano? NF1 hoop dat jullie er iets van maken, dat was ik ff vergeten te zeggen!
Wie zitten er in jullie halo 3 team dan? Of zit jij gewoon in je eentje een beetje random dingen te spelen? Stuur anders ff Fr naar tss fearrrrrr kunnen we wel keertje scrimmen
ik zou fearrr niet adden hoor, die vent is lelijk en irritant en zeurt heletijd, gaat die beetje ons de schuld geven dat hij een jas aanheeft, tas op zijn rug en op de verkeerde stoel zit, alsof wij daar wat aan kunnen doen
Oke, tja ik weet niet precies, kreeg alleen een message van em dat ze 1e en 2e waren hehe. FullSpeed en Nikrox geloof ik, is NF1 btje bekend in de Racingwereld ? of meer als TzZ ?