Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Is daar een clantag voor nodig? Ik speel ook vaak met dezelfde mensen.
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens! Ben ook wel blij dat ik ergens in zit! \o/

    Clan tag zorgt voor eenheid! Ik bedoel ik vind het altijd erg gaaf als je ziet dat iemand met de zelfde tag als jouw even lekker iedereen neermaait en boven aan staat! Dan kun je zeggen, kijk bij die hoor ik :) En andersom net zo!
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2008
  3. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Handige foto's. Ik haat btw Countdown en Bloc.. Crash vind ik een super map, en op Vacant heb ik ook altijd aardig wat kills.
     
  5. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    De score limit is wel erg laag , net een potje gewonnen 20-2 .
    Bij crash claymores op de trap en op het dak zitten :b:
    Gegarandeerd winnen.
    Had het al eerder maar niet met deze score.
     
  6. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    FFA is redeljik makkelijk als je een beetje skills hebt. Binnen no time is de match afgelopen, je hoeft maar 20 kills te halen. Heb constant 20-3, 20-4, 20-5, 20-6(zonder kamperen :))
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zie dat je in zT zit, wat is dat precies voor een clan. Want Deano zit daar ook in (van PGR4).
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Kamperen is leuk hoor! Tentje zetten en boekje lezen in tent enz :9 Maar nee ik vind FFA niks aan...heb het net weer gedaan en sorry doe liever TDM. Wat ik dan wel soms kut vind is dat ik net dan in een potje kwam dat we achter liepen...toen kregen we het nog wel gelijk maar toen op einde verloren we echter nog wel met 750-730.....daar baal ik van want misschien was dat wel anders in het begin (niet dat ik zo goed ben maar dan is je team beter verdeelt) had net weer bijna mijn streak verbeterd! :D 26-3 maar ging in begin ergens dood dus heb nog steeds streak van 23....
     
  9. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Mark ga je vnv nog shooten?
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    8 uur denk ik dat ik wel online ben, anders word het morgen pas :) Nog ff leren voor toets :eek:
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol: Ja dat moet ik ook maar nu ik eenmaal ben begonnen met COD4 online kan ik geen genoeg krijgen :lol:
     
  12. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is toch jammer genoeg geen manier om je kills etc. te resetten? :mad: Heb in de "learning curve" namelijk behoorlijk slecht gedaan, en het gaat me nu wel redelijk af.

    Zit nu in het level van de AC Gunship, heb er zin in zodra ik in dat ding mag. :D
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Pff lang geleden dat ik COD gespeeld heb. Sowieso dat ik m'n Xbox aan heb gehad. Veel te druk met andere dingen! 8)
     
  14. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat gaat... een nieuwe gamertag aanmaken ;x.
    Die "learning" curve" is bij iedereen wel minder goed, blijven spelen, die kill ratio, score, wins.... zullen wel verbeteren :).
     
  15. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    LOVE BLOC meestal vol campers en dan gewoon met mp5 of p90 hebben ze geen schijn van kans. en vacant ligt eraan. voor de rest own ik wel :cool:
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Zeggen dat je ownt is zo 2006.
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Zegt iemand die niet online is :cool:
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ben de hele dag al aan het verwisselen van wapens, kan echt geen lekkere vinden. Eerst vond ik de G36C en daarna de M4, maar nu vind ik de M4 niet meer zo lekker en de G36C ook niet. MP5 met Silencer is wel lekker maar niet echt een wapen om alleen maar te gebruiken. Iemand wat tips voor een Assault Perk ?
     
  19. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, zat eigenlijk in het zT racing team van Forza 2, maar die is zo goed als uiteengegaan (waren het beste race team van Forza 2, maar na een maandje ofzo is de beste gaan wandelen, en meerdere volgden.... jammer).
    Waarschijnlijk dat ik weer clanloos word, tenzij ik me effe aanbied als zT COD4 speler. Naja, iedere week een tientje uitgeven om je naam te veranderen heb ik ook geen zin in.

    Zelf vind ik FFA ook niet zo heel veel aan. Heb het vandaag eigenlijk voor het eerst gedaan, maar na 5 minuten had ik al gewonnen (3x achter elkaar). Meestal gaat het wel goed, maar als er weer zo'n mensen een tentje zitten te bouwen (als ik dat dan ook nog achteraf zie in de killcam) kan ik me gruwelijk ergeren.. 8)
     
  20. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Na af en toe een potje ben ik de laatste dagen helemaal verslingerd geraakt aan de multiplayer. Van lvl. 20 naar 37 in 3 dagen! Maar weet iemand hoeveel xp. je nodig hebt om lvl. 55 te worden?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina