net de demo gechecked, en ben stuk minder enthousiast over de game geworden. Weet niet precies maar het schiet een beetje lafjes of hoe moet ik het zeggen.
Dino's zien er supermooi uit en bewegen heel realistisch (zoals in films als JP) . Het begint cool, in die grot. Met surround sound was het echt tof, dino's hoor je echt op je af komen van achteren enzo,heel tof. Zodra ik buiten in de 'jungle' kwam echter had ik zoiets van...damn , ziet er niet echt geweldig uit. Gras is gewoon 2D en al is het cool dat het beweegt, het is niet mooi. De jungle straalt totaal GEEN junglesfeer uit vind ik. Ik mis....tja..het mistige, damperige van een jungle denk ik. Verder is het allemaal gewoon niet zo speciaal, iets wat ik wel weer tof vind is wanneer een dino je aanvalt van voren, hoe Turok dan naar achteren flikkert...ziet er erg tof uit. Maar ik heb de demo na een stukje in de jungle uitgezet, omdat ineens de fun er heel gauw af was.
Heb gisteren ook even de demo gedaan, keek er wel een beetje naar uit, maar heb wat gemengde gevoelens erbij. +mooie natuurlijke omgevingen (wel erg beperkt/lineair) +dino's +bruut moordwerk met je mes -omgevingen totaal niet interactief (planten geven niet mee, maar blokkeren je pad) -dode dino's is geen beweging meer in te krijgen (zou het wat realistischer maken) -hele suffe grot, hopelijk beperkt dat zich tot 1 level -grafisch niet echt indrukwekkend Helaas niet zo goed als ik had gehoopt.
Vond ik ook. Maar toen die 800ste velociraptor weer uit het niets op me kwam gesprongen heb ik de demo maar uitgezet. Ik vind het gewoon niet leuk. Ik had eigelijk meer gehoopt op een Uncharted/Crysis/Jurassic Park achtige jungle. Waar je naast knallen ook gewoon mooie plekken tegenkomt. 13 in een dozijn knaller
Ik vond de demo best vermakelijk Positief: -Redelijk graphics -Vette kills met je knife -Mogelijkheid om de dino's door te sturen naar de menselijke vijanden -Beter dan ik had verwacht Negatief -Kan op den duur eentonig worden -Geen impact met wapens Van Framedrops heb ik totaal geen last gehad. Ook vond ik de demo best leuk alleen dan niet voor 60 euro, ik denk dat ik deze tegen die tijd wel uit de budgetbak vis of via de Xbazaar aankom.
100 euro erop dat ik die framedrops bij jou zeker waarneem. Het is namelijk niet een enorme drop, maar je ziet dat het ineens niet meer op 60 fps loopt. Het is gewoon niet helemaal vloeiend als je door de jungle loopt. Dit is constant het geval dus het kan zijn dat je je erop gaat instellen.
Het is echt jammer, want ik kan me de oude shots nog herinneren , hoe goed dat eruit zag. http://www.tothegame.com/screenshot.asp?id=5453&page=2
nee ze hebben alleen maar een demo gemaakt en voor de lol op XBL gegooid.. Somebody throw this guy a bone..
De enige framedrop die ik heb gezien is bij het stuk in de jungle waar die helicopter (of iets dergelijks) overvliegt. Verder was er niet veel storends.
Ik vind het ook niet echt lekker soepel lopen hoor. Als je kijkt wat voor Graphics COD4 op t beeld tovert icm 60 fps. Dit loopt tussen de 20 en 30 fps volgens mij.
Hmm, volgens mij is er niet al teveel vraag naar deze game. Viel erg tegen de demo. Denk zeker met de games op het moment en die eruit komen turok zeker tegenvalt.
Demo was niet het eindproduct he tzal wel iets beter worden maar veel andere shooters komen er volgende maand niet uit.