Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lang leve google :9

Btw, die downloadable content mag ook wel eens komen.

Laatst bewerkt: 15 jan 2008
  2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmz op xbox.com bij de forums was dit ook al lang duidelijk. Liara is inderdaad moeilijk. één tip voor iedereen. Vergeet op Novaria niet de mainquest van de dokter af te ronden! die was ik de eerste keer vergeten waardoor je haar achievement niet krijgt. Dus doe zowel:

Die quest als het vernietigen van de RAchni maar als je eerst de quest van de dokter heb gedaan (moet ook in deze volgorde) neem dan ook de lift naar de barracks en ga neem de nieuwe open uitgang naar Benezia. Als je door een deur loopt na het witte stuk kan je teruggaan om de Rachni te vernietigen. Doe je dit niet dan geen Liara achievement

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Daar snap ik nog niet echt veel van. Dus voor je naar Benezia gaat via die ijstunnel, moet je nog even teruggaan om wat Rachni te vernietigen? Dus je moet halverwege zeg maar even iets onderbreken?

4. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Nee om simpel uit te leggen. Je komt aan met de tram in het tweede gedeelte. Daar ga je naar boven met de lift en kom je die soldaat tegen --> hierna loop je verder en ga je naar de dokter. Hij heeft een missie voor je en die doe je. Daarna ga je terug naar hem en krijg je zijn sleutel. Neem de lift terug naar de barracks (waar je de cure heb gevonden) en open daar een nieuwe deur naar buiten. Je komt in een ijsgang uit met een Rachni aan het einde. Kill deze en ga door deze deur. Ga hierna terug naar de soldaat en neem de lift weer naar beneden. Nu kan je de andere lift nemen en hier kan je de rachni vernietigen met die pulse ofzo) Hierna ga je weer naar boven en word je verraden door die soldaat --> vecht hierna naar de lift toe (niet de lift naar de barracks maar achter de Secerity droids)

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Is hij een Volus of een Salarian die dokter? Als dat zo is dan gaat het wel lukken, want na de Citadel quests wil ik door naar Noveria.

Ik ben trouwens ook wel blij dat er een kanon op de Mako zit. ;):9

6. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    So, Het heeft iets langer geduurd dan ik dacht, maar net de laatste achievement gehaald. Heb de game eindelijk 1000/1000. Nou maar weer eens ff andere games spelen voordat ik weer met Mass Effect aan de slag gaat

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Kan je niet ff je langskomen en die zooi ook voor mij halen :+ Maar netjes man. De achievements zijn niet lastig maar kosten vooral een heleboel tijd. Ik heb het al een tijdje niet meer gedaan omdat mijn xbox aardig vaak uit staat de laatste tijd. Als ik weer meer ga spelen ga ik ook wel voor de rest van de achievements. Hoe veel uur heeft het jouw ongeveer gekost om alles te halen?

8. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Ff kijken, 3 troughplays van ong. 30 uur, een vierde van ong 17 uur, en dan 5 minuutjes voor die laatste:+

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Damn :{ Dat is best wel veel gek. Naja binnenkort maar even verder. Ik heb alle weapon achievements gehaald (eerste playthrough als soldier). Welke class heb jij daarna gedaan voor die speciale attacks achievements?

10. SysanApse

SysanApse Guest

Gewoon de Adept of die andere gozer van alleen Biotech/tech.

Ik wacht ook op die Download able content.
    Hij gaat niet eerder weg ^^

11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    gefeliciteerd met je 1000. Moet zelf nog Liara, Renegade en Throw en Singularity achievement en dan ben ik er ook. Heb ze allemaal bijna maar ben het nu toch wel goed zat...

Trouwens insanity is eerder vervelend dan moeilijk. Al die immunity mensen zijn irritant te slopen en krogans helemaal.

Maar zelf kon ik ook immunity om de seconden casten dus daarom was het zo makkelijk

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Er is ook een achievement met je shield ofzo. Ik weet niet hoe ik die moet halen, maar jij wel als je 1000/1000 hebt. Kun je me vertellen hoe ik die moet halen. Dan moet je op een bepaald moment schieten als je shield down is ofzo, maar ik weet het ook niet precies. ;):)

Voor de mensen die ally achievements willen halen: Elk personage die je wilt halen moet minimaal 15 hoofdmissies en minimaal 45 zijmissies per playtrough hebben gedaan met Shepard, meer is altijd een must. Op deze manier haal je het gegarandeerd en is ook Liara niet echt moeilijk. Voor haar moet je minimaal 20 hoofdmissies hebben gedaan, de rest kan iets minder hebben omdat je die ook eerder hebt.

En hoe zit dat met extra content? Nieuwe quests of een nieuwe uitbreiding op het verhaal? ;):eek:

13. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht dat je Tactician bedoelde, maar die heb je al. Bedoel je dan de Shield Overload? Dat moet je met een tech doen. Dat is ook een kracht welke je kan gebruiken namelijk

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik zag het nu ook, maar ik heb het probleem jaloers te zijn op je omdat jij de eerste bewezen XBWer bent die de 1000 heeft met Mass Effect. Ik wil dat bereiken voor mijn verjaardag en vakantie in Mei, maar dat moet haalbaar zijn. Ook moet het gebeuren voor Mirik, dat is mijn doel. Maar goed. Ik heb nu 1 level 60 personage, een soldier earthborn en een flinke dosis aan schilden voor mijn pak. Zou dat nut hebben op hardcore en insane? Kan iemand mij uitleggen wat het beste werkt op hardcore en insane? ;):eek:

15. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Hardcore vond ik persoonlijk erg makkelijk, ik speelde als soldier met een flinke lading schilden. Als die op waren gewoon rechargen, als die dan weer op zijn immunity.. daarna als je niet weer shield boost kan doen adrenaline rush en dan weer boosten.

Ging eigenlijk vrijwel nooit dood.

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Vraagje:
    Ik ga eerdaags voor de 2de maal met mass effect begingen. Maar als ik de achievement van 'speel mass effect voor de 2de maal uit' wil hebben, moet ik mijn bestaande 'poppetje gebruiken ofwat? Ik was een vanguard. En ik zou nu eens een soldier willen zijn(wil eens met de sniper kunnen schieten). Dus mijn vraag, moet ik mijn bestaande profiel dan echt terug gebruiken? Ik wil echt sniperkills maken!!!

17. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Je kan volgens mij die 2 playthrough achievement gewoon halen met een ander character.

De sniper schiet trouwens nog steeds kut als soldier |:-
    Heb er uiteindelijk 2 van de hoogste level kinetic stabilizers op moeten gooien om hem iets stabieler te maken, maar was nog steeds niet echt om over naar huis te schrijven.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    En hoe zit het dan op insane? Ik wil echt mijn level 60 personage gebruiken. Het is een soldier met dik in de 70 schield bescherming en iets van 570 impact damage protection ofzo. Is het aan te raden een soldier te gebruiken op hardcore en insane? En waar raad je me aan spullen te kopen?

Sniper is idd het kutste wapen in deze game. Geef mij bepaalde shotguns maar, die komen soms ook best ver en leggen de meeste geths in één keer om. ;):)

19. SysanApse

SysanApse Guest

Snipers vind ik niet kut, ik vond ze wel nice met mn soldier.
    Gewoon de skill maxen.
    Dan ga je op een punt zitten dat de geth je niet ziet , je wacht even 3 sec , een daarna is de sniper gewoon steady en kun je makkelijk aimen.

20. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik mn sniperskill altijd met mn Vanguard, erg toffe combinatie en ik vind er echt niks kut aan. In het begin ff lastig maar dat is idd een kwestie van je skill maxen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina