[PS4] [PS3] Devil May Cry 4

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 6 nov 2007.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Devil May Cry kent een lange geschiedenis op de playstation en heeft in de loop der jaren een aardig trouwe userbase ontwikkeld. In februari mogen ze weer de controllers oppakken om met deel 4 aan de slag te gaan.

Published by: Capcom

Developed by: Capcom Production Studio 1

Genre: Action
    Release Date: February 2008
    Site: Devil May Cry

Informatie van de xbw frontpage:

Images
    [plaatje]http://image.com.com/gamespot/images/2006/306/928376_20061103_screen003.jpg[/plaatje]

[plaatje]http://image.com.com/gamespot/images/2006/306/928376_20061103_screen006.jpg[/plaatje]

[plaatje]http://image.com.com/gamespot/images/2006/306/928376_20061103_screen008.jpg[/plaatje]

[plaatje]http://image.com.com/gamespot/images/2006/306/928376_20061103_screen005.jpg[/plaatje]

[plaatje]http://image.com.com/gamespot/images/2006/306/928376_20061103_screen001.jpg[/plaatje]

[plaatje]http://image.com.com/gamespot/images/2006/306/928376_20061103_screen004.jpg[/plaatje]

[plaatje]http://image.com.com/gamespot/images/2006/265/928376_20060923_screen006.jpg[/plaatje]

Twee erg gave video's:

[gt]26663[/gt]

[gt]25433[/gt]

Boxart:

Toevoeging: Devil May Cry krijgt achievements

Joystiq

Deels gekopieerd uit de thread van Joene in het xbox 360 games forum

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat hier niemand op reageerd? Ik haal hem voor de 360 omdat ik geen ps3 bezit. Maar als ps3 bezitter zou dit voor mij een must have game zijn.

Vond deel 1 en 3 super op de ps2. Vanwege de hele slechte reacties op 2 heb ik die nooit gespeeld, maar deze game heeft alles wat een goede actiegame moet hebben.

Vette characters en vijanden, een goed verhaal, een super vechtsysteem, vette cutscenes en het spel is nog een uitdaging ook.

Level desgin, zowel graphisch als qua lay out en puzzels zit ook erg goed in elkaar.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik haal deze game ook zeker weten voor de ps3! Ten eerste heeft de game een achievementsysteem waar ik erg nieuwsgierig naar ben en en ten tweede hoort dmc gewoon op de ps. Dat ik daarnaast lekker stil en 'veilig' door deze game heen kan gaan is natuurlijk mooi meegenomen.

4. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ken de hele serie niet, wat is dit voor een soort game?
    Soort castlevania?

Hack 'n slash?

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Heel snel in de hoek jij! ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/Devil_May_Cry

Ik heb trouwens een link toegevoegd waarin wordt bevestigd dat dit spel voor de ps3 een soort van achievements krijgt. Dit wordt overigens wel een 2ehands titel voor mij, aangezien het alleen een sp betreft.

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Je kunt het vergelijken als genre met Ninja Gaiden of God of War.

De setting is een wereld waar demonen uit de hel ontsnappen en de mensen wereld inkomen. Altijd is er een demoon of schurk die het portaal naar de mensen wereld helemaal open wil zetten om alle demonen vrij te laten.

Jij bent (in de eerste 3 delen) Dante. De zoon van de legendarische dmoon Sparda, en een mensen vrouw. Sparda heeft de demonenwereld toen die open was helemaal afgesloten van de mensenwereld en zichzelf mee ingesloten.

Als Dante, ben je half mens, half demoon waardoor je ultra sterk bent en hele gave moves kunt. Ook een paar klappen vangen is voor jou geen probleem.

Tijdens het spel werk je missies af. Dit zijn niet echt afzonderlijke levels, want het hele spel draait om een kasteel/fort, of een toren waar je je helemaal doorheen worstelt. De missies verdeelt het spel meer in hoofdstukken voor save doeleindes en om te upgraden.

Tijdens het spel verdien je rode orbs (zoals bij Ninja gaiden of een Crackdown). Deze orbs krijg je afhankelijk van hoe mooi je combo's zijn en of je vijanden snel dood maakt en dood maakt zonder geraakt te worden.

Met deze orbs kun je bij save points en aan het eind van een missie nieuwe upgrades kopen. Dit kunnen upgrades zijn om je wapens sterker te maken, heal items, items om je devil meter (voor demonische aanvallen, soort magiemeter) op te vullen of nieuwe moves die je met wapens kunt doen.

Tijdens het spelen heb je altijd een melee en long range wapen tot je beschikking. Als je meerdere wapens hebt vergaard in het spel (deze wapens houdt je, het zijn geen pickup wapens zoals in double dragon bijvoorbeeld die kapot gaan) kun je tijdens het vechten, zelfs midden in een combo van wapen wisselen.

De serie staat bekend om zijn over de top brute cutscenes en intense (ook moeilijke) battlesysteem met uitdagende bossfights.

7. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mmmm OK
    Bedankt voor de uitleg.

Aanngezien er komende maand niet zoveel uitkomt overweeg ik deze game, maar ik ben nog niet zeker.
    Het is toch niet net zo moeilijk als ninja gaiden, japans hardcore zeg maar?
    Want dan haak ik binnen 2 uurtjes af, moet wel ontspannend blijven zeg maar.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    De basis is dat zeker wel. Echter deze keer hebben ze er ook een 'casual' mode bij gedaan voor mensen zoals jij en ik ;)

9. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    stiekem ben ik daar wel blij om :+

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    DMC is altijd goed te doen.

Normal is meestal vrij pittig. Ze zeiden wel dat de "normal'" iets makkelijker is in DMC 4 dan vorige delen.

Je hebt meestal ook een easy-automatic mode.

Deze is makkelijker, maar het nadeel is dat je niet zoveel vrijheid in je combo's hebt omdat het spel ze automatisch aanvult.

Soort van auto aim.

Normal is niet echt onmogelijk hoor, het is alleen dat veel mensen gewend zijn games te spelen waar je knoppen kan rammen en popppetjes allemaal in elkaar slaat zoals in veel film games zoals een lord of the rings bijvoorbeeld.

In dit spel moet je de bewegingen van je vijanden doorkrijgen. Ze geven namelijk kleine hints zoals een geluid, of een beweging voordat ze een bepaalde aanval doen. Hier kun je dan op inspelen door een rol opzij te doen en daarna een fikse combo in zijn lijf te steken.

Het draait om timing en ontwijken.

Voor mij is dit de game waar ik betreft single play het meeste naar uit kijk.

Misschien moet je eens wat trailers bekijken of anders gameplay filmpjes van devil may cry 3 ingame bijvoorbeeld.

Laatst bewerkt: 18 jan 2008
  11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    31 januari demo :) ps3 en 360.

Laatst bewerkt: 18 jan 2008
  12. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    ik heb nog niet echt eerder naar een demo uitgekeken maar dit is toch wel wat bijzonders :+ DMC3 vond ik echt super!

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat is mooi, Europa krijgt hem natuurlijk weer later. Gelukkig heb ik een Japans account.

15. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er wat meer over gelezen..........wordt mij te moeilijk ben ik bang.

16. mgwlee

mgwlee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game haal ik zeker, heb hem
    gespeeld in Leipzig en de demo die donderdag uitkomt haal ik ook binnen.

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De beelden die ik heb gezien zien er echt verschrikkelijk mooi uit. :) Hopelijk ondersteunt de game ook rumble, denk het wel.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zeker weten. Check ign ;)

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat is mooi dan! Gelijk de game maar even besteld/gepre-ordered voor 44 euro, de Asia versie.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    let er wel op dat uncharted asia censuur had ;)

Deel Deze Pagina