Pro Evolution Soccer 2008 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Maar 5 minuten? Dan kan je hoogstens 2x scoren ofzo. Das toch niet leuk.

2. Falastine

Falastine Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb zoiets bij meer tijd krijg je fifa achtige uitslagen als 4-3 enzo of 6-5 daar zitten wij niet op te wachten en zoiezo na 3-0 heb je bij ons verloren en 3-0 geven binnen 1 helft van 5 min is kicken haha dus als je 5 min speelt moet je maximale geven bij 10 min kun je soms nog terugkomen van een 3-0 achterstand dat vind ik niet realistisch. Plus het feit dat niemand van lang wachten houdt haha.

3. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat je daar wel een punt hebt, in PES6 leverden 5 mins potjes (wel online) bij mij de meest spannende en intense wedstrijden op. Lekker aanvallende potjes vaak, waarin het missen van kansen meestal dodelijk was. Voor je het weet zat het er al weer op :9

Nu met PES2008 waag ik me daar niet aan, de ene pot heb je geen lag en de andere is het echt niet normaal meer. Speel af en toe een 10 minuten wedstrijd online om te kijken of er al wat veranderd is tegen beter weten in. Kun je tenminste nog proberen terug te komen van een 1 of 2-0 achterstand, al dan niet door de schokkerige beelden voor je ogen :'-( Konami is echt hard gedaald in mijn lijstje favo ontwikkelaars door dit halve spel nog steeds niet te fixen.

Desondanks speel ik het nog steeds, offline is er imo niets mis mee. ML met die nepnamen beginnen...:thumbs:

4. Falastine

Falastine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IDD bij 5 min ga je volop de aanval want we spelen meestal met 4 personen. Dus als je gelijk speelt moet je allebei controller inleveren. Dus 5 min is volop aanvallen en zorgen dat je binnen 5 min scoort anders kun je weer wachten.

5. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey guys,

ik ben op zoek naar een leuk voetbalspelletje, maar het moet wel realistisch zijn. wat ik bedoel is dat ik wil dat de bal daar naartoe gaat waar ik me trigger naartoe beweeg. dus niet automatisch naar mijn teamgenoot. daarom was wk korea japan 1998 ook zi'n leuk voetbalspel. ik heb de demo's van fifa en pes gespeeld en het was echt kut. de besturing was helemaal niet lekker. je kon de bal helemaal niet diep leggen met een pass

Laatst bewerkt: 19 jan 2008
  6. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    heeft er iemand zin om vanavond een potje te spelen?
    graag eredivisie clubs :)

Laatst bewerkt: 19 jan 2008
  7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij kan dat straks met de Wii-versie. Dan kan je precies richten waar je heen passt enz.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Damn, net op 1 wedstrijd na die 75% win/lose ratio gemist, als ik die 20e wedstrijd had gewonnen had ik hem.. :mad:
    Stomme lag ook, voorlopig even geen PES2008, ik word er echt chagerijnig van.

9. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag weer ns online gespeeld.

Dramatisch wat een lag zeg, zoo slecht. Zeer jammer dit.

Komt hier nog een patch voor??

10. Thron

Thron Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel Pes vooral online, daarvoor heb ik 'm ook gekocht. Ik sta gemiddeld ergens tussen de 10.000ste en 3000ste plaats. Vaak verlies ik door gedoe met de lag maar vooral ook omdat imo het spel nog ongeloofelijk veel bugs bevat. Behalve de bekende lag problemen zijn er een aantal dingen in het spel zelf die ik heel erg storend vind;
    -Je scoort zichtbaar maar in plaats van een doelpunt krijg je een corner
    -De keeper valt met de bal over de achterlijn maar wordt door een 'onzichtbare hand' het veld ingeduwd...geen corner dus...
    -Je probeert uit trappen/gooien naar een speler die duidelijk vrij staat, maar de bal komt direct in de voeten van een tegenstander waardoor deze gelijk kan scoren.
    -Er zijn opnieuw een aantal spelers die belachelijke skills hebben en uit fysiek onmogelijke situaties toch scoren.
    -AI van de keeper is beroerd, keepers zijn standaard niet klemvast of laten de bal vaak uit hun handen vallen, uit rebounds wordt bijna altijd gescoord.
    -Er zijn veel 'standaard' manieren waarop je kan scoren, doorlopen tot de achterlijn, dan afspelen, werkt bijna altijd.
    -Dribbelen is te moeilijk te verdedigen
    -Overtredingen worden begaan door spelers die jij niet controleerd.
    -De scheidsrechter fluit het spel soms helemaal stuk, soms is echt volkomen onduidelijk waarom er een vrije trap wordt gegeven, op andere momenten gaat het spel na een harde overtreding gewoon door.
    -niet hinderlijk buitenspel is vaak nog gewoon buitenspel.

en dan ben ik nog niet compleet. Pes online heeft wat mij betreft het nivo van fifa-worldcup 2006 online...en dat spel was de reden waarom ik, toen voorgoed(?) ben overgestapt naar pes...Ik blijf het nog wel proberen maar ik heb er een hard hoofd in dat het nog goed komt met PES2008:mad:

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ...

12. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Na 3 maanden nog geen werkende patch , echt schandalig :mad:

13. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat zou ook zo moeten zijn bij de 360 versie. vaak heb ik hele mooie steekpasen, breedtepasen en dieptepasen in me hoofd, maar worden ze verkracht doordat ze automatisch naar een team genoot gaan ipv in de diepte

14. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Kan je bij deze editie niet met je rechter analoge stick zelf passen PRECIES in welke richting je wilt? Kon bij PES6 wel!

15. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou je linker stick gebruik je om je looprichting te bepalen en je rechterstick gebruik je om de globale richting van de bal aan te geven zodat ie naar je teamgenoot rolt.

16. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Lekker vaag antwoord..
    Bij PES6 konje rechter stick indrukken en richting bepalen om zo in elke richting waar je ook wilt, hoe hard dan ook een pass te geven.

17. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Thron

De voordeel regel klopt ook voor geen meter.
    En het moment die de scheids uitkiest om aftefluiten is soms echt erg. vb. Ergens diep in de blessure tijd gaat de bal over de zij lijn dan laten ze je nog in gooien en zodra de bal de grond aanraakt wordt er afgefloten.

18. Dranx

Dranx Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Hoop bugs in dit spel ja, wat ook zo'n verschrikkelijke bug is is dat je in Masterleague je de uit/thuis shirts niet kan kiezen, of het is geen bug en dat ik nog niet goed gekeken heb *)

19. Nee dat is niet meer mogelijk.

20. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij een geestelijke achterstand oid? Ooit van leestekens gehoord?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina