Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe vind je die of krijg je die ??
     
  2. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    ff bellen naar de helpdesk neem ik aan

    Heb nu 2x mijn 360 op moeten sturen, 1e x was ie binnen 8 dagen terug en 2e x binnen een week. Steeds redelijk snel en steeds het moederbord vervangen. Doet het nu prima, maar heb zo'n vermoeden dat ie binnenkort weer met UPS mee kan.

    Wat zitten hier trouwens mensen moeilijk te doen met die stickers van UPS, ik kreeg steeds de optie om ze via de mail te krijgen of zij regelen het zelf met UPS en komt die chauffeur met die vellen. Je laat die stickers toch niet opsturen :confused:

    Zal btw morgen bellen met MS, want heb mijn compensatiegame nog steeds niet binnen gekregen.
     
  3. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik zag het ineens staan :x
     
  4. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Je doelt toch niet op mij ga ik van uit?? Je krijgt de optie, althans zo werd mij aan de telefoon verteld; Stickers via mail (uitprinten dus) of via de post.
     
  5. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Onder andere, een paar pagina's terug zag ik nog iemand die de stickers op liet sturen.

    No offense hoor, maar ik kon kiezen uit e-mail of zij zouden het regelen met UPS (kunnen ze zo op de UPS site aanvragen)

    Misschien een luie medewerker getroffen of ze doen het nu zo. Al lijkt me dat sterk, ben je ook nog eens 1 a 2 dagen kwijt voor dat die stickers binnen zijn.
     
  6. Feles360

    Feles360 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag over het opsturen van je 360 als hij kapot is.
    Sinds vandaag kan ik Call of Duty 4 niet meer afspelen op de 360, er komt de hele tijd een error te staan met daarin: "This DVD should be played on a Xbox 360" (in die richting). Deze fout heb ik wel eens eerder gehad met spellen (iets van 3 keer) maar bij CoD4 krijg ik hem zo'n beetje elke dag. Meestal is dit te verhelpen door gewoon even het spel met een doekje schoon te maken, maar vandaag werkte dat ook niet. Wat mij ook opgevallen is aan de DVD van CoD4, is dat er ongewoon veel krassen opzitten, eerst dacht ik dat dit normaal was, maar toen ik hem vergeleek met een andere DVD kwam ik er achter dat dit alles behalve normaal is. Ik heb weleens op fora gezien dat de Xbox 360 krassen op je spellen maakt, dat zal dan bij mij ook het geval zijn.
    Mijn vraag is dus: Moet ik mijn Xbox 360 terug sturen naar Microsoft of is er een andere oplossing?

    PS: Ik heb mijn 360 sinds het eind van deze zomervakantie (begin september), dus ik heb hem nu pas iets van 4 maanden.
     
  7. Jorden Ajax

    Jorden Ajax Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    En ja hoor het is weer zo ver, de 3e xbox die kapot is gegaan!
    Nadat ik afgelopen week al 4 berichtjes kreeg van mensen waar hun xbox van kapot is gegaan ben ik nu ook aan de beurt gvd... nou ik eis wel een dikke compensatie!
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Waarschijnlijk krijg je een game naar keuze. Anders een controller + accesoires.
    @ Feles360; kijk eens goed naar de CD. Zit er één grote ronde kras op de cd? Zoja, dan veroorzaakt jouw console krassen op de CD's.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2008
  9. Feles360

    Feles360 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, er zit niet 1 grote kras op de CD, er zitten heel veel kleinere krassen die allemaal rond het midden lopen, en er zitten een paar krassen (grotere) die willekeurig over de CD lopen. Maar dit neemt niet weg dat ik hem sinds vandaag niet meer kan spelen, ik krijg telkens als ik hem opstart een wit scherm met daarop die error dat 'deze DVD op een 360 afgespeeld moet worden'. Ik ga goed met mijn spullen om, dus het kan niet door mij komen.
    Maar als mijn 360 krassen maakt, wat moet ik dan doen? Dan moet ik dus de 360 naar Microsoft sturen EN een nieuwe Call of Duty 4 krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2008
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het hoeven geen ronde krassen te zijn ben ik achter. Ik ben debiel zuinig met mijn games en met mijn console en ik had 100-en flinterdunnen krasjes er op zitten. Ze vielen me pas op toen ik de spellen in het licht van mijn beamer hield. Ik had daarnaast vaak exact dezelfde error als dat jij dat hebt en heb hem toen opgestuurd (en pas 3 maanden later weer gezien, maar dat terzijde :+)
     
  11. woosi

    woosi Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeeeeeee !!!!!!! Eindelijk !!!!!!!!!!!

    De 2e xbox360 is kapot !!!!!! Weer opgestuurd.

    We wachten het weer af.

    Oja :

    Productiedatum : 26-08-2007
    Defect : Moet hem 5 keer aan en uit zetten voor hij wil opstarten af en toe E74 error.... Ligt NIET aan de kabel
     
  12. Feles360

    Feles360 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt hem dus opgestuurd? Heb je toen dat spel dat kapot is gegaan nieuw gekregen?
     
  13. Jorden Ajax

    Jorden Ajax Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoort daar ook mass effect bij? }:]
     
  14. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je weten of je echt jou xbox heb terug gekregen en geen xbox van een andere, behalve dan die product code achterop.
     
  15. LookMyCar

    LookMyCar Thing calt LookMyCar

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt al een nieuwe terug?

    Ik heb zowat me hele sticker van mijn oude overgeschreven.. S/N en date etc..
    Misschien had je hem geregistreerd op xbox? Daar moet je toch ook je S/N invoeren?

    Nog even een vraag.. Ik zie net dat ik mijn xbox nooit heb geregistreerd op xbox.. Kan ik dit alsnog doen met het s/n van de al opgestuurde xbox en zo de repair volgen?
     
  16. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwam daar een maand geleden ook achter. Mn hele saints row disc zit onder kleine krasse terwijl me andere games krassen met de disc mee hebben. SR kan ik ook niet meer spelen (Moest alleen nog dat eindfilmpje en dat had ik hem uitgespeeld)
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Daar hoort ook Mass Effect bij. ;)
     
  18. daanoss

    daanoss Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag mijn Xbox terug gekregen.

    Nieuw moederbord ontvangen, kijken of die het nu langer uit houd :)

    Voor mensen hier die hun Xbox op dit moment kwijt zijn, ik heb die van mij Woensdag 9 januarie opgestuurd...
    __________________
     
  19. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Buiten die serial code en alle andere codes op die sticker achterop, kun je vanuit buiten volgens mij niet zien of het een andere is. (tenzij er herkenningspunten op de behuizing van de Xbox zitten...)

    Maakt dat iets uit trouwens? je haalt je harde schijf en dergelijke er gewoon af...
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb sinds 19 januari 2006 een Xbox 360, hij heeft nog nooit problemen gehad, maar een minuut geleden gaf hij eerst een kabaal, en daarna, een dag voor z'n verjaardag 3 rode ringen. TYFUS!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina