FIFA Street 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door c.ronaldo7, 22 okt 2007.

1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Bedankt, zal wel lukken hoor ;)

2. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Demo valt me wel mee moet ik zeggen. Had verwacht dat ik me dood zou gaan ergeren aan de graphics/stijl, maar dat is helemaal niet het geval. Wat ik wel klote vind is dat ik de controls nog niet echt door heb óf het aantal trucs gewoon erg beperkt is. AI moet verder moeilijker te zetten zijn lijkt me. Zoals die nu is, is veel te makkelijk.

Al met al zeker niet zo slecht als ik verwachtte. :)

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik mis echt die lekkere tackles, deze tackles zijn bagger. En tricks doe je toch gewoon met de rechter stick, vind de trics tot zover niet beter dan die van 1. Voor mij blijft een tot nu toe de beste, maar deze is in ieder geval wel beter dan 2.

4. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    idd wat een schijtgame. Deel 1 en 2 waren al geen hoogstandjes, maar met deze lelijke grafische engine is deel 3 helemaal niets.

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Heb je wel eens slidings gezien dan op een stenen veldje? Ik vind die tackels die erin zitten nog aardig krachtig. Met X pak je heel gemakkelijk de bal af. Ik lees een beetje de reacties op verschillende sites. Zo'n 8 van de 10 zijn nog steeds heel negatief. Voor de demo was dat zo'n 9 van de 10. Het spel kampt met een slecht imago vanwege de graphics, voornamelijk bij pubertjes. Ik hoop niet dat door dit imago de verkopen gaan tegenvallen. Ik wil wel een paar maanden dit spel online kunnen spelen.

6. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ja daar heb je wel gelijk in maar ik vind het juist lekker dat die slidings eruit zijn gehaald bij FS2 zat ik steeds trucjes te doen voor Gamebreaker en elke keer tackel tackel tackel en dat werd steeds frusterender ...

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vanavond ga ik de demo maar eens downloaden. Op GCShop staat een releasedate van 21 februari, klopt die?

8. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ja. O-)

Edit: Woops, door de tabs in Firefox dacht ik dat het over Brothers in Arms: HH ging. Dus dan zou het complete onzin zijn dat hij volgende maand al uit zou komen. :9 De datum die je noemde klopt wel.

Laatst bewerkt: 18 jan 2008
  9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    [yt]vdY934fpF2I[/yt]
    Slechte kwaliteit en snel gedaan maar vond het een geinige actie. Die bal komt tegen Roony's hoofd aan :+

10. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand toevallig een lijstje met trucjes die je kan doen of is het gewoon alleen maar met de rechterstick bewegen? Verder nog iemand goede tips?
    Ik vind het wel een leuke demo, denk alleen niet dat ik het spel voor de volle prijs ga kopen...:)

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    De demo vond ik aardig leuk, ik ga hem dan ook wel halen, maar niet voor de volle pond.

12. itzme

itzme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Friggin hell. Zelden zo'n belabberde demo gespeeld. Zo koopt niemand de game natuurlijk.

13. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hem zeker niet slecht.oke dat cartoon gedoe.Maar na de 2 moesten ze is veranderen.

14. Gaudio

Gaudio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je uberhaupt wel customizen...? Dat maakte deel 1 en vooral 2 nog wel tof. Bedoel dan jezelf bouwen, andere kleding, bla bla

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Geen idee, kan vast wel als het ook in de vorige delen zat

16. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik hoop dat er een uitgebreide career mode is want de vorige delen waren best wel klein :p

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Anders heb je altijd nog de online multiplayer
    Die optie verlengt ook de levensduur van het spel flink

18. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Das is juist een probleem ik heb altijd ruzie met EA games ...
    En nu weer ik maak een EA Account aan en weet je kan ik me me gamercard er niet vast aankoppelen ...
    Gaat hij zeggen dat Alpine2009 niet bestaat :mad:

19. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in de EA skate thread staat een tutorial voor dat EA gedoe.

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dit is 1 van de weinige keren dat ik een spel koop die onvoldoendes scoort in de reviews. Het spel krijgt 5'jes tot nu toe. Ik had het spel al gepreordered en betaald, dus ik laat het maar zo. Het is een beetje komkommertijd en ik heb me prima vermaakt in de demo. Spellen als Devil May Cry 4 en Lost Oddessey trekken me niet. En Fifa Street komt precies op het juiste moment, dan breekt net een weekje vakantie aan. Als het spel tegenvalt, kan ik hem altijd nog verkopen.

Deel Deze Pagina