Demo valt me wel mee moet ik zeggen. Had verwacht dat ik me dood zou gaan ergeren aan de graphics/stijl, maar dat is helemaal niet het geval. Wat ik wel klote vind is dat ik de controls nog niet echt door heb óf het aantal trucs gewoon erg beperkt is. AI moet verder moeilijker te zetten zijn lijkt me. Zoals die nu is, is veel te makkelijk. Al met al zeker niet zo slecht als ik verwachtte.
Ik mis echt die lekkere tackles, deze tackles zijn bagger. En tricks doe je toch gewoon met de rechter stick, vind de trics tot zover niet beter dan die van 1. Voor mij blijft een tot nu toe de beste, maar deze is in ieder geval wel beter dan 2.
idd wat een schijtgame. Deel 1 en 2 waren al geen hoogstandjes, maar met deze lelijke grafische engine is deel 3 helemaal niets.
Heb je wel eens slidings gezien dan op een stenen veldje? Ik vind die tackels die erin zitten nog aardig krachtig. Met X pak je heel gemakkelijk de bal af. Ik lees een beetje de reacties op verschillende sites. Zo'n 8 van de 10 zijn nog steeds heel negatief. Voor de demo was dat zo'n 9 van de 10. Het spel kampt met een slecht imago vanwege de graphics, voornamelijk bij pubertjes. Ik hoop niet dat door dit imago de verkopen gaan tegenvallen. Ik wil wel een paar maanden dit spel online kunnen spelen.
Ja daar heb je wel gelijk in maar ik vind het juist lekker dat die slidings eruit zijn gehaald bij FS2 zat ik steeds trucjes te doen voor Gamebreaker en elke keer tackel tackel tackel en dat werd steeds frusterender ...
Vanavond ga ik de demo maar eens downloaden. Op GCShop staat een releasedate van 21 februari, klopt die?
Ja. Edit: Woops, door de tabs in Firefox dacht ik dat het over Brothers in Arms: HH ging. Dus dan zou het complete onzin zijn dat hij volgende maand al uit zou komen. De datum die je noemde klopt wel.
[yt]vdY934fpF2I[/yt] Slechte kwaliteit en snel gedaan maar vond het een geinige actie. Die bal komt tegen Roony's hoofd aan
Heeft iemand toevallig een lijstje met trucjes die je kan doen of is het gewoon alleen maar met de rechterstick bewegen? Verder nog iemand goede tips? Ik vind het wel een leuke demo, denk alleen niet dat ik het spel voor de volle prijs ga kopen...
kan je uberhaupt wel customizen...? Dat maakte deel 1 en vooral 2 nog wel tof. Bedoel dan jezelf bouwen, andere kleding, bla bla
Anders heb je altijd nog de online multiplayer Die optie verlengt ook de levensduur van het spel flink
Das is juist een probleem ik heb altijd ruzie met EA games ... En nu weer ik maak een EA Account aan en weet je kan ik me me gamercard er niet vast aankoppelen ... Gaat hij zeggen dat Alpine2009 niet bestaat
Dit is 1 van de weinige keren dat ik een spel koop die onvoldoendes scoort in de reviews. Het spel krijgt 5'jes tot nu toe. Ik had het spel al gepreordered en betaald, dus ik laat het maar zo. Het is een beetje komkommertijd en ik heb me prima vermaakt in de demo. Spellen als Devil May Cry 4 en Lost Oddessey trekken me niet. En Fifa Street komt precies op het juiste moment, dan breekt net een weekje vakantie aan. Als het spel tegenvalt, kan ik hem altijd nog verkopen.