Shockwave Gaming live toernooi: Gears of War

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Obscure Thing, 17 jan 2008.

  1. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Players: 4vs4
    Opzet: Eerst beginnen alle teams in poules van 4. iedereen speelt een keer tegen elkaar. Uit elke poule gaan twee teams door naar de knock-out fase.
    Startdatum: 11 Februari
    Einddatum: Nog niet bekend (ligt aan het aantal teams)

    Game type: Execution
    Bleed out: 10 sec.
    Friendly Fire: Yes
    Weapons Swapped: Hammer of Dawn = Boomshot
    Maps: Gridlock, Mausoleum, Mansion, Clocktower, War Machine, Tyro Station, Canals, Feul Depot en Escalation
    Rounds: First to 5
    Games: Best of 5 (first to 3 dus)

    Het toernooi wordt over xbox live gespeeld, dus geen Lan.

    Regels:
    - Geen glitches
    - Geen Splitsreen host (er mag wel een splitscreen zijn maar die mag niet hosten)
    - Het hosten: Team A host eerst dan kiest Team B de map. Gevolgens omgekeerd zodat beide teams een host hebben gehad.
    - Is de stand 2-2 in games, dan mag het team dat de meeste rounds gewonnen heeft kiezen wat ze doen: Ze hosten en mogen geen map kiezen of kiezen de map en mogen niet hosten.
    - Is de stand ook in rounds gelijk, dan moeten beide teams een game van 3 rounds hosten. Wie dan de meeste rounds gewonnen heeft mag kiezen.
    - Als er lag op de host van de tegenstander is moet iemand anders van dat team hosten! Dit moet na de eerste ronde gemeld worden!! Of je gaat gelijk weg met je hele team voor er kills zijn gevallen.
    - Als er steeds maar 1 speler is die bij elke host lag heeft, moet er een vervanger geregeld worden. Of met zijn drie-en verder gespeeld worden.
    - Komen de twee teams er niet uit haal er dan een scheidsrechter bij.
    - De scheidsrechter heeft altijd gelijk.
    - De scheidsrechter mag niet een match van zijn eigen team beoordelen.
    - Ik raad het aan foto’s van de eindstanden te maken. Als een ander team zegt dat ze gewonnen hebben heb jij altijd bewijs.
    - Teams: Je kan minimaal een team van 4, en maximaal een team van 6 inschrijven voor het toernooi. Als clan kan je meerdere teams inschrijven.
    - Je schrijft je als team in. dus als je met een clan meerdere teams hebt, mag je niet met de spelers uit team 1 ook in team 2 spelen! Speelt er toch een speler mee uit team 1, bij team 2(wel binnen de clan bijvoorbeeld) dan is het potje ongeldig! Je moet er wel tijdens het potje mee komen. is de game al voorbij en je ziet het dan pas is de game gewoon geldig!
    - De inschrijvingen duren twee weken, als je na 4 Februari inschrijft dan sta je reserve voor als er iemand uitvalt.(tenminste als het vol is)
    - 1 speler schrijft zijn hele team in om een chaos te voorkomen.
    - Geen buitenlandse spelers.
    - De limiet is eerst 16 teams, maar als het toernooi aanslaat zal ik die verhogen.
    - Het inschrijven gebeurt in een apart topic die ik maandag 21 Januari zal openen. In dit topic wordt ook door beide teams gereport( de winnende en ook de verliezende ).
    - Report het verliezende team niet binnen twee dagen, dan gaat de win automatisch naar het reportende winnende team.
    - Je krijgt drie weken om al je poule wedstrijden te spelen. Ik stel een schema op tegen wie je welke week moet spelen.
    - Kan het die week echt niet geef het dan op tijd aan bij mij. Er is 1 uitloopweek voor de matches die echt niet gespeeld konden worden. Kan 1 team dan weer niet, dan gaat de win naar diegene die aan mij of een van de andere Scheidsrechters heeft laten zien dat hij het meeste voor een match gedaan heeft.
    - Je krijgt 1 week om 1 match in de knock-out fase te spelen.
    - Valt er een team in de knock-out fase nog voor de match af, dan gaat de derde uit die poule of de in de vorige knock-out match verslagen tegenstander door tegen de eigenlijke tegenstander. ( bijv. Team A moet tegen Team B in de halve finale. Team A gaat nog voor de match tegen B uit elkaar. Team A heeft in de kwartfinale Team C verslagen. Nu zal de Halve Finale dus zijn: Team B vs Team C )
    - Geen agressieve reacties of bedreigingen, 1 waarschuwing daarna wordt je uit het toernooi gezet.

    Prijzen: Ik ben op zoek naar een sponsor voor de prijzen maar ik kan niks beloven.

    In dit topic kan gediscuseerd worden over de gespeelde matches. Het andere topic is alleen voor de reports, uitslagen en inschrijvingen.

    Ik hoop dat dit toernooi een succes wordt. Dan kan ik volgende keer een groter toernooi met een LAN- finale organiseren!

    gamertags Scheidsrechters:

    SWG DarkLocust
    TZ I GoldStriKe
    ioP I OutLaW
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2008
  2. Unrealpsycho nl

    Unrealpsycho nl Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi idee :) jammer dat ik alleen halo speel..
     
  3. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Humanity's Last Hope

    HLH ZeR0SaN (Team Leader)
    HLH Gimbly I
    HLH ZaToXe
    HLH NiVaHo

    Ohh, sorry, ik zie dat er ergens een andere topic is voor inschrijven. Maarja, een ctrl+c en een ctrl+v moet lukken toch?
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2008
  4. automathic

    automathic uL I SadiStiK

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker dope idee

    schrijf uL ook maar in

    Unstopable legends

    uL I SadiStiK
    uL I Flex

    de andere 2 komen nog ;)
     
  5. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Topic voor inschrijven open ik Maandag pas dus AUB hier niet inschrijven.
     
  6. ZeR0SaN

    ZeR0SaN Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Escalation is camp map
    Tyrostation is camp map

    Waar is canals ? dat is een goeie map...
     
  7. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het hiermee eens en:):
    Mausoleum is misschien ook wel een typische map met veel draws.

    Wanneer sluiten de inschrijvingen?
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2008
  8. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Maandag 21 Januari tot maandag 4 februari zijn de inschrijvingen.

    Escalation wil ik er nog wel uit halen maar Tyro Station blijft erin.
     
  9. ZeR0SaN

    ZeR0SaN Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    o sorry zag canals echt niet mijn fout |:-
     
  10. Overkill x

    Overkill x Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    tyro station camp map ? je hebt er niet eens een sniper, dus moet je campen met de torque ? vind ik wel meevallen hoor. fuel depot, dat is pas een camp map

    Escalation is vet, das JUIST de map die erin moet blijven
     
  11. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik nog GoW clanmatches speelde en als we Tyro speelde duurde het altijd wel ff voordat die map voorbij was. Wie zegt dat je allen met een sniper kan campen ??

    Escalation is wel grappig, maar niet echt goed voor tournooien en matches.
     
  12. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijven jullie dan maar lekker campen op Fuel depot:lol: ons team heeft daar anders strats voor.
     
  13. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    idd Feul Depot is een map waar je de meest verschillende stragegien kan gebruiken!!
     
  14. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Wat is shockwave gaming?
     
  15. Blacklist

    Blacklist SWG Leader

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
  16. FuSionZ

    FuSionZ Guest

  17. Ritual

    Ritual Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben geen CoD4 clan, teminste nu nog niet volgens mij..
     
  18. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    de scheidsrechters zijn bekend.

    Obscure Thing
    TZ I GoldStriKe
    ioP I OutLaW
    \o/
     
  19. ZeR0SaN

    ZeR0SaN Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t nu de teams nog :9
     
  20. GoldStriKe

    GoldStriKe Hoi....

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, ik ben weer eventjes terug als scheidsrechter, de meeste kennen mij van ConsoleGaming als Head Admin, ik ben daar onlangs gestopt zoals jullie hebben gemerkt.

    Maar Obscure Thing vroeg aan mij of ik voor dit toernooi een referee wilde zijn, daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen ;)
     

Deel Deze Pagina