Grand Theft Auto IV [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik denk dat er ook een media achievement zal zijn zoals in vorige delen waar je bij je stats kon zien tot hoever je het had geschopt in de media, hoe meer vernieling, hoe meer doden, hoe langer je het vol hield met 6 sterren hoe hoger de media meter op liep. :+

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Media? Ik heb GTA vele uurtjes gespeeld maar daar heb ik echt nog nooit van gehoord.

3. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    dat was bij vice city altijd makkelijk , ging je achtering de pizzeria zitten en dan kon je ze zo schieten door de deur en naar binnen kwamen ze niet egt.

4. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Is wel zo hoor, bij stats kon je dat idd zien. Hoeveelste pagina in de krant je had gehaald. :)

5. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    Achievement: get 5 girlfriends at same time.. zo sick bij gta:confused:a had ik er begeven moment 3 moeilijke taak om bij te houde:p

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Op een gegeven moment had ik er een aantal gekilled, wou die kleding ervan toch niet en begon er gek van te worden. Die Milie in Las Vegas was imo wel de beste, dat huis van der :+

7. Boony

Leuk Bevonden:
    0
    snap ik. moest je met rubber pak komen now werdt ik ok nie vrolijk van

van mij hoeft het niet in 4 die vriendinne of dan 1tje om het af te lere ;)

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Niet ? Ik vond het echt geniaal om die gast met een dildo te vermoorden! :thumbs:

Ik hoop wel dat de Chainsaw er weer inzit! _O_

9. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Niet dus. De zoveelste fake releasedatum. Wanneer gaan mensen het door hebben.... Rockstar North komt met de releasedatum als GTA IV klaar is. En dat moet volgende maand zijn.

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Waarom moet het volgende maand zijn ?

11. RNF06

RNF06 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk echt uit naar deze game, al lang geleden besteld. Wanneer komt die nou precies uit? Op elke site staat wat anders:{

12. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Is nog niks van bekend, ook geen enkele winkel weet wanneer GTA binnen komt. De game komt gewoon waneer die af is en dat zal rond maart/april zijn.
    Maja wie weet is hij nog niet goed genoeg of zitten er teveel bugs in, dan kan je gerust tot de zomer wachten.

13. abruzzese

abruzzese abruzzese

Leuk Bevonden:
    0
    We worden ook zo snel meegezogen met die hype van Grand Theft Auto IV en het maakt ons steeds nieuwsgieriger , terwijl wij helemaal niet weten hoe de gameplay en de graphics het gaan doen.
    Ikzelf was helemaal niet zo,n GTA fan omdat ik die missie,s maar te kinderachtig vond , maar nu met deeltje vier heb ik toch zo,n idee dat Grand Theft Auto IV volwassener word door de :
    1 Graphics
    2 Gameplay
    3 Physics Engine
    4 Realistischer gaat uitzien
    5 NextGen freeroaming

Iedereen die wel eens aan gamen doet kent natuurlijk Grand Theft Auto en deze titel IV is gewoonweg de meest besproken game tot nu toe en de hype word steeds meer.
    Als Rockstar North maar hun kunstwerk waarmaken is het wachten wel de moeite waard.

14. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens hun planning (schema).

15. Boony

Leuk Bevonden:
    0
    Hun? je bedoeld rockstar?

hebben totaal niets over release planning weergeven dat zeg je zelf ook. dus weet je ook niet dat dat over maand pas bekent wordt.

16. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is GTA nou weer verschoven, of wat is dit. De datum was toch gewoon 1 maart2008??

17. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    R* heeft volgens mij alleen gezegd dat ie in Q2 2008 zou uitkomen (april tot juni dacht ik). Ik geloof dat Take Two eens heeft gezegd dat t early Q2 zou worden, dus dat kan betekenen dat t april wordt. maar maart is nooit gezegd.

men gaat tot nu toe uit van een release in april, maar dat kan dus zomaar juni worden (das nl. ook nog Q2)

t wordt btw wel eens tijd dat we weer een preview krijgen te lezen op wat sites, mogelijk met wat ingame filmpjes...de game komt notabene vrij snel uit.

18. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er stond anders wel eerst overal 1 maart 2008

19. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    heb ik niet gezien; kan best zo zijn hoor, maar tis iig nooit gezegd door rockstar/take two. dat weet ik vrij zeker.

ik ga al sinds oktober 2007 uit van de april release; heb nooit iets anders gehoord (iig niet van betrouwbare bronnen, wel op forums etc:))

20. Boony

Leuk Bevonden:
    0
    overal staat wel wat anders gewoon wachten tot rockstar officeel release geeft van Q2 2008

eerdere delen van gta gaven ze ook pas laat veel info uit hoor ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina