Skate [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 sep 2007.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dag allemaal

    Ik heb gisteren de demo van Skate gedownload voor de XBOX360 en deze bevalt opzich best goed. Vooral het grinden vind ik leuk om te doen, en de grabs lukken ook steeds beter. (Christ air 540 is tot nu toe m'n koelste trick denk ik(EDIT: of een 360)) en ik vroeg me af hoe de echte game is. Is hij moeilijk, wordt het wel of niet saai na een tijdje, zijn er moooie en gevarieerde maps? In de oude Tony Hawk games vond ik vooral de street maps leuk, maar de skate-hal maps vond ik ook leuk, vooral vanwege de grote half-pipes. Is er ook een 'map' met hele grote halfpipes in Skate, en mooie lange grind-buizen e.d?

    Een nadeel van de demo vond ik die irritante gastjes die de hele tijd in de weg stonden en skaten. Wanneer ik net een beetje vaart heb rijdt zo iemand in m'n beeld rond en dan knal ik ertegenaan en val ik :mad:.

    Kun je die mensen 'uitzetten' in de volledige game?
    Hoofdvraag is natuurlijk of deze game zijn geld waard is...
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2008
  2. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    De hoofdvraag zal ik wel ff meteen beantwoorden, het is je geld zeker waard. Aan de irritante gastjes kun je niks doen ook niet uitzetten. Je moet ze gewoon proberen te ontwijken. Het is soms wel moeilijk en soms makkelijk. Maar je verveelt je echt niet, ik vindt het soms ook wel gewoon leuk om lekker rond te skaten. Maar de maps zijn mooi en gevarieerd.
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dankjewel.

    En weten jullie of er een splitscreen-multiplayer modus inzit? Zodat ik met vrienden en broertje(s) met elkaar of tegen elkaar kan skaten?
     
  4. Remco

    Remco Guest

    Nee dat is het enige kutte eraan, je kan wel een potje skate of spot battle doen, maar niet splitscreen freeskate..
    Ook verveelt het spel zeker niet en zul je nog veel vettere tricks doen dan een christ air 540.
    Overigens vind ik fliptrick in en out bij een grind toffer dan ramp skaten..
    Laatst had ik bijvoorbeeld: Nollie 180 Laser Flip to Noseblunt 180 flip out..
     
  5. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik moet nog 1 achievement maar die haal ik dus niet, de 6 win streak.
    Elke keer win ik er 5 en dan verlies ik er 1 of doet EA Nation weer kut waardoor de streak ook verbroken wordt!!

    Nadeel bij own the spot is die gastjes die voor de spot even een 180 inwards heelflip to manual to 180 laserflip oid doen zodat ze meteen x3 hebben. Ik doe dit dan ook maar eigenlijk verpest het de online gameplay.
     
  6. JawedJust

    JawedJust Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet ook nog 1 achievement... de skate celebrity. Nog een paar stemmen en ik heb 'm.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als nou 20 mensen de link plaatsen hier van hun filmpje en dan allemaal op elkaar stemmen... :9
     
  8. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Na het spel al een tijd lang niet meer gespeeld te hebben en er eigenlijk ook helemaal niet meer aan gedacht te hebben heb ik vandaag mijn gedachten weer naar uit laten gaan. Aangezien mijn xbox nu tog nog steeds kapot bij m$ staat heb ik niets te doen dus heb ik mijn deel van wat ooit een "team video" had moeten worden maar op youtube gezet. Ik weet dat het kut gemonteerd is enzo maar bij het maken van die clips heb ik daar ook totaal niet op gelet en dit was ook pas de 2e keer in mijn leven dat ik ooit een of andere montage heb gemaakt.:+

    Bij deze dus:
    [yt]ttMeIxOJC7o[/yt]
     
  9. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    mooi gedaan man.. ik kon wel lachen om het einde :+
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat jij allemaal doet is easy!!
    MET Tony Hawk FTW!! haha lol nee nice filmpje.
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  13. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Tijd moet je er zeker voor hebben. Ik had gehoopt dat ze nu wel die site iets verbeterd hadden maar het blijft nog steeds een gekloot om daar in te loggen of om ook maar iets te doen. Ik heb em in ieder geval voor je gerate.;) Ik weet hoe moeilijk het is om die achievement te krijgen. Post hem anders ook op xbox.com forums. Hoe meer je hem onder de aandacht brengt hoe sneller je die achievement hebt.
     
  14. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    weet iemand hoe je je video's moet vinden..

    want ik snap niks van die site..

    ik upload de filmpjes maar kan ze niet vinden
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2008
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Haha ja ik zit nu lomp te spammen op X360A , Achieve360Points, en gewoon online tijdens het spelen mensen vragen of ze m'n video willen raten want ik wil die laatste achievement ook hebben

    [/Achievementhoermode:+]
     
  16. JawedJust

    JawedJust Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja had ik ook ja.. ik moest en zou die laatste achievement halen! :cool:
     
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    niemand?
     
  18. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Hey ik heb iemand zijn hulp nodig bij pro challenge P-rod tech to hubba

    want ik moet die Nollie 360 flip doen maar ik snap niet hoe ik die moet doen.. ik weet wel hoe hij moet.. maar hij lukt mij nooit..

    hoe doen jullie dat met dat stickje.. precies de weg volgen zoals ze het zeggen in trick-book of anders?? want dat is de enige pro challange wat ik nog moet en ik kan hem niet halen.. heb gister al uur geprobeerd..

    een normale 360Flip lukt mij echter ook niet.. maar ik lees allemaal wat over Goofy en normal staan..

    maar hoe sta je Goofy en hoe sta je normaal want ik vat het ff niet.
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Goofy is rechtervoet voor,
    Regular is linkervoet voor.

    Dus je moet even kijken welke voet jij voor heb en hoe je dan de nolllie 360 flip moet maken. Je begint schuin omhoog, draait je stickje naar boven en dan doe je alsof je een kickflip maakt. Zo kan ik 't denk 't beste uitleggen.

    Anyway nu ik toch reageer. IK MOET NOG 3 VOTES!! ARGH :9
     
  20. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ej bedankt.. en ik heb al gevote.. sorry
     

Deel Deze Pagina