Ja. 3 voor elke kleur van de Component en 2 voor de audio. Je moet natuurlijk niet beide consoles tegelijk aanzetten.
Let er ook goed op of het een 0 (nul) of O (letter) is... Volgens mij reageert hij daar ook niet helemaal goed op.
Iemand die aankomende vrijdag NiGHTS gaat halen? Hij is in ieder geval zeer leuk om te spelen in mijn optiek .
Voltronic is hier de plaatselijke onderdelenhuis. Die dingen kosten volgens mij nog geen € 1,50 per stuk.
Ik zag hem vandaag al in de winkels liggen, maar na awat ik erover gehoord heb ben ik niet enthousiast. Ik heb sowieso nooit Nights gespeeld dus.... Heb vandaag wel Zack & Wiki gehaald!!!
Mwah, weet niet. Is niet helemaal mijn game. Ben ook nog helemaal bezig met Zack&Wiki, Mario Galaxy en Resident Evil 4.
Mensen mensen, ik heb even een vraag. Is de wii regio vrij? Of werken echt alleen maar PAL games erop?
Als je 2 pagina's van de thread had doorgelezen had je al een antwoord gehad, maar ik ben daar soms ook te lui voor, dus geef ik je wel een antwoord. De Wii is niet regiovrij. Met uitzondering van een enkele slechte NTSC game kunnen er alleen PAL games op gespeeld worden. Helaas, maar waar. Anders had ik Zack & Wiki al lang 4 maanden geleden gekocht.
Heeft iemand dit al gezien? Stond op Penny Arcade: http://www.youtube.com/watch?v=Jd3-eiid-Uw Niet normaal, dat werkt echt bedriegelijk goed! Zou toch super zijn als ze daar iets mee zouden doen.
zag dat filmpje een tijdje geleden op ownage.nl maar die shit is echt geniaal, ik denk dat als nintendo door iets mee zou doen ze er echt heel erg veel mee zouden kunnen verdienen.. zoo vet lijkt me dat om op die manier games te kunnen spelen!!
Bljift super idd. Als Nintendo daar wat mee gaat doen dan maak ik mijn consolecollectie zsm compleet.
Voor een paar dagen terug Metal Slug Anthology gekocht, en damn.. die is echt relax Vroeger op vakantie heel veel geld aan besteed zeg 30 euro voor betaald bij de Free Record Shop.. Geen geld!
Balen dat die Wii overal uitverkocht is Anders had ik hem meteen gekocht.. Nu komt ie weer even in de wachtrij