www.666pwnd.tk deze site is nog in opbouw. Als je wil joinen stuur dan een e-mail naar vincenttriest12@hotmail.com Triest666PWND
omdatje het zelf nog niet doorhebt.. ...jullie clan wordt totaal niet serieus genomen.. 1: de naam 666PWND? niet een al te beste keus kijk maar eens rond hier in de andere topics voor wat inspiratie.. 2: de website, het is een gratis tk site waar nodig een spellingscheck overheen moet. 3: Het komt over of jullie gemiddeld 12-13 jaar zijn heb ik gelijk? 4: en ga geen plaatjes posten van Viva Pinata op je clansite...
jammer datje niet eens wat positieve kritiek wil aanvaarden, waardoor je site misschien nog iets zou worden anyway, veel geluk met je clan. maar als ik dit zo zie moet dat helemaal goed gaan komen _0/ triest, diep triest...
Nou de naam werkt anders wel...ik moest gewoon kijken wat dit in godsnaam was. Wat is trouwens PNWD en nebs? Ik weet het, ik ben te oud.
PWND is het zelfde als owned (of te wel je ben geownd afgemaakt op een spel bijv me een headie) en Newb of nub is noob en dat is van newbie dat je dus slecht ben
Kleine correctie want dit klopt niet helemaal al denken heel veel mensen dat wel. Hier dus even een nerdlesje: Newb: is iemand die het spel net is gaan spelen (en dus niet geheel bekent is met de game) Noob: is iemand die het spel al voor een langere tijd speelt en nog steeds slecht is edit://Hmm op internet staan talloze verschillende versies en beschrijvingen. Ikzelf ken deze. Over 666pwnd vind het wel een originele naam. De beginpost mag wel wat uitgebreider. En zelf zou ik me mail niet overal posten ivm zoekbots. Succes wel verder met de clan!