Assassin's Creed [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag 3 archievements gehaald \o/

- een gevecht 10 minuten uithouden
    - 20 van die verkoop-kraampjes eh... doorheenraggen:lol:
    - het op één na laatste doelwit uitgeschakeld ( heb het spel nog niet lang )

dus ik heb weer wat gamerscore erbij :thumbs:

2. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    zo'n gevecht 10 minuten duurt echt verschrikkelijk lang vooral als je op de tijd let ik had ook die andere meteen gehaald 25 kills in een gevecht. Hele stad doorgelopen om meer van de gozers achter me aan te krijgen

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hield gewoon 10 minuten lang R ingedrukt :+

4. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    kon ook als je gzien was door een guard een toren opklimme waarop je letterlyk kan staan en dus niet op een balkje en dan in t midde staan en dan lkkr 10 min w8e sonder iets te doen ,makkie!

5. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    trouwens weet iemand toevallig of je bij Acre(weet niet zeker wlke stad maar denk die) voor de poort naar links kan gaan?, want er zit daar een barriere in memory block zes(gaat dr van uit dat je dan overal naartoe kan) net als byvoorbeeld zo een barriere als je bv in memory block 2 zit en je wil naar een gebied van memory block 3 of hoger , dit is volgens my de enigste stad waar ik dit heb opgemerkt.
    weet iemand of ik dr naartoe kan?

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Nee, je kan alleen de stad in.

7. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het spel sinds een paar dagen uitgespeeld maar,hoe kan je dan weer terug naar die Wereld om een beetje te kutten enzo.
    En hoe moet je dan Saven??

Alvast bedankt

8. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Je moet weer in de animus liggen en dan savet hij als je een vlag pakt of een andere stad bezoekt.

9. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    Dat haat ik zo aan game soms speel je maar half uurtje maar je moet wel steeds vanuit da ijzere bed 10min gesprekke voeren loaden lopen.. wordt geaaaak van

10. Frank6892

Frank6892 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet je deze achievement krijgen? Geld dat alleen voor de assination submissies? of voor ook voor de hoofdmissies?

Disciple of the Creed
    Assassinate all your targets with a full DNA bar.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Volgens mij alleen voor de hoofdtargets. Je moet er voor zorgen dat je DNA bar compleet is voordat je iemand uitschakelt. Je mag dus niet een streepje kwijt zijn (gewond zijn). Let op; Je hoeft niet de DNA bar volledig 100% te upgraden om vervolgens die targets te doden. (Volgens mij is dat geneens mogelijk)

Edit; Ik ga nu overnieuw begonnen, en aan de slag met de maps om de vlaggen te behalen. Had bij de Kingdom 98 vlaggen / 100. :mad: Dus ja, ik had niet echt zin meer om daar naar te gaan zoeken. Ik ga nu via een map 1 voor 1 aankruisen welke ik al heb gehad enzo. Hopen dat het lukt! Tevens is mijn gamerpicture nu ook een eerbetoon aan Assassin's Creed. :cool:

Laatst bewerkt: 19 jan 2008
  12. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mmmm.....

Ik mooi niet heb er genoeg van! Stopte al na de 2de kill. Mja plezier met overnieuw beginnen.

13. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt het over de sycronisation bar, de DNA bar krijg je vol door alle onderzoeken te doen die je voor een main target kunt doen.

14. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    De achievement van Kill every target with a full dna bar is geglitched en als je dus elk ventje molt zonder leven te verliezen telt ie ook. Een vriend van me had het spel echt snel uit en bijna geen investegations maar wel die achievement. De Full Synchronization achievement is trouwens ook geglitcht.

15. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fout, je krijgt hem niet altijd door enkel met full health bar je targets te vermoorden. Het veiligste is zowel te zorgen dat je alle onderzoek doet EN targets met volle leven vermoord. (De achievement slaat eingenlijk op alle onderzoek doen.) Komt van goede bron want hier is al discussie over geweest, alleen vind ik de site niet meer terug.

16. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt niet Rbz, je moet full DNA bar hebben, en je DNA bar is als je op start klikt met alle investigations en dergelijke. Want je levensbalk is je Synchronisation bar.

17. Frank6892

Frank6892 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt, want zit namelijk in memory block 4, was al in 3 overnieuw begonnen omdat ik die investigations niet allemaal gedaan had, en toch de achievements wil, en nu heb ik alles steeds met full dna bar gehad. Geld dat ook voor de kingdom?, want daar kun je ook je dna bar bijvullen.
    En wat is geglicht??

18. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je 'geldt dat voor de kingdom?' Daar moet je toch geen targets vermoorden?
    Komt hierop neer: wil je de achievement, zorg dan dat je alle investigations (ook citizens en view points) hebt gedaan voor je een target assassinate. Als je op pauze duwt moeten de balkjes (die dna-structuur) volledig vol zijn voor je begint aan je assassination. (er zal wel altijd 1 wit streepje niet vol zijn, dit krijg je pas als je terug gaat naar de bureau na de assassination) Wil je het op veilig spelen zorg dan dat je je target met vol leven (= sync bar) vermoord ook. Dan krijg je hem 100% zkr.

Nog es voor iedereen die twijfelt :):
    ==> DNA-bar: houd alle investigations bij, zie je alleen in het pauze scherm. Hierop slaat de achievement 'Disciple of the Creed' (= assassinate all targets with full DNA-bar.) Wil je echter 100% zkr zijn dat je de achievement haalt dan zorg je best dat je altijd je target vermoord met volle levensbar.
    ==> Synchronisation bar: is je leven, zie je op je HUD. Hierop slaat de achievement 'Absolute Symbiosis' (=full sync bar)

Laatst bewerkt: 20 jan 2008
  19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Een paar dagen geleden de game uitgespeeld en in mijn eerste run op 605 GC gekomen. Ik vond de game qua moeilijkheid niet al te best verdeeld, maar er zijn daarin slechtere games. Ik vond de game qua actie variatie ook niet echt geweldig, maar de manier van vechten en vluchten is wel erg bruut. Verder wel een aardige game. ;):thumbs:

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    In mijn eerste run heb ik volgens mij 845 gehaald. Ben gisteren overnieuw begonnen, maar nog niet echt zo serieus. Ben pas bij het begin dat je in Masayaf de stad moet verdedigen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina